Dat je je schaamt is genoeg.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Heb je daar drie kwartier op zitten broeden? Maar je hebt gelijk. Ik schaam me. Dat was een aangespannen tak die onverwachts volop in mijn gezicht werd gelanceerd. Zal ik maar gelijk mijn profiel verwijderen?
Volgens mij heeft hij het te druk, ik zal je vraag wel beantwoorden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:26 schreef zarGon het volgende:
Heb je toevallig een broertje die Muhammed heet?
O. Dat is jammer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat je je schaamt is genoeg..
Je 'profiel' kun je niet verwijderen.
Ha! In your face!quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:26 schreef zarGon het volgende:
Heb je toevallig een broertje die Muhammed heet?
Er zijn heel wat minder Ali's uit Iğdır, met zusjes. Sorry, ik bedoelde er niets mee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O. Dat is jammer.
Nee, ik woon niet in de buurt van Hollands Spoor; ik heb er nooit gewoond. Ik heb geen broertje dat Muhammed heet. Yavuz Selim, toch. Weet je wel hoeveel Ali's er bestaan?
HIJ IS GAVUR.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er zijn heel wat minder Ali's uit Iğdır, met zusjes. Sorry, ik bedoelde er niets mee.
Ben je een sjiiet?
That's hot. We kunnen samen fouten zoeken in kranten met een rood pennetje, moeilijke woorden noteren en de betekenis ervan opzoeken en dikke mensen uitlachen die vallen.quote:
Vind je? Ik stel even een ketting van gerelateerde termen en namen op:quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er zijn heel wat minder Ali's uit Iğdır, met zusjes. Sorry, ik bedoelde er niets mee.
Ben je een sjiiet?
Uff whatever.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat kan niet. De één spreekt de andere tegen.
That made me giggle.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
That's hot. We kunnen samen fouten zoeken in kranten met een rood pennetje, moeilijke woorden noteren en de betekenis ervan opzoeken en dikke mensen uitlachen die vallen.
Iyi geceler.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Mijn God, ik ben in Sodom en Gomorra beland.
Neen. Dit is Babylon. En ik ben de Hoer van Babylon. Aangenaam.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Mijn God, ik ben in Sodom en Gomorra beland.
Ik vroeg het trouwens niet om je er terug op te pakken of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Vind je? Ik stel even een ketting van gerelateerde termen en namen op:
Igdir - Azeri's - Sjiieten - 12 imams, waarvan Ali toevallig de éérste is! Je wilt niet weten hoeveel Ali's ik ken! Iedereen eert Ali en Hasan en Huseyin enne... Die dus.
En om eerlijk te zijn ben ik geen moslim, zoals Zeliha dat zo welbespraakt omschreven heeft.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:39 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Neen. Dit is Babylon. En ik ben de Hoer van Babylon. Aangenaam.
Je bent in ieder geval overtuigend!quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:39 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Neen. Dit is Babylon. En ik ben de Hoer van Babylon. Aangenaam.
Daar ging ik al vanuit, hoor. You're welcome.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vroeg het trouwens niet om je er terug op te pakken of iets dergelijks.
Maakt trouwens ook helemaal niet uit. Ik stel je eerlijkheid op prijs.
Je vleit me! Ik heb altijd al actrice willen worden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval overtuigend!
Schreeuw jij ook weleens KUTJEEEE, nadat jij je ballen met piemel en al tussen je benen hebt gestopt en voor de spiegel bent gaan staan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Daar ging ik al vanuit, hoor. You're welcome.
En jij mag mij altijd terugpakken, hoor.
Bulent Ersoy is je grote idool?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Schreeuw jij ook weleens KUTJEEEE, nadat jij je ballen met piemel en al tussen je benen hebt gestopt en voor de spiegel bent gaan staan?
Die grap kan echt niet meer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bülent dünya ēapında yıldız olacaktı ama önünü kestiler. Hihi, hoho.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:51 schreef GenusButeo het volgende:
Oh. My. God. Baileys. Light of my life, fire of my loins. My sin, my soul.
Wat een timing.quote:
heel creatiefquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bülent dünya ēapında yıldız olacaktı ama önünü kestiler. Hihi, hoho.
letterlijk in dit geval.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iyi insan lafin ustune gelirmis.
Over Ersoy beginnen wanneer het over homo's en jongens met exotische trekjes gaat ook niet.quote:
Heyy alles kits?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat een timing.
Welkom, vrind. Goedenavond.
Napim, yeni travestimi yaratiyimquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Over Ersoy beginnen wanneer het over homo's en jongens met exotische trekjes gaat ook niet.
Het is oudquote:
Via ChatNu, Facebook, Hyves, Turkishplace en Hababam.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar wij kennen elkaar ook via via.
Ik vond het stiekem ook heel grappig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |