ChatNu dat is toch een ooit zo onschuldige website die op een gegeven moment werd veroverd door Turken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Via ChatNu, Facebook, Hyves, Turkishplace en Hababam.
Onze gesprekken op Hyves en Facebook betekenen niks voor je?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:57 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik vond het stiekem ook heel grappig.
Zel en ik kennen elkaar gelijktijdig via ChatNu, Hababam en TurkishPlace.
ChatNu was jaren terug held.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:58 schreef zarGon het volgende:
Fouter dan ChatNu kan niet. TurkishPlace zie ik door de vingers.
Het spijt me. Ik heb gewoon meer wat met fora.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Onze gesprekken op Hyves en Facebook betekenen niks voor je?
Uhu. Was leuk vroeger, ik zat er ook op. Maar nu zuigt het aan alle kanten en alle leuke gebruikers zijn weg.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
ChatNu dat is toch een ooit zo onschuldige website die op een gegeven moment werd veroverd door Turken?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:59 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik heb gewoon meer wat met fora.
Niet janken, maar genieten! Sneeuw is iets moois man. (Dat het gevolgen heeft voor het OV en dergelijke niet meegerekend.)quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
çok sükür. Wel beetje sneeuwerig man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd van sneeuw.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet janken, maar genieten! Sneeuw is iets moois man. (Dat het gevolgen heeft voor het OV en dergelijke niet meegerekend.)
Oewh, diss man.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, als ik met Bortecinem te doen had, zou ik ook homo worden.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, als ik met Bortecinem te doen had, zou ik ook homo worden na een tijdje.Wie is homo dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verrijkend.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:59 schreef zarGon het volgende:
Hoe voelt het eigenlijk om op zoveel plaatsen tegelijk aanwezig te zijn?
Heb je ook nog een pit stop gedaan bij MySpace?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Uhu. Was leuk vroeger, ik zat er ook op. Maar nu zuigt het aan alle kanten en alle leuke gebruikers zijn weg.
Nee, wat een schande. Damn. Snel een profiel aanmaken om het lijstje compleet te maken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je ook nog een pit stop gedaan bij MySpace?. Dan is het illustere lijstje compleet.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, als ik met Bortecinem te doen had, zou ik ook homo worden na een tijdje.Het is maar goed ook dat je erbij vermeldt dat het een grapje is. Voor je het weet breng je me op ideeën.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Onze zarGon is uit de kast gekomen.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vrouwen die na een 'grap' op zo'n speelse manier GARPJEEJEJE brullen..
quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:04 schreef IHVK het volgende:
oh er was niet eens een discussie. lame.
Hoi.quote:
Ik heb toegang tot alle foto's. Uploaden die handel, ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:03 schreef Garso het volgende:
Weet iemand of er een mogelijkheid is om foto's in je fotoboek te plaatsen maar het tegelijk ook verborgen kan houden?
Eey swa. Fawaka.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt je FoBo alleen voor niet-leden verborgen houden. De users van FOK! kunnen je FoBo (met bijbehorende foto's) altijd zien.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:03 schreef Garso het volgende:
Weet iemand of er een mogelijkheid is om foto's in je fotoboek te plaatsen maar het tegelijk ook verborgen kan houden?
Ja, hier niet. Maar TheMagnificent zei 'grapjequote:Op dinsdag 22 december 2009 01:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zie geen vrouw grapjeee brullen, hoor.
En jou op de kast gejaagd. Booyah.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Onze zarGon is uit de kast gekomen.
Ik ken een vrouw (meisje?) die dat ongeveer na elke zin doet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, hier niet. Maar TheMagnificent zei 'grapje'. En ik moest eraan denken. Vast wel meegemaakt: Vrouwen die dat woordje gebruiken nadat ze doorhebben dat ze iets doms hebben gezegd.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Eey swa. Fawaka.We zullen je moeten verstoten, excommuniceren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Zel: Net als Manuel, aka MrChill007. Of zo. Hij is hyrbide, wist je dat? Schandalig.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, hier niet. Maar TheMagnificent zei 'grapje'. En ik moest eraan denken. Vast wel meegemaakt: Vrouwen die dat woordje gebruiken nadat ze doorhebben dat ze iets doms hebben gezegd.
Manuel? MrChill? Ken ik niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
We zullen je moeten verstoten, excommuniceren!
@Zel: Net als Manuel, aka MrChill007. Of zo. Hij is hyrbide, wist je dat? Schandalig.
Meisje is de juiste benaming, ja. Het is irritant na de eerste keer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ken een vrouw (meisje?) die dat ongeveer na elke zin doet.
Is wel irritant na 30 keer.
Ik hoopte op een functie zoals hyves waarbij je zelf een groep kan selecteren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:06 schreef IHVK het volgende:
Waarom wil je foto's plaatsen maar tegelijkertijd ook verborgen houden? Dat klinkt niet logisch.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meisje is de juiste benaming, ja. Het is irritant na de eerste keer.
quote:Bu Ayrılık
Kusuruma bakmayın benim, dostlar,
bağışlayın beni.
Ben davullara, bayraklara aldırmayan
bir padişahın yoluna düşmüşüm,
deli divane olmuşum.
Çok uzaklardan yürüyen bir adam gibiyim ben,
çok uzaklardan geçen bir hayal gibi.
Ama yok da sayılmam hani,
var olan bir şeyim ben.
Haydi ben bensiz geleyim,
sen sensiz gel.
Ne varsa şu ırmağın içinde var,
soyunalım iki can,
dalalım şu ırmağa, hadi.
Bu kupkuru yerde yakınmadan gayri ne gördük,
bu kupkuru yerde ne gördük zulümden gayri.
Bu ırmakta ne ölmek var bize,
bu ırmakta ne gam var, ne keder var, ne dert.
Bu ırmak alabildiğine yaşamaktan,
bu ırmak iyilikten, cömertlikten ibaret.
Durma, çabuk gel, gelmem deme.
Ne evet demek yaraşır sana, ne hayır, dostum,
senin şânına sadece gelmek yaraşır.
Mevlana Celaleddin Rumi
quote:Duydum ki Bizi Bırakmaya Azmediyorsun
Duydum ki bizi bırakmaya azmediyorsun, etme
Başka bir yar başka bir dosta meylediyorsun, etme
Sen yadeller dünyasında ne arıyorsun yabancı
Hangi hasta gönüllüyü kasdediyorsun etme
Çalma bizi bizden, bizi gitme o ellere doğru
Çalınmış başkalarına nazar ediyorsun, etme
Ey ay, felek harab olmuş, alt üst olmuş senin için
Bizi öyle harab öyle alt üst ediyorsun, etme
Ey makamı var ve yokun üzerinde olan kişi
Sen varlık sahasını öyle terk ediyorsun, etme
Sen yüz çevirecek olsan ay kapkara olur gamdan
Ayın da evini yıkmayı kastediyorsun, etme
Bizim dudağımız kurur sen kuruyacak olsan
Gözlerimizi öyle yaş dolu ediyorsun, etme
Aşıklarla başa çıkacak gücün yoksa eğer
Aşka öyleyse ne diye hayret ediyorsun, etme
Ey cennetin cehennemin elinde olduğu kişi
Bize cenneti öyle cehennem ediyorsun, etme
Şekerliğinin içinde zehir zarar vermez bize
O zehiri o şekerle sen bir ediyorsun, etme
Bizi sevindiriyorsun huzurumuz kaçar öyle
Huzurumu bozuyorsun sen mavediyorsun, etme
Harama bulaşan gözüm güzelliğinin hırsızı
Ey hırsızlığa da değen, hırsızlık ediyorsun, etme
İsyan et ey arkadaşım, söz söyleyecek an değil
Aşkın baygınlığıyla ne meşk ediyorsun, etme
Mevlana Celaleddin Rumi
Ik ook niet. Ik heb hem ook helemaal niet genoemd. Hoe kom je daarbij?quote:
Ik zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb hem ook helemaal niet genoemd. Hoe kom je daarbij?
@IHVK: Zucht. Wat ben je serieus.
Dat zou best kunnen. Ze waren in ieder geval goede vrienden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:16 schreef IHVK het volgende:
Hij had Etme toch voor zijn beste vriend Shems geschreven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |