Degeneratie is de hedendaagse evolutie! Wist je dat niet?quote:Op maandag 21 december 2009 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, niets toevoeging. Taalverloedering heet zo iets.
Oké. Vooruit. Zucht... Belgen.quote:Op maandag 21 december 2009 23:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik doe jou wel, of je het nou wilt of niet.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom je weer de moraalridder uithangen?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn achterdeur staat altijd open voor je!quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ga gelijk voor zo'n wapencertificaat. En wellicht kan ik je dronken voeren op de een of andere manier. Ik ben seksueel gefrustreerd, zie je. Dit is beter dan niets.
En Delft! We zijn zowaar buren! Hoezee!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oké. Vooruit. Zucht... Belgen.
Dat stel ik op prijs. Held.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn achterdeur staat altijd open voor je!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:12 schreef Cumshooter het volgende:
er zijn hier geen turken zij de heilige profeet mohamed mustafa:O
Ibne?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:14 schreef GenusButeo het volgende:
I don't even know your name. Lalala.
Wat is de meest bekende naam onder de Turken? Dat is mijn naam.
Wanna join? Ik ben wel in voor een trio, hoor.quote:
Heel erg.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wanna join? Ik ben wel in voor een trio, hoor.
@Zel: ja, treurig is dat, hè.
Nee. Dan zou het voorbestaan van de Turken in gevaar zijn. En dat moeten we niet hebben!quote:
Dan moet ik je teleurstellen, ik heb niks in jouw gat te zoeken en jij al helemaal niet in de mijnequote:Op dinsdag 22 december 2009 00:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Treurig is dat je een typo wel verbetert, maar een taalfout niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
"Is" werd ik, maar "beantwoord" is zo gebleven.quote:Op maandag 21 december 2009 23:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wacht. Ik moest me eerst voorstellen. Hallo. Ik ben Genus, mijn achternaam is Buteo. Ik heb een merkwaardige interesse voor zusters. In het kader hiervan eis ik dat je de bovenstaande vragen beantwoord.
En ik ben Igdirli. Azeri-Turks, dus. Sen nerelisin, kardes?
*Typtyfus. Zucht. Nu al.
Garso heeft mijn dromen toch al met de grond gelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:16 schreef zarGon het volgende:
Dit doe ik normaal gesproken niet bij een eerste keer..
Woon(de) je toevallig in de buurt van Hollands Spoor?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee. Dan zou het voorbestaan van de Turken in gevaar zijn. En dat moeten we niet hebben!
Ali. Aangenaam.
Heb je daar drie kwartier op zitten broeden? Maar je hebt gelijk. Ik schaam me. Dat was een aangespannen tak die onverwachts volop in mijn gezicht werd gelanceerd. Zal ik maar gelijk mijn profiel verwijderen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Treurig is dat je een typo wel verbetert, maar een taalfout niet.
[..]
"Is" werd ik, maar "beantwoord" is zo gebleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |