Doe het op het malieveld!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:06 schreef Julus het volgende:
Ja, daar gaat het (zo goed als zeker) ook gebeuren. We willen zoveel mogelijk publiek natuurlijk.
Die vind ik ook echt zo tof! Is denk ik de leukste die ik ooit heb gezien.quote:
Ja we zijn verplaatst, was betere plek.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef borstelafwas het volgende:
Ah, hier zijn jullie gebleven
Ik twitter 'm ook al, zal 'm rond blijven tweeten! Nu maar op veeeeeeel retweets hopen!
Die is supergaaf idd!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die vind ik ook echt zo tof! Is denk ik de leukste die ik ooit heb gezien.
Lijkt me wel ja !quote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef Julus het volgende:
Rac, je kunt hem later terugkijken op oa youtube
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 19 december 2010 21:24 schreef Julus het volgende:
Onze mailbox heeft ons net heel gelukkig gemaakt!
Gewoon doen.quote:Op maandag 20 december 2010 10:57 schreef Julus het volgende:
Zojuist het slechte nieuws gehad dat wij geen toestemming krijgen om op utrecht te performen.
We zijn druk bezig met een alternatief, in de buurt. Hopelijk deze week meer duidelijkheid.
Er mogen geen flashmobs op stations worden uitgevoerd. Shit.
Ai, dat is minder..quote:Op maandag 20 december 2010 10:57 schreef Julus het volgende:
Zojuist het slechte nieuws gehad dat wij geen toestemming krijgen om op utrecht te performen.
We zijn druk bezig met een alternatief, in de buurt. Hopelijk deze week meer duidelijkheid.
Wauw!quote:
Dat zou juist erg goede reclame zijn voor de stad/het station in kwestiequote:Op maandag 20 december 2010 10:57 schreef Julus het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |