Als je die totale video voor de eerste keer bekijkt wel ja, had ik ook. Als je echter die dansjes apart doorkijkt dan is het meteen een heel stuk duidelijker.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb de instructiefilm gezien en haak dus af
Ik vind hem iets te rommelig
Klopt als een bus, en zou mooi zijn als je vrienden ook mee willen doen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:17 schreef Renderclippur het volgende:
Zo, even wat vrienden gestrikt.
[..]
Als je die totale video voor de eerste keer bekijkt wel ja, had ik ook. Als je echter die dansjes apart doorkijkt dan is het meteen een heel stuk duidelijker.
Je hebt er vijf, van makkelijk tot moeilijkst. Mensen die ze alle vijf kunnen leren zullen uiteindelijk met de flashmob beginnen, waarna de rest kan instromen met dansje 4, 3, 2, en 1. Als je dus alleen het eerste en makkelijkste dansje leert doe je in feite mee met het laatste deel en dus de grand finale.
Dank je wel, dit is een goede afleiding.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:13 schreef Fratz het volgende:
Fantastisch idee!
Alleen voor mij is Leiden wat te ver weg.
Wil jullie wel veel succes toewensen.
Het is denk ik ook een goed idee om de OP aan te passen, daar staat in dat de locatie Utrecht is, dat is Leiden geworden toch?
@ Julus sterkte met je verlies.
Zeg het maar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:41 schreef Julus het volgende:
Uh..kan niet meer vinden hoe ik de OP kan wijzigen..iemand?
En, is het potentiele al omgeslagen naar het concrete?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:15 schreef tennisracket het volgende:
potentie, ga het overleggen met wat vrienden
Oké ik ben ook aanwezigquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Julus het volgende:
Thanx Houniet!
We hebben nog een leuk nieuwtje; er gaat iemand meedoen die tweede werd bij HNTM.
(Kim Feenstra werd eerste..). Dat betekent dat er al twee vrij bekende namen gaan meedoen, en jij kunt daar bij zijn!
Hebben zich nog mensen via mijn blog zich aangemeld of weet je dat niet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:16 schreef Julus het volgende:
Om de boel wat op te leuken, hebben we dit podium geregeld;
www.thestagebus.nl
Ziet er gezellig uit, toch? Jij kunt er nog bij zijn, stuur een mail, het kan nog!!
Je hebt ook wel de twee meest briljante erbij gezetquote:Op maandag 24 januari 2011 22:09 schreef Razor21 het volgende:
Zal morgenavond mijn huidig artikel over jullie even aanpassen. Krijg steeds meer bezoekers namelijk op mijn site. Als ze zoeken op Flashmob 19 februari Leiden sta ik bij de eerste 2.
Daarom is het handig dat ik ze ook even doorverwijs naar bovenstaande site.
Leuk!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:33 schreef Zeckty het volgende:
En op het flashmobforum.nl komen ook video's te staan van deze flashmob.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |