Ik werk zelf bij de Mc, wij zouden het best kunnen waarderenquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:52 schreef sjeppert het volgende:
Why?
dat ga ik je niet uitleggen
en vooral de uitwerking op het personeel en de overige mensen van dit 'grappige idee'
filmen en hier posten he![]()
Wat is even? Het zou wel vet zijn als alles goed gefilmd werdquote:Op dinsdag 22 december 2009 03:49 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik kan wel filmen, alleen ik ga eerst even op vakantie.
* Dat zou dan gebeuren met een Sony HDR-FX7
QFT. Briljant idee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is even? Het zou wel vet zijn als alles goed gefilmd werd
Hmm het ligt dan echt aan de datum, ik wil nog best naar Utrecht gaan om dat te combineren met een middagje winkelen.. Het punt is dat ik doordeweeks op school zit en in het weekend werk. Ik doe sowieso wel mee, maar afhankelijk van de datum!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:49 schreef SamStar het volgende:
aan de poll te zien wordt 't wel utrecht.
Wie bevestigd dan definitief dat ze echt mee willen doen, dan kunnen we namelijk een datum en mcdonalds kiezen
als het in Utrecht is doe ik meequote:Op dinsdag 22 december 2009 14:49 schreef SamStar het volgende:
aan de poll te zien wordt 't wel utrecht.
Wie bevestigd dan definitief dat ze echt mee willen doen, dan kunnen we namelijk een datum en mcdonalds kiezen
Ik zal m'n best doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:01 schreef SamStar het volgende:
zodra er bekend is wie er allemaal mee doet gaan we kijken welke datum/tijd het beste voor ieder uitkomt!
@timbob, puik plan! Als iedereen nu 1 of 2 (of meer) mensen mee neemt wordt 't natuurlijk al helemaal een succes!
Komt goed!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:01 schreef SamStar het volgende:
zodra er bekend is wie er allemaal mee doet gaan we kijken welke datum/tijd het beste voor ieder uitkomt!
@timbob, puik plan! Als iedereen nu 1 of 2 (of meer) mensen mee neemt wordt 't natuurlijk al helemaal een succes!
wanneer ben je terug van vakantiequote:Op dinsdag 22 december 2009 03:49 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik kan wel filmen, alleen ik ga eerst even op vakantie.
* Dat zou dan gebeuren met een Sony HDR-FX7
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |