Waar is het in utrecht?quote:Op maandag 13 december 2010 11:51 schreef Julus het volgende:
I know, maar probleem is dat je niet alle informatie zomaar kunt neerplempen, anders is het hele idee achter een Flashmob weg, namelijk het verrassingseffect.
Dus kan helaas niet alle ins en outs hier gaan vermelden.
Hoop op jullie begrip, dat is niet om flauw te doen.
Toevallig hebben we net de deal rond met iemand die betaald choreografieeen maakt, dus we hopen zsm met een filmpje te komen!quote:Op maandag 13 december 2010 17:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb even een oud flashmobtopic gekickt met een linkje naar dit topic.
Zelf weet ik nog niet of ik meedoe, ik zie graag eerst een filmpje van het dansje.
Inderdaad. Even de views in de gaten houden, want stickytopics worden vaak wat minder bekeken.quote:Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef Fendy het volgende:
Ik maak hem wel effe een weekje of 2 sticky, dan blijft ie bovenaan de topiclist staan. Wie weet helpt het.
Een goed doel als KWF steunen we natuurlijk graag.
Is goed! Als jij een mannetje bent dan hoop ik op een positieve uitkomst ghehehe (vrouwen zijn nogal in de meerderheid, dat is misschien een leuke motivatie voor jou?)quote:Op woensdag 15 december 2010 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmzz leuk!
Ga er even over nadenken
Ik ben een vrouwtjequote:Op woensdag 15 december 2010 13:31 schreef Julus het volgende:
[..]
Is goed! Als jij een mannetje bent dan hoop ik op een positieve uitkomst ghehehe (vrouwen zijn nogal in de meerderheid, dat is misschien een leuke motivatie voor jou?)
Meegenomen vanuit UVT naar GCquote:Op woensdag 15 december 2010 13:29 schreef Julus het volgende:
Ik heb hem gevonden, bedankt voor het meedenken!!
Symphonic, ben newbie hier, wat bedoel je met 'ik heb hem meegenomen'?
Klinkt positief iig
wow... stopquote:Op woensdag 15 december 2010 13:38 schreef Julus het volgende:
Symphonic, ok!
Het werpt zijn vruchten al af, gelukkig.
Vanavond gaan we trouwens degene spreken die de choreo in elkaar zet, dan kan ze aan de slag. Ik moet mee gaan doen aan een proefles Zumba..ach, voor het goede doel he, letterlijk en figuurlijk
Doe het op het malieveld!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:06 schreef Julus het volgende:
Ja, daar gaat het (zo goed als zeker) ook gebeuren. We willen zoveel mogelijk publiek natuurlijk.
Die vind ik ook echt zo tof! Is denk ik de leukste die ik ooit heb gezien.quote:
Ja we zijn verplaatst, was betere plek.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef borstelafwas het volgende:
Ah, hier zijn jullie gebleven
Ik twitter 'm ook al, zal 'm rond blijven tweeten! Nu maar op veeeeeeel retweets hopen!
Die is supergaaf idd!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die vind ik ook echt zo tof! Is denk ik de leukste die ik ooit heb gezien.
Lijkt me wel ja !quote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef Julus het volgende:
Rac, je kunt hem later terugkijken op oa youtube
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 19 december 2010 21:24 schreef Julus het volgende:
Onze mailbox heeft ons net heel gelukkig gemaakt!
Gewoon doen.quote:Op maandag 20 december 2010 10:57 schreef Julus het volgende:
Zojuist het slechte nieuws gehad dat wij geen toestemming krijgen om op utrecht te performen.
We zijn druk bezig met een alternatief, in de buurt. Hopelijk deze week meer duidelijkheid.
Er mogen geen flashmobs op stations worden uitgevoerd. Shit.
Ai, dat is minder..quote:Op maandag 20 december 2010 10:57 schreef Julus het volgende:
Zojuist het slechte nieuws gehad dat wij geen toestemming krijgen om op utrecht te performen.
We zijn druk bezig met een alternatief, in de buurt. Hopelijk deze week meer duidelijkheid.
Wauw!quote:
Dat zou juist erg goede reclame zijn voor de stad/het station in kwestiequote:Op maandag 20 december 2010 10:57 schreef Julus het volgende:
En anders op de dam in Amsterdamquote:Op woensdag 15 december 2010 17:08 schreef Julus het volgende:
De partij die de live performance gaat doen, wil het graag in Utrecht.
Op zich hadden wij dat ook al bedacht, maar ik vind Den Haag ook een goed alternatief.
Aangezien wij ze er heeeel graag bij willen hebben, moeten we ons ook schikken.
Ja idd zeg !quote:
De naam van de organisatie is bekend en het is reclame voor een goed doel. Als door de flashmob dat goede doel in slecht daglicht wordt gesteld, zijn ze daar echt niet blij mee.quote:Op maandag 20 december 2010 21:03 schreef Ferdii het volgende:
alsof ze je wat kunnen maken als je dat met z'n alle doet in Utrecht
Dan toch maar het malieveld doen?quote:Op maandag 20 december 2010 21:29 schreef Julus het volgende:
Thanx voor reacties. Even wat uitleggen;
natuurlijk kun je een flashmob zonder toestemming vooraf gaan doen, sterker nog, niemand vraagt daar toestemming voor. Het punt is alleen dat wij niet alleen een flashmob gaan doen, maar een optreden erbij krijgen. En dan heb je dus een vergunning van de gemeente nodig.
Die vergunning krijg je bv al niet in Den Bosch, weten wij. Amsterdam wordt ook lastig. Je moet zo'n vergunning maaaanden van te voren aanvragen, en aangezien wij nu pas de locatie konden regelen, heeft aanvragen geen zin meer. Daarnaast moet er een podium komen, en zit je ook nog met de decibellen mbt de muziek, allerlei restricties, pff.
We hopen nu op de welwillendheid van een andere gemeente, misschien scheelt het dat we maar max 10 minuten een plek bezet houden, I hope so!
Dat ook. Daarnaast gaat onze andere partij daar echt niet mee accoord.quote:Op maandag 20 december 2010 21:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
De naam van de organisatie is bekend en het is reclame voor een goed doel. Als door de flashmob dat goede doel in slecht daglicht wordt gesteld, zijn ze daar echt niet blij mee.
Dat zegt me vriendin ook altijd.quote:Op maandag 20 december 2010 21:37 schreef Julus het volgende:
[..]
Moeten iedereen tevreden houden he?
Kom op! Mailen mensenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef Julus het volgende:
Ook vandaag staat de mailbox weer open, dus mail en je bent erbij!
geduld hebben.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:25 schreef wyccie het volgende:
Heeft iemand eigenlijk meer informatie gekregen? Ik had een mail gestuurd, maar geen antwoord gehad.
Ja hoor ik heb een mail teruggehad, de volgende dag directquote:Op zondag 2 januari 2011 18:25 schreef wyccie het volgende:
Heeft iemand eigenlijk meer informatie gekregen? Ik had een mail gestuurd, maar geen antwoord gehad.
Gecondoleerd manquote:Op maandag 3 januari 2011 23:53 schreef Julus het volgende:
Hallo allemaal,
Allereerst de beste wensen voor 2011.
Ik ben net weer online sinds vorige week.
Na een zwaar jaar is mijn broer, die aan longkanker leed, afgelopen zondagnacht overleden in een hospice waar ik een aantal dagen bij hem bem geweest.
Helaas zal hij de flashmob niet meer gaan meemaken, maar ik ben nu nog meer gedreven om er een zo groot mogelijk succes van te maken.
Ik hoop dat jullie blijven aanmelden, al zie ik net dat er nog bijna 40 geinteresseerden hebben gemaild, waarmee we naar de 250 deelnemers gaan!
Normaliter stuur ik dezelfde dag nog een antwoord, maar het stond even stil.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:25 schreef wyccie het volgende:
Yep, had het gezien. En ik snap nu ook waarom het wat langer duurde.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:17 schreef Julus het volgende:
Normaliter stuur ik dezelfde dag nog een antwoord, maar het stond even stil.
Heb je inmiddels mail gehad, ik heb geen ongelezen berichten meer staan.
Als je die totale video voor de eerste keer bekijkt wel ja, had ik ook. Als je echter die dansjes apart doorkijkt dan is het meteen een heel stuk duidelijker.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb de instructiefilm gezien en haak dus af
Ik vind hem iets te rommelig
Klopt als een bus, en zou mooi zijn als je vrienden ook mee willen doen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:17 schreef Renderclippur het volgende:
Zo, even wat vrienden gestrikt.
[..]
Als je die totale video voor de eerste keer bekijkt wel ja, had ik ook. Als je echter die dansjes apart doorkijkt dan is het meteen een heel stuk duidelijker.
Je hebt er vijf, van makkelijk tot moeilijkst. Mensen die ze alle vijf kunnen leren zullen uiteindelijk met de flashmob beginnen, waarna de rest kan instromen met dansje 4, 3, 2, en 1. Als je dus alleen het eerste en makkelijkste dansje leert doe je in feite mee met het laatste deel en dus de grand finale.
Dank je wel, dit is een goede afleiding.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:13 schreef Fratz het volgende:
Fantastisch idee!
Alleen voor mij is Leiden wat te ver weg.
Wil jullie wel veel succes toewensen.
Het is denk ik ook een goed idee om de OP aan te passen, daar staat in dat de locatie Utrecht is, dat is Leiden geworden toch?
@ Julus sterkte met je verlies.
Zeg het maar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:41 schreef Julus het volgende:
Uh..kan niet meer vinden hoe ik de OP kan wijzigen..iemand?
En, is het potentiele al omgeslagen naar het concrete?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:15 schreef tennisracket het volgende:
potentie, ga het overleggen met wat vrienden
Oké ik ben ook aanwezigquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Julus het volgende:
Thanx Houniet!
We hebben nog een leuk nieuwtje; er gaat iemand meedoen die tweede werd bij HNTM.
(Kim Feenstra werd eerste..). Dat betekent dat er al twee vrij bekende namen gaan meedoen, en jij kunt daar bij zijn!
Hebben zich nog mensen via mijn blog zich aangemeld of weet je dat niet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:16 schreef Julus het volgende:
Om de boel wat op te leuken, hebben we dit podium geregeld;
www.thestagebus.nl
Ziet er gezellig uit, toch? Jij kunt er nog bij zijn, stuur een mail, het kan nog!!
Je hebt ook wel de twee meest briljante erbij gezetquote:Op maandag 24 januari 2011 22:09 schreef Razor21 het volgende:
Zal morgenavond mijn huidig artikel over jullie even aanpassen. Krijg steeds meer bezoekers namelijk op mijn site. Als ze zoeken op Flashmob 19 februari Leiden sta ik bij de eerste 2.
Daarom is het handig dat ik ze ook even doorverwijs naar bovenstaande site.
Leuk!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:33 schreef Zeckty het volgende:
En op het flashmobforum.nl komen ook video's te staan van deze flashmob.
dat wordt flink oefenenquote:Op maandag 7 februari 2011 10:35 schreef Julus het volgende:
De kids zijn druk bezig met oefenen, ze hebben er een filmpje van gemaakt, leuk om te zien!
Leuk weetje; de groep professionele dansers hebben meegedaan aan Hollands got talent in 2009, waar zij in de finale zijn gekomen. Net niet gewonnen!
Klopt, zag het ook. Maar het is ook erg lastig, zolang ze (we) er maar lol in hebben!quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat wordt flink oefenenZe gaan niet allemaal gelijk, ik hoop dat ze het redden voor volgende week
Wel erg leuk om te zien
quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:35 schreef Nina-Sanders het volgende:
Zeker respect voor deze flashmob
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |