Waar is het in utrecht?quote:Op maandag 13 december 2010 11:51 schreef Julus het volgende:
I know, maar probleem is dat je niet alle informatie zomaar kunt neerplempen, anders is het hele idee achter een Flashmob weg, namelijk het verrassingseffect.
Dus kan helaas niet alle ins en outs hier gaan vermelden.
Hoop op jullie begrip, dat is niet om flauw te doen.
Toevallig hebben we net de deal rond met iemand die betaald choreografieeen maakt, dus we hopen zsm met een filmpje te komen!quote:Op maandag 13 december 2010 17:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb even een oud flashmobtopic gekickt met een linkje naar dit topic.
Zelf weet ik nog niet of ik meedoe, ik zie graag eerst een filmpje van het dansje.
Inderdaad. Even de views in de gaten houden, want stickytopics worden vaak wat minder bekeken.quote:Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef Fendy het volgende:
Ik maak hem wel effe een weekje of 2 sticky, dan blijft ie bovenaan de topiclist staan. Wie weet helpt het.
Een goed doel als KWF steunen we natuurlijk graag.
Is goed! Als jij een mannetje bent dan hoop ik op een positieve uitkomst ghehehe (vrouwen zijn nogal in de meerderheid, dat is misschien een leuke motivatie voor jou?)quote:Op woensdag 15 december 2010 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmzz leuk!
Ga er even over nadenken
Ik ben een vrouwtjequote:Op woensdag 15 december 2010 13:31 schreef Julus het volgende:
[..]
Is goed! Als jij een mannetje bent dan hoop ik op een positieve uitkomst ghehehe (vrouwen zijn nogal in de meerderheid, dat is misschien een leuke motivatie voor jou?)
Meegenomen vanuit UVT naar GCquote:Op woensdag 15 december 2010 13:29 schreef Julus het volgende:
Ik heb hem gevonden, bedankt voor het meedenken!!
Symphonic, ben newbie hier, wat bedoel je met 'ik heb hem meegenomen'?
Klinkt positief iig
wow... stopquote:Op woensdag 15 december 2010 13:38 schreef Julus het volgende:
Symphonic, ok!
Het werpt zijn vruchten al af, gelukkig.
Vanavond gaan we trouwens degene spreken die de choreo in elkaar zet, dan kan ze aan de slag. Ik moet mee gaan doen aan een proefles Zumba..ach, voor het goede doel he, letterlijk en figuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |