Wacht. Ik moest me eerst voorstellen. Hallo. Ik ben Genus, mijn achternaam is Buteo. Ik heb een merkwaardige interesse voor zusters. In het kader hiervan eis ik dat je de bovenstaande vragen beantwoord.quote:Op maandag 21 december 2009 23:26 schreef zarGon het volgende:
Ik haal de volgorde ook altijd door elkaar...
Nerelisin?
If you insist... Ik heb twee zussen, 24 en 31. Ja.quote:Op maandag 21 december 2009 23:26 schreef GenusButeo het volgende:
Ik heb foto's van mijn zusjes. WIl je ze zien? Heb jij zusjes? Heb je foto's? Hoe oud zijn ze? Zijn ze rijp?
zarGon is een Chinees!quote:Op maandag 21 december 2009 23:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wacht. Ik moest me eerst voorstellen. Hallo. Ik ben Genus, mijn achternaam is Buteo. Ik heb een merkwaardige interesse voor zusters. In het kader hiervan eis is dat je de bovenstaande vragen beantwoord.
En ik ben Igdirli. Azeri-Turks, dus. Sen nerelisin, kardes?
Bolu.quote:Op maandag 21 december 2009 23:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wacht. Ik moest me eerst voorstellen. Hallo. Ik ben Genus, mijn achternaam is Buteo. Ik heb een merkwaardige interesse voor zusters. In het kader hiervan eis is dat je de bovenstaande vragen beantwoord.
En ik ben Igdirli. Azeri-Turks, dus. Sen nerelisin, kardes?
quote:Op zondag 13 december 2009 23:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n tof Azeri accent?
Te oud?quote:Op maandag 21 december 2009 23:32 schreef GenusButeo het volgende:
Oh. Laat maar.
quote:En Chinees? Toe maar. Uyghur? Of gewoon Hankiepankie.
Bolu! Een nicht van me studeert daar. Dat je het weet.quote:Op maandag 21 december 2009 23:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bolu.
Ayca (een user die hier ook post) is ook Iğdırlı.
Azeri accenten zijn tof.
[..]
.
Bolu'da kızlar dolu.quote:Op maandag 21 december 2009 23:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Bolu! Een nicht van me studeert daar. Dat je het weet.
En weet je toevallig of Ayca zusjes heeft?
En ik vind mijn accent zelf ook heel tof. Ik geef het toe.
Nee. Ik bedenk me zojuist dat ik homoseksueel ben. Laten we ophouden over zusjes. Heb je broertjes? Nee, hè. Anders zouden die ook op de foto staan. Wat aandoenlijk, trouwens!quote:Op maandag 21 december 2009 23:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Te oud?.
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga voor Hankiepankie.
Kon je me dat niet vertellen in mijn zusjes-periode? Godgloeiende godverdomme!quote:Op maandag 21 december 2009 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bolu'da kızlar dolu.
Dat moet je even zelf aan haar vragen.
Als je je dat net bedenkt, ben je biseksueel, niet homoseksueel. Neen, geen broertjes.quote:Op maandag 21 december 2009 23:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee. Ik bedenk me zojuist dat ik homoseksueel ben. Laten we ophouden over zusjes. Heb je broertjes? Nee, hè. Anders zouden die ook op de foto staan. Wat aandoenlijk, trouwens!
PS. Ik moet nog leren hoe het quote-systeem werkt. Ik voel me zo'n amateur...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |