Kom op! Mailen mensenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef Julus het volgende:
Ook vandaag staat de mailbox weer open, dus mail en je bent erbij!
geduld hebben.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:25 schreef wyccie het volgende:
Heeft iemand eigenlijk meer informatie gekregen? Ik had een mail gestuurd, maar geen antwoord gehad.
Ja hoor ik heb een mail teruggehad, de volgende dag directquote:Op zondag 2 januari 2011 18:25 schreef wyccie het volgende:
Heeft iemand eigenlijk meer informatie gekregen? Ik had een mail gestuurd, maar geen antwoord gehad.
Gecondoleerd manquote:Op maandag 3 januari 2011 23:53 schreef Julus het volgende:
Hallo allemaal,
Allereerst de beste wensen voor 2011.
Ik ben net weer online sinds vorige week.
Na een zwaar jaar is mijn broer, die aan longkanker leed, afgelopen zondagnacht overleden in een hospice waar ik een aantal dagen bij hem bem geweest.
Helaas zal hij de flashmob niet meer gaan meemaken, maar ik ben nu nog meer gedreven om er een zo groot mogelijk succes van te maken.
Ik hoop dat jullie blijven aanmelden, al zie ik net dat er nog bijna 40 geinteresseerden hebben gemaild, waarmee we naar de 250 deelnemers gaan!
Normaliter stuur ik dezelfde dag nog een antwoord, maar het stond even stil.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:25 schreef wyccie het volgende:
Yep, had het gezien. En ik snap nu ook waarom het wat langer duurde.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:17 schreef Julus het volgende:
Normaliter stuur ik dezelfde dag nog een antwoord, maar het stond even stil.
Heb je inmiddels mail gehad, ik heb geen ongelezen berichten meer staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |