quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
sen arapsin!quote:Op maandag 21 december 2009 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
PRAAT TURKS WIL JE.
Esenlikler.
Probeer je me nu iets te leren? Heb ik ergens gezegd dat merhaba geen arabisch is?quote:
Koester je wrok jegens Arabieren?quote:Op maandag 21 december 2009 22:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Probeer je me nu iets te leren? Heb ik ergens gezegd dat merhaba geen arabisch is?
tegen jegens mi? wilde je even stoer doen?quote:Op maandag 21 december 2009 23:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Koester je wrok jegens Arabieren?
snap je opmerking niet?quote:Op maandag 21 december 2009 23:04 schreef zarGon het volgende:
Zelfs na je uitleg zie ik dat niet staan..
Amaaan... Boş geç.quote:
Check de camerabeelden: http://www.thesun.co.uk/s(...)aff-members-bum.html.quote:De politie van de Engelse stad Plymouth is op zoek naar een man met een merkwaardige hobby. De kerel ruikt namelijk aan het achterwerk van een magazijnier in een supermarkt. Volgens The Sun zou hij al zeker twintig keer hebben 'toegeslagen'
De dader werd gefilmd door de bewakingscamera's van de Co-op-vestiging. Het gaat om een veertiger met een bril. Hij is roodharig, kalend en 1,75 meter groot.
Bukken
In het weekend gaat hij op pad om zijn slachtoffer te besnuffelen. Zijn werkwijze is telkens dezelfde. Hij bukt zich om zogezegd iets uit de winkelrekken te halen. Vervolgens besluipt hij de magazijnier om aan diens achterste te ruiken.
Vliegensvlug
Zijn slachtoffer is een 20-jarige magazijnier die anoniem wenst te blijven. "Ik ben geschokt. De kerel gaat vliegensvlug tewerk. Eén keer heb ik gevoeld hoe hij me aanraakte. Niet normaal", getuigt de winkelbediende.
Getuigen gezocht
De politie zoekt nu getuigen van het bizarre incident. "Er was telkens veel volk in de supermarkt. Iemand moet de kerel aan het werk hebben gezien", zegt agent Steve Wight die het onderzoek leidt. (eb)
quote:Op maandag 21 december 2009 23:18 schreef GenusButeo het volgende:
Ik ben ingewijd door Bortecinem. Mag ik welkom geheten worden, eerwaarde mede-Turken?
Stel je eens voor.quote:Op maandag 21 december 2009 23:18 schreef GenusButeo het volgende:
Ik ben ingewijd door Bortecinem. Mag ik welkom geheten worden, eerwaarde mede-Turken?
Wacht. Ik moest me eerst voorstellen. Hallo. Ik ben Genus, mijn achternaam is Buteo. Ik heb een merkwaardige interesse voor zusters. In het kader hiervan eis ik dat je de bovenstaande vragen beantwoord.quote:Op maandag 21 december 2009 23:26 schreef zarGon het volgende:
Ik haal de volgorde ook altijd door elkaar...
Nerelisin?
If you insist... Ik heb twee zussen, 24 en 31. Ja.quote:Op maandag 21 december 2009 23:26 schreef GenusButeo het volgende:
Ik heb foto's van mijn zusjes. WIl je ze zien? Heb jij zusjes? Heb je foto's? Hoe oud zijn ze? Zijn ze rijp?
zarGon is een Chinees!quote:Op maandag 21 december 2009 23:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wacht. Ik moest me eerst voorstellen. Hallo. Ik ben Genus, mijn achternaam is Buteo. Ik heb een merkwaardige interesse voor zusters. In het kader hiervan eis is dat je de bovenstaande vragen beantwoord.
En ik ben Igdirli. Azeri-Turks, dus. Sen nerelisin, kardes?
Bolu.quote:Op maandag 21 december 2009 23:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wacht. Ik moest me eerst voorstellen. Hallo. Ik ben Genus, mijn achternaam is Buteo. Ik heb een merkwaardige interesse voor zusters. In het kader hiervan eis is dat je de bovenstaande vragen beantwoord.
quote:Op zondag 13 december 2009 23:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n tof Azeri accent?
Te oud?quote:Op maandag 21 december 2009 23:32 schreef GenusButeo het volgende:
Oh. Laat maar.
quote:En Chinees? Toe maar. Uyghur? Of gewoon Hankiepankie.
Bolu! Een nicht van me studeert daar. Dat je het weet.quote:Op maandag 21 december 2009 23:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bolu.
Ayca (een user die hier ook post) is ook Iğdırlı.
Azeri accenten zijn tof.
[..]
.
Bolu'da kızlar dolu.quote:Op maandag 21 december 2009 23:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Bolu! Een nicht van me studeert daar. Dat je het weet.
En weet je toevallig of Ayca zusjes heeft?
En ik vind mijn accent zelf ook heel tof. Ik geef het toe.
Nee. Ik bedenk me zojuist dat ik homoseksueel ben. Laten we ophouden over zusjes. Heb je broertjes? Nee, hè. Anders zouden die ook op de foto staan. Wat aandoenlijk, trouwens!quote:Op maandag 21 december 2009 23:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Te oud?.
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga voor Hankiepankie.
Kon je me dat niet vertellen in mijn zusjes-periode? Godgloeiende godverdomme!quote:Op maandag 21 december 2009 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bolu'da kızlar dolu.
Dat moet je even zelf aan haar vragen.
Als je je dat net bedenkt, ben je biseksueel, niet homoseksueel. Neen, geen broertjes.quote:Op maandag 21 december 2009 23:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee. Ik bedenk me zojuist dat ik homoseksueel ben. Laten we ophouden over zusjes. Heb je broertjes? Nee, hè. Anders zouden die ook op de foto staan. Wat aandoenlijk, trouwens!
PS. Ik moet nog leren hoe het quote-systeem werkt. Ik voel me zo'n amateur...
Wat een eng liedje. Ik moest denken aan Samwell, geen idee waarom. Waarschijnlijk door GenusButeo.quote:
Nee, want ik besefte me tegelijkertijd dat zusjes me eigenlijk niets kunnen schelen.quote:Op maandag 21 december 2009 23:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je je dat net bedenkt, ben je biseksueel, niet homoseksueel. Neen, geen broertjes.
Wat valt er te leren, çekirge?
Maar toch wil ik hem niet delen.quote:Op maandag 21 december 2009 23:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tof, hoeven we niet te vechten om hem.
Neem ik jou, neem jij hem. Hij wordt genomen, maar dat vindt hij vast niet erg.quote:Op maandag 21 december 2009 23:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar toch wil ik hem niet delen.
quote:Op maandag 21 december 2009 23:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neem ik jou, neem jij hem. Hij wordt genomen, maar dat vindt hij vast niet erg.
Quotes met quotes daarin zijn irritant en niet handig. Je wil zeker ook allemaal plaatjes in je signature?quote:Op maandag 21 december 2009 23:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, want ik besefte me tegelijkertijd dat zusjes me eigenlijk niets kunnen schelen.
En ik weet niet wat er te leren valt. Ik wil quotes kunnen quoten en ik wil dat quotes quotes kunnen quoten, zodanig dat dit het quoten vergemakkelijkt.
En nu met z'n allen:
honki ponki domino
çalına bimbo porino
muşi muşi popopo kozizo
çıkı çıkı şayne tikitak tok
Ik vraag me af of ze zijn gestopt na die ontdekking.quote:Op maandag 21 december 2009 23:48 schreef irrisjepierrisje het volgende:
Ik had laatst seks gehad met mn vriend, en onder die seks werdk ongesteld. Heel vies, en beter gaan mensen niet met elkaar vrijen waneer het meisje ongesteld is.
Helaas is Bortecinem niet gezegend met de goddelijke kroonjuwelen. En ik ben niet zo van het plastic. Bovendien: nemen boven genomen worden! Dat is een welbekende kreet in de homoscene. Mannen blijven mannen, hè, homo of niet...quote:Op maandag 21 december 2009 23:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neem ik jou, neem jij hem. Hij wordt genomen, maar dat vindt hij vast niet erg.
Sinds wanneer is Den Haag boven ergens?quote:
Iewh, serieus, iewh.quote:Op maandag 21 december 2009 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze zijn gestopt na die ontdekking..
FU.quote:Op maandag 21 december 2009 23:54 schreef GenusButeo het volgende:
Ik woon trouwens in Den Haag. En niet in België. Daar komt Zel namelijk vandaan. Belgen. Haha. Belg. Ha.
Alles boven de rivieren is 'boven ergens'.quote:Op maandag 21 december 2009 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Den Haag boven ergens?
Oké. Je hebt gelijk. Maar die plaatjes wil ik wel toevallig. En stiekem communiceer ik liever ook in br3ezA-dialect. Dat geeft de taal gewoon een esthetische toevoeging, snap je wat ik bedoel?quote:Op maandag 21 december 2009 23:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Quotes met quotes daarin zijn irritant en niet handig. Je wil zeker ook allemaal plaatjes in je signature?
Sorry. I'm gay.quote:
Godverdomme, wat praat je geil. Met een glaasje op en een geweer tegen m'n kop zou ik je doen. Absoluut. Als bottom desnoods.quote:Op maandag 21 december 2009 23:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Helaas is Bortecinem niet gezegend met de goddelijke kroonjuwelen. En ik ben niet zo van het plastic. Bovendien: nemen boven genomen worden! Dat is een welbekende kreet in de homoscene. Mannen blijven mannen, hè, homo of niet...
Delft, alhier.quote:Ik woon trouwens in Den Haag. En niet in België. Daar komt Zel namelijk vandaan. Belgen. Haha. Belg. Ha.
Nee, niets toevoeging. Taalverloedering heet zo iets.quote:Op maandag 21 december 2009 23:57 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oké. Je hebt gelijk. Maar die plaatjes wil ik wel toevallig. En stiekem communiceer ik liever ook in br3ezA-dialect. Dat geeft de taal gewoon een esthetische toevoeging, snap je wat ik bedoel?
Hebben je je ouders zo opgevoed?quote:Op maandag 21 december 2009 23:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik doe jou wel, of je het nou wilt of niet.
Kom je weer de moraalridder uithangen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hebben je je ouders zo opgevoed?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gelijk voor zo'n wapencertificaat. En wellicht kan ik je dronken voeren op de een of andere manier. Ik ben seksueel gefrustreerd, zie je. Dit is beter dan niets.quote:Op maandag 21 december 2009 23:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Godverdomme, wat praat je geil. Met een glaasje op en een geweer tegen m'n kop zou ik je doen. Absoluut. Als bottom desnoods.
[..]
Delft, alhier.
Degeneratie is de hedendaagse evolutie! Wist je dat niet?quote:Op maandag 21 december 2009 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, niets toevoeging. Taalverloedering heet zo iets.
Oké. Vooruit. Zucht... Belgen.quote:Op maandag 21 december 2009 23:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik doe jou wel, of je het nou wilt of niet.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom je weer de moraalridder uithangen?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn achterdeur staat altijd open voor je!quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ga gelijk voor zo'n wapencertificaat. En wellicht kan ik je dronken voeren op de een of andere manier. Ik ben seksueel gefrustreerd, zie je. Dit is beter dan niets.
En Delft! We zijn zowaar buren! Hoezee!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oké. Vooruit. Zucht... Belgen.
Dat stel ik op prijs. Held.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn achterdeur staat altijd open voor je!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:12 schreef Cumshooter het volgende:
er zijn hier geen turken zij de heilige profeet mohamed mustafa:O
Ibne?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:14 schreef GenusButeo het volgende:
I don't even know your name. Lalala.
Wat is de meest bekende naam onder de Turken? Dat is mijn naam.
Wanna join? Ik ben wel in voor een trio, hoor.quote:
Heel erg.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wanna join? Ik ben wel in voor een trio, hoor.
@Zel: ja, treurig is dat, hè.
Nee. Dan zou het voorbestaan van de Turken in gevaar zijn. En dat moeten we niet hebben!quote:
Dan moet ik je teleurstellen, ik heb niks in jouw gat te zoeken en jij al helemaal niet in de mijnequote:Op dinsdag 22 december 2009 00:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Treurig is dat je een typo wel verbetert, maar een taalfout niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
"Is" werd ik, maar "beantwoord" is zo gebleven.quote:Op maandag 21 december 2009 23:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wacht. Ik moest me eerst voorstellen. Hallo. Ik ben Genus, mijn achternaam is Buteo. Ik heb een merkwaardige interesse voor zusters. In het kader hiervan eis ik dat je de bovenstaande vragen beantwoord.
*Typtyfus. Zucht. Nu al.
Garso heeft mijn dromen toch al met de grond gelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:16 schreef zarGon het volgende:
Dit doe ik normaal gesproken niet bij een eerste keer..
Woon(de) je toevallig in de buurt van Hollands Spoor?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee. Dan zou het voorbestaan van de Turken in gevaar zijn. En dat moeten we niet hebben!
Ali. Aangenaam.
Heb je daar drie kwartier op zitten broeden? Maar je hebt gelijk. Ik schaam me. Dat was een aangespannen tak die onverwachts volop in mijn gezicht werd gelanceerd. Zal ik maar gelijk mijn profiel verwijderen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Treurig is dat je een typo wel verbetert, maar een taalfout niet.
[..]
"Is" werd ik, maar "beantwoord" is zo gebleven.
Dat je je schaamt is genoeg.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Heb je daar drie kwartier op zitten broeden? Maar je hebt gelijk. Ik schaam me. Dat was een aangespannen tak die onverwachts volop in mijn gezicht werd gelanceerd. Zal ik maar gelijk mijn profiel verwijderen?
Volgens mij heeft hij het te druk, ik zal je vraag wel beantwoorden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:26 schreef zarGon het volgende:
Heb je toevallig een broertje die Muhammed heet?
O. Dat is jammer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat je je schaamt is genoeg..
Je 'profiel' kun je niet verwijderen.
Ha! In your face!quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:26 schreef zarGon het volgende:
Heb je toevallig een broertje die Muhammed heet?
Er zijn heel wat minder Ali's uit Iğdır, met zusjes. Sorry, ik bedoelde er niets mee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O. Dat is jammer.
Nee, ik woon niet in de buurt van Hollands Spoor; ik heb er nooit gewoond. Ik heb geen broertje dat Muhammed heet. Yavuz Selim, toch. Weet je wel hoeveel Ali's er bestaan?
HIJ IS GAVUR.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er zijn heel wat minder Ali's uit Iğdır, met zusjes. Sorry, ik bedoelde er niets mee.
Ben je een sjiiet?
That's hot. We kunnen samen fouten zoeken in kranten met een rood pennetje, moeilijke woorden noteren en de betekenis ervan opzoeken en dikke mensen uitlachen die vallen.quote:
Vind je? Ik stel even een ketting van gerelateerde termen en namen op:quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er zijn heel wat minder Ali's uit Iğdır, met zusjes. Sorry, ik bedoelde er niets mee.
Ben je een sjiiet?
Uff whatever.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat kan niet. De één spreekt de andere tegen.
That made me giggle.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
That's hot. We kunnen samen fouten zoeken in kranten met een rood pennetje, moeilijke woorden noteren en de betekenis ervan opzoeken en dikke mensen uitlachen die vallen.
Iyi geceler.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Mijn God, ik ben in Sodom en Gomorra beland.
Neen. Dit is Babylon. En ik ben de Hoer van Babylon. Aangenaam.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Mijn God, ik ben in Sodom en Gomorra beland.
Ik vroeg het trouwens niet om je er terug op te pakken of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Vind je? Ik stel even een ketting van gerelateerde termen en namen op:
Igdir - Azeri's - Sjiieten - 12 imams, waarvan Ali toevallig de éérste is! Je wilt niet weten hoeveel Ali's ik ken! Iedereen eert Ali en Hasan en Huseyin enne... Die dus.
En om eerlijk te zijn ben ik geen moslim, zoals Zeliha dat zo welbespraakt omschreven heeft.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:39 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Neen. Dit is Babylon. En ik ben de Hoer van Babylon. Aangenaam.
Je bent in ieder geval overtuigend!quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:39 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Neen. Dit is Babylon. En ik ben de Hoer van Babylon. Aangenaam.
Daar ging ik al vanuit, hoor. You're welcome.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vroeg het trouwens niet om je er terug op te pakken of iets dergelijks.
Maakt trouwens ook helemaal niet uit. Ik stel je eerlijkheid op prijs.
Je vleit me! Ik heb altijd al actrice willen worden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval overtuigend!
Schreeuw jij ook weleens KUTJEEEE, nadat jij je ballen met piemel en al tussen je benen hebt gestopt en voor de spiegel bent gaan staan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Daar ging ik al vanuit, hoor. You're welcome.
En jij mag mij altijd terugpakken, hoor.
Bulent Ersoy is je grote idool?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Schreeuw jij ook weleens KUTJEEEE, nadat jij je ballen met piemel en al tussen je benen hebt gestopt en voor de spiegel bent gaan staan?
Die grap kan echt niet meer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bülent dünya çapında yıldız olacaktı ama önünü kestiler. Hihi, hoho.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:51 schreef GenusButeo het volgende:
Oh. My. God. Baileys. Light of my life, fire of my loins. My sin, my soul.
Wat een timing.quote:
heel creatiefquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bülent dünya çapında yıldız olacaktı ama önünü kestiler. Hihi, hoho.
letterlijk in dit geval.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iyi insan lafin ustune gelirmis.
Over Ersoy beginnen wanneer het over homo's en jongens met exotische trekjes gaat ook niet.quote:
Heyy alles kits?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat een timing.
Welkom, vrind. Goedenavond.
Napim, yeni travestimi yaratiyimquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Over Ersoy beginnen wanneer het over homo's en jongens met exotische trekjes gaat ook niet.
Het is oudquote:
Via ChatNu, Facebook, Hyves, Turkishplace en Hababam.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar wij kennen elkaar ook via via.
Ik vond het stiekem ook heel grappig.quote:
ChatNu dat is toch een ooit zo onschuldige website die op een gegeven moment werd veroverd door Turken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Via ChatNu, Facebook, Hyves, Turkishplace en Hababam.
Onze gesprekken op Hyves en Facebook betekenen niks voor je?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:57 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik vond het stiekem ook heel grappig.
Zel en ik kennen elkaar gelijktijdig via ChatNu, Hababam en TurkishPlace.
ChatNu was jaren terug held.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:58 schreef zarGon het volgende:
Fouter dan ChatNu kan niet. TurkishPlace zie ik door de vingers.
Het spijt me. Ik heb gewoon meer wat met fora.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Onze gesprekken op Hyves en Facebook betekenen niks voor je?
Uhu. Was leuk vroeger, ik zat er ook op. Maar nu zuigt het aan alle kanten en alle leuke gebruikers zijn weg.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
ChatNu dat is toch een ooit zo onschuldige website die op een gegeven moment werd veroverd door Turken?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:59 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik heb gewoon meer wat met fora.
Niet janken, maar genieten! Sneeuw is iets moois man. (Dat het gevolgen heeft voor het OV en dergelijke niet meegerekend.)quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
çok sükür. Wel beetje sneeuwerig man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd van sneeuw.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet janken, maar genieten! Sneeuw is iets moois man. (Dat het gevolgen heeft voor het OV en dergelijke niet meegerekend.)
Oewh, diss man.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, als ik met Bortecinem te doen had, zou ik ook homo worden.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, als ik met Bortecinem te doen had, zou ik ook homo worden na een tijdje.Wie is homo dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verrijkend.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:59 schreef zarGon het volgende:
Hoe voelt het eigenlijk om op zoveel plaatsen tegelijk aanwezig te zijn?
Heb je ook nog een pit stop gedaan bij MySpace?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Uhu. Was leuk vroeger, ik zat er ook op. Maar nu zuigt het aan alle kanten en alle leuke gebruikers zijn weg.
Nee, wat een schande. Damn. Snel een profiel aanmaken om het lijstje compleet te maken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je ook nog een pit stop gedaan bij MySpace?. Dan is het illustere lijstje compleet.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, als ik met Bortecinem te doen had, zou ik ook homo worden na een tijdje.Het is maar goed ook dat je erbij vermeldt dat het een grapje is. Voor je het weet breng je me op ideeën.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Onze zarGon is uit de kast gekomen.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vrouwen die na een 'grap' op zo'n speelse manier GARPJEEJEJE brullen..
quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:04 schreef IHVK het volgende:
oh er was niet eens een discussie. lame.
Hoi.quote:
Ik heb toegang tot alle foto's. Uploaden die handel, ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:03 schreef Garso het volgende:
Weet iemand of er een mogelijkheid is om foto's in je fotoboek te plaatsen maar het tegelijk ook verborgen kan houden?
Eey swa. Fawaka.quote:
Je kunt je FoBo alleen voor niet-leden verborgen houden. De users van FOK! kunnen je FoBo (met bijbehorende foto's) altijd zien.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:03 schreef Garso het volgende:
Weet iemand of er een mogelijkheid is om foto's in je fotoboek te plaatsen maar het tegelijk ook verborgen kan houden?
Ja, hier niet. Maar TheMagnificent zei 'grapjequote:Op dinsdag 22 december 2009 01:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zie geen vrouw grapjeee brullen, hoor.
En jou op de kast gejaagd. Booyah.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Onze zarGon is uit de kast gekomen.
Ik ken een vrouw (meisje?) die dat ongeveer na elke zin doet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, hier niet. Maar TheMagnificent zei 'grapje'. En ik moest eraan denken. Vast wel meegemaakt: Vrouwen die dat woordje gebruiken nadat ze doorhebben dat ze iets doms hebben gezegd.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Eey swa. Fawaka.We zullen je moeten verstoten, excommuniceren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Zel: Net als Manuel, aka MrChill007. Of zo. Hij is hyrbide, wist je dat? Schandalig.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, hier niet. Maar TheMagnificent zei 'grapje'. En ik moest eraan denken. Vast wel meegemaakt: Vrouwen die dat woordje gebruiken nadat ze doorhebben dat ze iets doms hebben gezegd.
Manuel? MrChill? Ken ik niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
We zullen je moeten verstoten, excommuniceren!
@Zel: Net als Manuel, aka MrChill007. Of zo. Hij is hyrbide, wist je dat? Schandalig.
Meisje is de juiste benaming, ja. Het is irritant na de eerste keer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ken een vrouw (meisje?) die dat ongeveer na elke zin doet.
Is wel irritant na 30 keer.
Ik hoopte op een functie zoals hyves waarbij je zelf een groep kan selecteren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:06 schreef IHVK het volgende:
Waarom wil je foto's plaatsen maar tegelijkertijd ook verborgen houden? Dat klinkt niet logisch.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meisje is de juiste benaming, ja. Het is irritant na de eerste keer.
quote:Bu Ayrılık
Kusuruma bakmayın benim, dostlar,
bağışlayın beni.
Ben davullara, bayraklara aldırmayan
bir padişahın yoluna düşmüşüm,
deli divane olmuşum.
Çok uzaklardan yürüyen bir adam gibiyim ben,
çok uzaklardan geçen bir hayal gibi.
Ama yok da sayılmam hani,
var olan bir şeyim ben.
Haydi ben bensiz geleyim,
sen sensiz gel.
Ne varsa şu ırmağın içinde var,
soyunalım iki can,
dalalım şu ırmağa, hadi.
Bu kupkuru yerde yakınmadan gayri ne gördük,
bu kupkuru yerde ne gördük zulümden gayri.
Bu ırmakta ne ölmek var bize,
bu ırmakta ne gam var, ne keder var, ne dert.
Bu ırmak alabildiğine yaşamaktan,
bu ırmak iyilikten, cömertlikten ibaret.
Durma, çabuk gel, gelmem deme.
Ne evet demek yaraşır sana, ne hayır, dostum,
senin şânına sadece gelmek yaraşır.
Mevlana Celaleddin Rumi
quote:Duydum ki Bizi Bırakmaya Azmediyorsun
Duydum ki bizi bırakmaya azmediyorsun, etme
Başka bir yar başka bir dosta meylediyorsun, etme
Sen yadeller dünyasında ne arıyorsun yabancı
Hangi hasta gönüllüyü kasdediyorsun etme
Çalma bizi bizden, bizi gitme o ellere doğru
Çalınmış başkalarına nazar ediyorsun, etme
Ey ay, felek harab olmuş, alt üst olmuş senin için
Bizi öyle harab öyle alt üst ediyorsun, etme
Ey makamı var ve yokun üzerinde olan kişi
Sen varlık sahasını öyle terk ediyorsun, etme
Sen yüz çevirecek olsan ay kapkara olur gamdan
Ayın da evini yıkmayı kastediyorsun, etme
Bizim dudağımız kurur sen kuruyacak olsan
Gözlerimizi öyle yaş dolu ediyorsun, etme
Aşıklarla başa çıkacak gücün yoksa eğer
Aşka öyleyse ne diye hayret ediyorsun, etme
Ey cennetin cehennemin elinde olduğu kişi
Bize cenneti öyle cehennem ediyorsun, etme
Şekerliğinin içinde zehir zarar vermez bize
O zehiri o şekerle sen bir ediyorsun, etme
Bizi sevindiriyorsun huzurumuz kaçar öyle
Huzurumu bozuyorsun sen mavediyorsun, etme
Harama bulaşan gözüm güzelliğinin hırsızı
Ey hırsızlığa da değen, hırsızlık ediyorsun, etme
İsyan et ey arkadaşım, söz söyleyecek an değil
Aşkın baygınlığıyla ne meşk ediyorsun, etme
Mevlana Celaleddin Rumi
Ik ook niet. Ik heb hem ook helemaal niet genoemd. Hoe kom je daarbij?quote:
Ik zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb hem ook helemaal niet genoemd. Hoe kom je daarbij?
@IHVK: Zucht. Wat ben je serieus.
Dat zou best kunnen. Ze waren in ieder geval goede vrienden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:16 schreef IHVK het volgende:
Hij had Etme toch voor zijn beste vriend Shems geschreven?
Een lolcat als tussendoortje mag vast wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer doen.
Maar het leven is soms serieus, niks aan te doen.
Ik zou kiezen voor een dagje leugens.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:18 schreef zarGon het volgende:
Zouden jullie kiezen voor een dagje eerlijkheid of een dagje leugens?
Dagje eerlijkheid houdt in dat je de hele dag over alles eerlijk bent en zegt wat je denkt. Dagje leugens houdt in dat je alleen maar liegt.
een dagje leugens zou cool zijn maar hoe moet je 24 uur lang leugens bedenken, op een gegeven moment zal je toch wel moe worden van jezelfquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:18 schreef zarGon het volgende:
Zouden jullie kiezen voor een dagje eerlijkheid of een dagje leugens?
Dagje eerlijkheid houdt in dat je de hele dag over alles eerlijk bent en zegt wat je denkt. Dagje leugens houdt in dat je alleen maar liegt.
quote:
ik dacht dat het automagisch gingquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:21 schreef Garso het volgende:
[..]
een dagje leugens zou cool zijn maar hoe moet je 24 uur lang leugens bedenken, op een gegeven moment zal je toch wel moe worden van jezelf
Durf jij je gesprekspartners wel bloot te stellen aan de echte jij? Alles wat je denkt zullen ze te weten komen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik hou niet van leugens. Ook niet voor een dag.
Daar houd ik je aan! Maar je hebt gelijk. Oh, de onvermijdelijkheid van het serieuze!quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer doen.
Maar het leven is soms serieus, niks aan te doen.
Als ik zei dat je moest kiezen tussen een maandje algehele onthouding of een volle dag ruige copulatie, zou je me ook niet vragen hoe je een hele dag vol moet houden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:21 schreef Garso het volgende:
[..]
een dagje leugens zou cool zijn maar hoe moet je 24 uur lang leugens bedenken, op een gegeven moment zal je toch wel moe worden van jezelf
De 'echte' ik? Ik heb niets te verbergen, dus waarom niet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Durf jij je gesprekspartners wel bloot te stellen aan de echte jij? Alles wat je denkt zullen ze te weten komen.
Dat is het juist. Bij de waarheid lieg je niet en komen ze achter de waarheid. Bij het liegen komen ze niet achter de waarheid.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:21 schreef IHVK het volgende:
maar goed als je weet dat iemand liegt kan je ook achter de waarheid komen, slecht systeem op zich.
Zeg je altijd alles wat je denkt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De 'echte' ik? Ik heb niets te verbergen, dus waarom niet?
Ik wel ja. Men hoeft niet alles te weten wat er in mijn hoofd speelt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is het juist. Bij de waarheid lieg je niet en komen ze achter de waarheid. Bij het liegen komen ze niet achter de waarheid.
Dan lieg je liever wel, toch?
Denk aan de kleine details. Jij denkt vast ook wel dingen die jij niet met anderen wil delen. Dingen die ze zou kwetsen, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iedereen, maar dan ook iedereen heeft iets te verbergen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo'n diepgaande discussie onderbreek, maar... Het dikgedrukte. Het spijt me.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:25 schreef IHVK het volgende:
Stel je kent een meisje die je wel aardig vindt, maar eigenlijk vind je haar ook heel lelijk en dik.
Zou je dat willen zeggen?
Ik niet.
Wat zeg je dat toch zo mooi.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iedereen, maar dan ook iedereen heeft iets te verbergen.
Je kunt jezelf indelen in 4 stukken.
1. Deze kant zien alleen anderen van jou, hoe jij overkomt op anderen dus
2. Hoe jij je voordoet aan anderen
3. Je kant die je alleen laat zien aan je naasten
4. Je kant die alleen jij van jezelf kent, de dingen die alleen jij weet en verborgen houdt voor iedereen
Ja maar dat is straat man.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo'n diepgaande discussie onderbreek, maar... Het dikgedrukte. Het spijt me.
Nee okey, maar goed sommige mensen vind je mooi anderen lelijk je bent ook een mens. Toch zeg je niet tegen de mensen die je lelijk vindt dat ze lelijk zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Als ik er niets over zeg, dan lieg ik toch niet? En nee, ik zou iemand niet zomaar kwetsen door iets onaangenaams over diegene te zeggen, maar ik ben sowieso niet iemand die van binnen denkt 'zo hé, wat is die lelijk zeg'. Een klein leugentje om de bestwil, of om in sommige gevallen de boel niet te laten escaleren, kan ik wel in komen, maar zelfs dat probeer ik te vermijden.
En je hebt een kant die jij zelf ook niet kent maar door een incident of gebeurtenis boven water komt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
4. Je kant die alleen jij van jezelf kent, de dingen die alleen jij weet en verborgen houdt voor iedereen
Dat doet me denken aan Iemand, Niemand en Honderdduizend van Luigi Pirandello. Google maar. De protagonist stelt dat hij niet maar één persoon is, maar dat hij niemand is om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat hij honderdduizend individuen tegelijkertijd belichaamt. De individu wordt bijeen gehouden o.a. door het beeld dat anderen van je creëren. Dat beeld verschilt noodzakelijkerwijs van persoon tot persoon en verandert ook nog eens voortdurend.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sen hala ordamisin.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:36 schreef Garso het volgende:
[..]
En je hebt een kant die jij zelf ook niet kent maar door een incident of gebeurtenis boven water komt.
Kunnen de admins nou geen fotoboek met rechten maken, zo moeilijk is dat toch ook weer niet
Mooi verwoord.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan Iemand, Niemand en Honderdduizend van Luigi Pirandello. Google maar. De protagonist stelt dat hij niet maar één persoon is, maar dat hij niemand is om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat hij honderdduizend individuen tegelijkertijd belichaamt. De individu wordt bijeen gehouden o.a. door het beeld dat anderen van je creëren. Dat beeld verschilt noodzakelijkerwijs van persoon tot persoon en verandert ook nog eens voortdurend.
Slim-doe. Aanrader, anyway.
Sorry, maar ik vind dit echt niet kunnen. (vetgedrukt)quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan Iemand, Niemand en Honderdduizend van Luigi Pirandello. Google maar. De protagonist stelt dat hij niet maar één persoon is, maar dat hij niemand is om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat hij honderdduizend individuen tegelijkertijd belichaamt. De individu wordt bijeen gehouden o.a. door het beeld dat anderen van je creëren. Dat beeld verschilt noodzakelijkerwijs van persoon tot persoon en verandert ook nog eens voortdurend.
Maar ja, Rotterdammers... Straat is verloedering! Degeneratie!quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar dat is straat man.
Haterr.
Als ik dat meisje zeg word ik uitgelachen in Rotterdam.![]()
Onzin. Straat is een movement. Het is een gegeven.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Maar ja, Rotterdammers... Straat is verloedering! Degeneratie!
Shit. We blijven maar aan de gang. Stel mierenneukerts zijn we hier!quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dit echt niet kunnen. (vetgedrukt)
Nee, zou ook raar zijn, zo uit het niets. Maar toen zarGon over leugens begon, interpreteerde ik dat meer als doelbewust de waarheid achterhouden of verdraaien (voor eigen belang). Dat zou ik zeker niet doen. Een miniscuul ''leugentje'' zoals in jou voorbeelden is natuurlijk van een geheel andere orde, waar ik me ongetwijfeld ook schuldig aan heb gemaakt, want zoals je al zei, ben ik ook maar een mens.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee okey, maar goed sommige mensen vind je mooi anderen lelijk je bent ook een mens. Toch zeg je niet tegen de mensen die je lelijk vindt dat ze lelijk zijn.
Wie moet dan de arbeid leveren?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:39 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Shit. We blijven maar aan de gang. Stel mierenneukerts zijn we hier!
En fok de movement. Plebs moet dood.
Machines.quote:
Die man heeft er over nagedacht, zeg. Klinkt interessant.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Neen, de Polen moeten de wegen terroriseren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Verkeerd antwoord.
Het correcte antwoord was: Polen.
Helaas u gaat niet door voor de koelkast.
De Pool is een eufemisme voor 'plebs'. Dat je dat niet weet! Mag ik toch die koelkast claimen nu?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Verkeerd antwoord.
Het correcte antwoord was: Polen.
Helaas u gaat niet door voor de koelkast.
Leugens zonder dat je die persoon kwetst, zonder dat die persoon erachter komen. Precies het omgekeerde van de waarheid, waar je dus wel kwetst en die persoon er wel achterkomt. Bij het liegen kwetst je niemand, maar lieg je wel. Bij de waarheid kwetst je, maar lieg je niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, zou ook raar zijn, zo uit het niets. Maar toen zarGon over leugens begon, interpreteerde ik dat meer als doelbewust de waarheid achterhouden of verdraaien (voor eigen belang). Dat zou ik zeker niet doen. Een miniscuul ''leugentje'' zoals in jou voorbeelden is natuurlijk van een geheel andere orde, waar ik me ongetwijfeld ook schuldig aan heb gemaakt, want zoals je al zei, ben ik ook maar een mens.
Zo toevallig! Ik was net Nurhak Semahi aan het bekijken op youtube.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit gaat Bortecinem leuk vinden...
Lijkt mij ook, ja. Hij heeft tien jaar gedaan over een roman van amper 200 pagina's. Het begint met de opmerking van de echtgenote van de protagonist die opmerkt dat zijn neus een beetje scheef staat. Lezen! Nu!quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die man heeft er over nagedacht, zeg. Klinkt interessant.
nou vooruit voor deze ene keer dan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
De Pool is een eufemisme voor 'plebs'. Dat je dat niet weet! Mag ik toch die koelkast claimen nu?
'Buzdolabında hersey bozuk çalıyor.'
Waar is dit van?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
'Buzdolabında hersey bozuk çalıyor.'
Wat een reacties. Turken kunnen er niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo toevallig! Ik was net Nurhak Semahi aan het bekijken op youtube.
Ergens genoteerd,quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, ja. Hij heeft tien jaar gedaan over een roman van amper 200 pagina's. Het begint met de opmerking van de echtgenote van de protagonist die opmerkt dat zijn neus een beetje scheef staat. Lezen! Nu!
maakt het uit?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:53 schreef Bortecinem het volgende:
Ik lees net een reactie van een ezel Koerd dat het Alevitisme bevrijd zal worden wanneer het losgemaakt wordt van de Turkse identiteit, en dat het van oorsprong Koerdisch is en dat er meer Koerdische Alevieten bestaan.
Ik had al gezocht en had inderdaad maar één hit. En dat is 'raar'.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Google zegt dat het van een of ander album is en dit topic staat ook gelijk geindexeerd.
Goed zo!quote:
Ja, duh? Waarom maak je altijd van dit soort opmerkingen? Moet je keer op keer bewijzen dat je een ruimdenkende Turk bent die boven al het nationalistische geblaat staat? Want als dat het geval is, dan zal ik je even vertellen dat dit daar niks mee te maken heeft. Ieder volk heeft zijn eigen cultuur. Het Alevitisme is die van de moslim Turken. Het maakt zo'n groot deel uit van de Turken dat het absoluut iets uitmaakt of de roots van deze cultuur Koerdisch of Turks zijn. Dat er verder ook Koerdische aanhangers van het Alevitisme zijn boeit niet, dat het misschien ook een beetje beïnvloed is door de Koerdische cultuur maakt ook niks uit, mooi, prachtig. Maar wanneer dit kleine beetje Turkse cultuur ook nog eens wordt geëigend door niet Turken maakt dat mij heel erg kwaad.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
Kolera - Matine Araları
Nee, sorry het was automatisch. Ik had al zoiets van ik had dit niet moeten zeggen, daarom ook die downplayende reactie achteraf.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, duh? Waarom maak je altijd van dit soort opmerkingen? Moet je keer op keer bewijzen dat je een ruimdenkende Turk bent die boven al het nationalistische geblaat staat?
Ok ik kan me voorstellen dat je je er zorgen over maakt, maar niet dat je er kwaad om wordt, maar hierin verschillen wij dus van mening. Dat maakt mij niet ruimdenkerder dan jou, alleen andersdenkend. Want ik word ook kwaad om dingen die ik soms lees op het internet dus het ligt volgens mij aan waar je waarde aan hecht.quote:Want als dat het geval is, dan zal ik je even vertellen dat dit daar niks mee te maken heeft. Ieder volk heeft zijn eigen cultuur. Het Alevitisme is die van de moslim Turken. Het maakt zo'n groot deel uit van de Turken dat het absoluut iets uitmaakt of de roots van deze cultuur Koerdisch of Turks zijn. Dat er verder ook Koerdische aanhangers van het Alevitisme zijn boeit niet, dat het misschien ook een beetje beïnvloed is door de Koerdische cultuur maakt ook niks uit, mooi, prachtig. Maar dit kleine beetje Turkse cultuur ook nog wordt geëigend door niet Turken maakt mij heel erg kwaad.
Ik maak me er geen zorgen over. Zulke idiote reacties van zulke achterlijke Koerden wekken alleen maar irritatie bij mij op, geen zorgen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee, sorry het was automatisch. Ik had al zoiets van ik had dit niet moeten zeggen, daarom ook die downplayende reactie achteraf.
[..]
Ok ik kan me voorstellen dat je je er zorgen over maakt, maar niet dat je er kwaad om wordt, maar hierin verschillen wij dus van mening. Dat maakt mij niet ruimdenkerder dan jou, alleen andersdenkend.
Weet je het is één man die iets zegt op internet, misschien is het wel geen Koerd, weet jij veel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik maak me er geen zorgen over. Zulke idiote reacties van zulke achterlijke Koerden wekken alleen maar irritatie bij mij op, geen zorgen.
Dude, zijn vijandelijke reactie jegens Turken en het claimen van de Alevitische cultuur als een stuk van de Koerdische identiteit/cultuur zegt toch genoeg?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Weet je het is één man die iets zegt op internet, misschien is het wel geen Koerd, weet jij veel.
Dit vind ik ook prachtig, hoor. Mijn interesse voor muziek situeert zich op een bredere schaal.quote:
Maar voor hetzelfde geld is het een 14-jarige puber.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dude, zijn vijandelijke reactie jegens Turken en het claimen van de Alevitische cultuur als een stuk van de Koerdische identiteit/cultuur zegt toch genoeg?
Dat is wel tof. Want het is echt mooie muziek.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dit vind ik ook prachtig, hoor. Mijn interesse voor muziek situeert zich op een bredere schaal.
Ja, kan..quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar voor hetzelfde geld is het een 14-jarige puber.
Ja, maar waarom wordt het toegeëigend? Waarom willen ze per se een labeltje erop plakken dat het van hen is?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat er ook Koerdische Alevieten zijn?
'ze'?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar waarom wordt het toegeëigend? Waarom willen ze per se een labeltje erop plakken dat het van hen is?
Tja, als je een racistische Koerdische aleviet bent zul je het waarschijnlijk niet leuk vinden als jouw cultuur Turks blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar waarom wordt het toegeëigend? Waarom willen ze per se een labeltje erop plakken dat het van hen is?
Serieus, what the fuck maakt het eigenlijk uit? Zulke dingen kan ik moeilijk voorstellen. Dat er mensen zijn die al een mening over iemand klaar hebben, zonder die persoon te kennen. En ja, dit is vaak gezegd. Het maakt voor mij niet uit of het een Nederlander is die dom zit te praten over Turken, of een Koerd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, kan..
Zo kan het ook zijn dat ik eigenlijk Armeens ben.
Saz, Turku cultuur, semah en veel dansen die zijn afgeleid van de semah zijn van oorsprong Alevitisch. We hebben allemaal wel iets met het alevitisme.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:11 schreef IHVK het volgende:
Ik vind mijzelf echt niet ruimdenkender dan jou hoor Bortecinem, misschien komt het ook omdat ik eigenlijk weinig met het Alevitisme heb, behalve dat ze mooie saz muziek maken.
Ik heb ook vooroordelen. Iedereen heeft ze. Maar ik laat me niet zo snel beïnvloeden door mijn vooroordelen, ik kijk wel verder dan mijn neus lang is (en die is lang, geloof me).quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Serieus, what the fuck maakt het eigenlijk uit? Zulke dingen kan ik moeilijk voorstellen. Dat er mensen zijn die al een mening over iemand klaar hebben, zonder die persoon te kennen. En ja, dit is vaak gezegd. Het maakt voor mij niet uit of het een Nederlander is die dom zit te praten over Turken, of een Koerd.
Turkse neus?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb ook vooroordelen. Iedereen heeft ze. Maar ik laat me niet zo snel beïnvloeden door mijn vooroordelen, ik kijk wel verder dan mijn neus lang is (en die is lang, geloof me).
Ze als in mensen (Koerden) die het toe-eigenen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
'ze'?
En mensen willen graag dingen toe-eigenen dit is een mooi voorbeeld.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tursu
Heb je ook een plat achterhoofd?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is niet Turks, noch Arabisch of Koerdisch. Hij is gewoon groot.
Mijne is ook groot uitgevallen hoor, in het neuzenspectrum.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is niet Turks, noch Arabisch of Koerdisch. Hij is gewoon groot.
Ik heb wel een platte plek op mijn achterhoofd, maar echt plat is het niet.quote:
maar ik heb die andere op repeat staan nu.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit vind ik ook mooie muziek (van Mercan Dede). Een prachtige mix tussen Oost en West.
Een wat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb wel een platte plek op mijn achterhoofd, maar echt plat is het niet.
Ik ben wel geboren met een Mongolen vlek, jullie ook?
Ja! Dit is geweldig! Ab-i Cesm van hem is ook prachtig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit vind ik ook mooie muziek (van Mercan Dede). Een prachtige mix tussen Oost en West.
Hoor/lees het voor het eerst. Het is er nu dus niet meer? Jammer, kan ik het ook niet meer checken. Maar ik zou het denk ik wel geweten hebben,quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mongolenvlek.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mongolenvlek
Toch niet ook op deze plek hè?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mongolenvlek.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mongolenvlek
Bij mij was het na een paar jaar over. Het komt ook voor onder negers, ik kom uit Adana waar veel Afrikanen wonen (nazaten van de Ottomaanse slaven), dus het zou ook kunnen zijn dat die vlek komt door een zwarte voorouder. Het hoeft niet perse Aziatisch te zijn volgens wikipedia.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoor/lees het voor het eerst. Het is er nu dus niet meer? Jammer, kan ik het ook niet meer checken. Maar ik zou het denk ik wel geweten hebben,.
Jawel, ik had het op mijn kont.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Toch niet ook op deze plek hè?![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, die is ook mooi. Van deze kan ik ook tot rust komen:quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja! Dit is geweldig! Ab-i Cesm van hem is ook prachtig.
Flink misbruik van gemaakt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Toch niet ook op deze plek hè?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |