Ik ken ook nog wel mensen die het leuk vinden om het te filmen (hebben een wekelijkse aflevering op internet waar ze allerlei stunts uithalen en leuke items maken). Stuur maar even een PM als je meer wilt weten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:37 schreef SamStar het volgende:
[..]
wanneer ben je terug van vakantie
Vriend van me is cameraman, die vind dit soort dingen ook wel leuk, misschien wil hij filmen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:37 schreef SamStar het volgende:
[..]
wanneer ben je terug van vakantie
een grote stedelijke macdonalds is heeft meestel wel plek voor een heel aantal mensen. dus ik zou zeggen, hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:49 schreef -Datdus- het volgende:
mmm.. en als er nou te weinig plaatsen beschikbaar zijn etc??
misschien kan ik wat vrienden optrommelen
Jij gaat ook gewoon mee naar utrechtquote:
quote:
Lijkt mij ook een goed ideequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:00 schreef Flabbelaar het volgende:
En wanneer organiseren we dit voor het noorden?
Zet een poll op, open een topic en gaan!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:00 schreef Flabbelaar het volgende:
En wanneer organiseren we dit voor het noorden?
Doe ik altijd bij de Burger King met hun Cheeseburger king deal.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:37 schreef DeuceFour het volgende:
Opzich wel retarded... maar ach..ook wel lachen.
[..]
LOL!Alleen is dat meer iets voor in de zomer.
En allemaal een cheeseburger zonder kaas bestellen!!1
Godverquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:02 schreef Saninl het volgende:
[..]
Als je dat al raar vindt. Ik heb een keer meegemaakt dat een mevrouw in de rij een bigmac bestelde zonder hamburger, die vrouw achter de kassa keek een beetje vreemd, waarop die consument zegt; Jaa, ik vind die groentes altijd zo lekker!
Tot 3 januari ong.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is even? Het zou wel vet zijn als alles goed gefilmd werd
Ooh, zoiets plan je toch ruim van tevoren, dus na 3 januari moet wel lukkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Tot 3 januari ong.
Precies, ik moet alleen wel een vriend zover krijgen want al die statieven en dingen dragen doe ik liever niet alleen..quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, zoiets plan je toch ruim van tevoren, dus na 3 januari moet wel lukken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |