Gewoon van die plastic dingen die je bij iedere supermarkt kan krijgen of eigen tafelkleed meenemen.. En gewoon nette kleren.. net overhemd oidquote:
Kleding dan wel onder je jas dragen, dus vanaf het begin van de flashmob je jas uit doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Gewoon van die plastic dingen die je bij iedere supermarkt kan krijgen of eigen tafelkleed meenemen.. En gewoon nette kleren.. net overhemd oid
Jawelquote:Op woensdag 23 december 2009 01:49 schreef -Menn0- het volgende:
Valt dat niet heel erg op als je daar gaat staan met statieven enzo?
oke!quote:Op woensdag 23 december 2009 03:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan je beter overdag bespreken, als de meeste geïnteresseerden meelezen
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:57 schreef jo-ep het volgende:
ook moeten we even denken over de uitvoerbaarheid van het plan. niet iedereen kan op hetzelfde tijdstip een bigmac hebben, en tegelijk gaan zitten en opeten.
moeten we dan allemaal wachten tot een bepaald tijdstip. en zorgen dat we bijvoorbeeld om 11 uur precies klaarzitten, met je bigmac, en dan alles tevoorschijn pakken?
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:43 schreef jo-ep het volgende:
[..]
zou het.... dinsdag 29 december om 11 uur heel druk zijn?
(dan kun je ook gratis een introducee meenemen bij je OV)
Het is je mac niet.quote:
Jep, daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 27 december 2009 15:57 schreef Rockabella het volgende:
Die datum is wel erg dichtbij.. Denk niet dat dat te regelen is voor de meeste mensen, ik kan dan sowieso niet ivm. werk! Als we nou een datum stellen wat nog een aantal weken / maand verder is dan kan iedereen makkelijker wat regelen. Spreken we een tijd en plek af om het allemaal door te nemen en is alles vrij makkelijk te doen dacht ik!
Laten we dat maar niet doen.quote:Op maandag 28 december 2009 00:12 schreef DjinN het volgende:
Eigenlijk moeten we er nog wat anders bij doen, dat het duidelijk is dat we FOK!kers zijnMet FOK!bordjes zwaaien ofzo of weet ik veel wat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |