quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
sen arapsin!quote:Op maandag 21 december 2009 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
PRAAT TURKS WIL JE.
Esenlikler.
Probeer je me nu iets te leren? Heb ik ergens gezegd dat merhaba geen arabisch is?quote:
Koester je wrok jegens Arabieren?quote:Op maandag 21 december 2009 22:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Probeer je me nu iets te leren? Heb ik ergens gezegd dat merhaba geen arabisch is?
tegen jegens mi? wilde je even stoer doen?quote:Op maandag 21 december 2009 23:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Koester je wrok jegens Arabieren?
snap je opmerking niet?quote:Op maandag 21 december 2009 23:04 schreef zarGon het volgende:
Zelfs na je uitleg zie ik dat niet staan..
Amaaan... Boş geç.quote:
Check de camerabeelden: http://www.thesun.co.uk/s(...)aff-members-bum.html.quote:De politie van de Engelse stad Plymouth is op zoek naar een man met een merkwaardige hobby. De kerel ruikt namelijk aan het achterwerk van een magazijnier in een supermarkt. Volgens The Sun zou hij al zeker twintig keer hebben 'toegeslagen'
De dader werd gefilmd door de bewakingscamera's van de Co-op-vestiging. Het gaat om een veertiger met een bril. Hij is roodharig, kalend en 1,75 meter groot.
Bukken
In het weekend gaat hij op pad om zijn slachtoffer te besnuffelen. Zijn werkwijze is telkens dezelfde. Hij bukt zich om zogezegd iets uit de winkelrekken te halen. Vervolgens besluipt hij de magazijnier om aan diens achterste te ruiken.
Vliegensvlug
Zijn slachtoffer is een 20-jarige magazijnier die anoniem wenst te blijven. "Ik ben geschokt. De kerel gaat vliegensvlug tewerk. Eén keer heb ik gevoeld hoe hij me aanraakte. Niet normaal", getuigt de winkelbediende.
Getuigen gezocht
De politie zoekt nu getuigen van het bizarre incident. "Er was telkens veel volk in de supermarkt. Iemand moet de kerel aan het werk hebben gezien", zegt agent Steve Wight die het onderzoek leidt. (eb)
quote:Op maandag 21 december 2009 23:18 schreef GenusButeo het volgende:
Ik ben ingewijd door Bortecinem. Mag ik welkom geheten worden, eerwaarde mede-Turken?
Stel je eens voor.quote:Op maandag 21 december 2009 23:18 schreef GenusButeo het volgende:
Ik ben ingewijd door Bortecinem. Mag ik welkom geheten worden, eerwaarde mede-Turken?
Wacht. Ik moest me eerst voorstellen. Hallo. Ik ben Genus, mijn achternaam is Buteo. Ik heb een merkwaardige interesse voor zusters. In het kader hiervan eis ik dat je de bovenstaande vragen beantwoord.quote:Op maandag 21 december 2009 23:26 schreef zarGon het volgende:
Ik haal de volgorde ook altijd door elkaar...
Nerelisin?
If you insist... Ik heb twee zussen, 24 en 31. Ja.quote:Op maandag 21 december 2009 23:26 schreef GenusButeo het volgende:
Ik heb foto's van mijn zusjes. WIl je ze zien? Heb jij zusjes? Heb je foto's? Hoe oud zijn ze? Zijn ze rijp?
zarGon is een Chinees!quote:Op maandag 21 december 2009 23:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wacht. Ik moest me eerst voorstellen. Hallo. Ik ben Genus, mijn achternaam is Buteo. Ik heb een merkwaardige interesse voor zusters. In het kader hiervan eis is dat je de bovenstaande vragen beantwoord.
En ik ben Igdirli. Azeri-Turks, dus. Sen nerelisin, kardes?
Bolu.quote:Op maandag 21 december 2009 23:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wacht. Ik moest me eerst voorstellen. Hallo. Ik ben Genus, mijn achternaam is Buteo. Ik heb een merkwaardige interesse voor zusters. In het kader hiervan eis is dat je de bovenstaande vragen beantwoord.
En ik ben Igdirli. Azeri-Turks, dus. Sen nerelisin, kardes?
quote:Op zondag 13 december 2009 23:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n tof Azeri accent?
Te oud?quote:Op maandag 21 december 2009 23:32 schreef GenusButeo het volgende:
Oh. Laat maar.
quote:En Chinees? Toe maar. Uyghur? Of gewoon Hankiepankie.
Bolu! Een nicht van me studeert daar. Dat je het weet.quote:Op maandag 21 december 2009 23:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bolu.
Ayca (een user die hier ook post) is ook Iğdırlı.
Azeri accenten zijn tof.
[..]
.
Bolu'da kızlar dolu.quote:Op maandag 21 december 2009 23:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Bolu! Een nicht van me studeert daar. Dat je het weet.
En weet je toevallig of Ayca zusjes heeft?
En ik vind mijn accent zelf ook heel tof. Ik geef het toe.
Nee. Ik bedenk me zojuist dat ik homoseksueel ben. Laten we ophouden over zusjes. Heb je broertjes? Nee, hè. Anders zouden die ook op de foto staan. Wat aandoenlijk, trouwens!quote:Op maandag 21 december 2009 23:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Te oud?.
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga voor Hankiepankie.
Kon je me dat niet vertellen in mijn zusjes-periode? Godgloeiende godverdomme!quote:Op maandag 21 december 2009 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bolu'da kızlar dolu.
Dat moet je even zelf aan haar vragen.
Als je je dat net bedenkt, ben je biseksueel, niet homoseksueel. Neen, geen broertjes.quote:Op maandag 21 december 2009 23:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee. Ik bedenk me zojuist dat ik homoseksueel ben. Laten we ophouden over zusjes. Heb je broertjes? Nee, hè. Anders zouden die ook op de foto staan. Wat aandoenlijk, trouwens!
PS. Ik moet nog leren hoe het quote-systeem werkt. Ik voel me zo'n amateur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |