Doe ik altijd bij de Burger King met hun Cheeseburger king deal.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:37 schreef DeuceFour het volgende:
Opzich wel retarded... maar ach..ook wel lachen.
[..]
LOL!Alleen is dat meer iets voor in de zomer.
En allemaal een cheeseburger zonder kaas bestellen!!1
Godverquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:02 schreef Saninl het volgende:
[..]
Als je dat al raar vindt. Ik heb een keer meegemaakt dat een mevrouw in de rij een bigmac bestelde zonder hamburger, die vrouw achter de kassa keek een beetje vreemd, waarop die consument zegt; Jaa, ik vind die groentes altijd zo lekker!
Tot 3 januari ong.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is even? Het zou wel vet zijn als alles goed gefilmd werd
Ooh, zoiets plan je toch ruim van tevoren, dus na 3 januari moet wel lukkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Tot 3 januari ong.
Precies, ik moet alleen wel een vriend zover krijgen want al die statieven en dingen dragen doe ik liever niet alleen..quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, zoiets plan je toch ruim van tevoren, dus na 3 januari moet wel lukken
Mjaquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:41 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Precies, ik moet alleen wel een vriend zover krijgen want al die statieven en dingen dragen doe ik liever niet alleen..![]()
Als iemand anders ook een goede camera heeft en wil filmen is dat misschien ook wel leuk, meerdere camera's is altijd beter, moeten ze wel gecaptured en gemonteerd worden door 1 iemand natuurlijk.
Voor deze actie lijkt me hoe armoediger hoe beter.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:08 schreef Adames het volgende:
Wat voor McDonalds ben je naar op zoek?
Meeste dingen zijn van die schrale dingen waar elk tafeltje plakt. Maar was laatst bij de Mc in de buurt van Delft. Zag er fancy uit, relatief mooie stoeltjes, frisse limoengroene uitstraling. Typisch zo'n hippe broodjeszaak. Was er ook stampevol.
Hier in de stad hebben ze de MC laatst (2008) verbouwd (raar want hij gaat weg binnen 3 jaar)quote:Op woensdag 23 december 2009 00:08 schreef Adames het volgende:
Wat voor McDonalds ben je naar op zoek?
Meeste dingen zijn van die schrale dingen waar elk tafeltje plakt. Maar was laatst bij de Mc in de buurt van Delft. Zag er fancy uit, relatief mooie stoeltjes, frisse limoengroene uitstraling. Typisch zo'n hippe broodjeszaak. Was er ook stampevol.
is dat een macquote:Op woensdag 23 december 2009 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier in de stad hebben ze de MC laatst (2008) verbouwd (raar want hij gaat weg binnen 3 jaar)
maar er staan nu van die tjille lounge stoelen etc..
edit:
http://www.denhelderactue(...)e-opening-mcdonalds/
Zo ziet het er ongeveer uit, maar dan met allerlij kleuren:quote:Op woensdag 23 december 2009 01:05 schreef Adames het volgende:
[..]
is dat een mac![]()
wtf, ziet er best oke uit
Ik heb al een gespreksonderwerp.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:09 schreef blckbb het volgende:
Utrecht is mogelijk vooor mij gezien de afstand
Nee dat gaat lekkerquote:Op woensdag 23 december 2009 02:01 schreef Chen het volgende:
Nemen jullie allemaal het zelfde bestek enzo mee? Anders ziet het er alsnog uit als een ongeordende plek.
Kan toch van te voren worden afgesprokenquote:
Ik ga voor 1 avondje apart bestek kopenquote:Op woensdag 23 december 2009 02:09 schreef Chen het volgende:
[..]
Kan toch van te voren worden afgesproken. Allemaal wat bij de hema of IKEA kopen. Tssss
.
Plastic bestek misschienquote:Op woensdag 23 december 2009 02:15 schreef Chen het volgende:
Zou me niks verbazen, genoeg gekke die überhaupt mee doen aan dit plan.
Aan je ondertitel te zien kom je uit het oosten van 't land?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:17 schreef blckbb het volgende:
[..]
Plastic bestek misschien
Alleen als het in Utrecht is doe ik meeAnders kost 't me te veel om eerlijk te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |