ChatNu dat is toch een ooit zo onschuldige website die op een gegeven moment werd veroverd door Turken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Via ChatNu, Facebook, Hyves, Turkishplace en Hababam.
Onze gesprekken op Hyves en Facebook betekenen niks voor je?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:57 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik vond het stiekem ook heel grappig.
Zel en ik kennen elkaar gelijktijdig via ChatNu, Hababam en TurkishPlace.
ChatNu was jaren terug held.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:58 schreef zarGon het volgende:
Fouter dan ChatNu kan niet. TurkishPlace zie ik door de vingers.
Het spijt me. Ik heb gewoon meer wat met fora.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Onze gesprekken op Hyves en Facebook betekenen niks voor je?
Uhu. Was leuk vroeger, ik zat er ook op. Maar nu zuigt het aan alle kanten en alle leuke gebruikers zijn weg.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
ChatNu dat is toch een ooit zo onschuldige website die op een gegeven moment werd veroverd door Turken?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:59 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik heb gewoon meer wat met fora.
Niet janken, maar genieten! Sneeuw is iets moois man. (Dat het gevolgen heeft voor het OV en dergelijke niet meegerekend.)quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
çok sükür. Wel beetje sneeuwerig man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd van sneeuw.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet janken, maar genieten! Sneeuw is iets moois man. (Dat het gevolgen heeft voor het OV en dergelijke niet meegerekend.)
Oewh, diss man.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, als ik met Bortecinem te doen had, zou ik ook homo worden.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, als ik met Bortecinem te doen had, zou ik ook homo worden na een tijdje.Wie is homo dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verrijkend.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:59 schreef zarGon het volgende:
Hoe voelt het eigenlijk om op zoveel plaatsen tegelijk aanwezig te zijn?
Heb je ook nog een pit stop gedaan bij MySpace?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Uhu. Was leuk vroeger, ik zat er ook op. Maar nu zuigt het aan alle kanten en alle leuke gebruikers zijn weg.
Nee, wat een schande. Damn. Snel een profiel aanmaken om het lijstje compleet te maken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je ook nog een pit stop gedaan bij MySpace?. Dan is het illustere lijstje compleet.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, als ik met Bortecinem te doen had, zou ik ook homo worden na een tijdje.Het is maar goed ook dat je erbij vermeldt dat het een grapje is. Voor je het weet breng je me op ideeën.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Onze zarGon is uit de kast gekomen.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vrouwen die na een 'grap' op zo'n speelse manier GARPJEEJEJE brullen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |