Wat is een chici?quote:
Dat kon ik ook in 't zwart.quote:Op maandag 21 december 2009 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee? Kun je ook geen push PM sturen?
Waarom zou iemand Lamon een pm willen sturen?quote:Op maandag 21 december 2009 20:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
O nee, PM-metjes zijn zeer leerzaam.
Je komt van alles te weten, het is net de Story.
Ze willen het blijkbaar zelf kwijt, dus ik lees het graag.quote:Op maandag 21 december 2009 20:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jaaa, lekker over anderen roddelen.
Chichi, vriend.quote:Op maandag 21 december 2009 20:17 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat is die chick van Goku uit Dragonball Z.
Oh die ene. Ja we gaan een keer daten deze vakantie.quote:
Chi-Chi , vriend.quote:
Medelijden?quote:Op maandag 21 december 2009 20:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom zou iemand Lamon een pm willen sturen?![]()
Oink.quote:Op maandag 21 december 2009 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
Ik voel me echt een lui varken dat ik al ruim een week niet meer hardgelopen heb.Mja met dit weer.. ook geen zin om op m'n muil te gaan eigenlijk.
Ben even aan het inventariseren.quote:Op maandag 21 december 2009 20:16 schreef S.Seagal het volgende:
Jo Chuckie cheese. Wat neem jij allemaal mee dan?
Hoezo niet? Hij is toch een leuke spontane jongen?quote:Op maandag 21 december 2009 20:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom zou iemand Lamon een pm willen sturen?![]()
Zijn jullie nog in de het-is-puur-voor-school-dat-we-samen-iets-gaan-doen-fase of ben je daar al uit?quote:Op maandag 21 december 2009 20:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh die ene. Ja we gaan een keer daten deze vakantie.
Ikweets, maar hij had ook zo zonder streepje gedaan.quote:
Hahahaha.quote:Op maandag 21 december 2009 20:19 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar het leek erop. Wilde een leuk grapje maken.
watquote:Op maandag 21 december 2009 20:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hij is toch een leuke spontane jongen?
Niet mijn type.quote:Op maandag 21 december 2009 20:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn vader is ook leuk en spontaan, maar die zou ik ook niet PM'en als hij niet mijn vader was en op fok zat.quote:Op maandag 21 december 2009 20:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Pics van je paquote:Op maandag 21 december 2009 20:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn vader is ook leuk en spontaan, maar die zou ik ook niet PM'en als hij niet mijn vader was en op fok zat.
FOK! is raar wat dat betreft, opvallende users krijgen gewoon veel PM.quote:Op maandag 21 december 2009 20:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn vader is ook leuk en spontaan, maar die zou ik ook niet PM'en als hij niet mijn vader was en op fok zat.
Hoe oud was ie toen ie je verwerkte?quote:
Daarvoor al.quote:Op maandag 21 december 2009 20:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
FOK! is raar wat dat betreft, opvallende users krijgen gewoon veel PM.
Ik weet bijvoorbeeld zeker dat sinds ChipsZak Ms. Sexy is geworden, haar mailbox overstroomt met kansjongeren.
Wat raar idd. Opvallende mensen die het meeste aandacht krijgen. Wtf dat is nergens zoquote:Op maandag 21 december 2009 20:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
FOK! is raar wat dat betreft, opvallende users krijgen gewoon veel PM.
Ik weet bijvoorbeeld zeker dat sinds ChipsZak Ms. Sexy is geworden, haar mailbox overstroomt met kansjongeren.
20.quote:Op maandag 21 december 2009 20:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe oud was ie toen ie je verwerkte?
Beetje raawrrr hoowrr.quote:Op maandag 21 december 2009 20:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat raar idd. Opvallende mensen die het meeste aandacht krijgen. Wtf dat is nergens zo.
Jammer dat het sarcasme niet ontdekt wordt.quote:Op maandag 21 december 2009 20:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Aan de positieve feedback te zien hier wordt het een instant hitje.quote:Op maandag 21 december 2009 20:25 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga een boek schrijven. Het gaat heten; Komt een man bij de dokter.
Hij gaat zo:
Komt een man bij de dokter, zegt die dokter: "Ik ga er niet omheen draaien, je hebt kanker." Zegt die man: "Okay, even goede vrienden." en loopt de deur uit. Einde hahahahahah geen 2uur lang durende chemokuur hahahah.
Ah shit. Wat ben ik toch een stomme autist.quote:Op maandag 21 december 2009 20:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jammer dat het sarcasme niet ontdekt wordt.
Het is toch ook niet sarcastisch. Of wel...quote:Op maandag 21 december 2009 20:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat wél een kankergoede film kan worden is "Komt een goudvis bij de huisarts."quote:Op maandag 21 december 2009 20:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aan de positieve feedback te zien hier wordt het een instant hitje.Misschien 3D net als Avatar, ik ga eens contact opnemen met m'n producer.
Ik zag het. Ik ben namelijk geen spontane jongen, ik ben wel vreselijk leuk trouwens.quote:Op maandag 21 december 2009 20:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 21 december 2009 20:16 schreef iszinloos het volgende:
Bt er was net zo'n dans actie dinges.![]()
Dat was ut zeker.
Niet mac haten.quote:Op maandag 21 december 2009 20:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jamaar waarom hebben jullie dat gezien en ik niet
? Die live stream doet het niet op m'n Mac (Mac
!)
Aaaah ik dacht al; hoe kan het nou dat die jongen op die leeftijd nog vrijgezel is en het moet hebben van aandacht op internet van minderjarige meisjes. Maar het komt doordat je vreselijk leuk bent! Nu weet ik het.quote:Op maandag 21 december 2009 20:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zag het. Ik ben namelijk geen spontane jongen, ik ben wel vreselijk leuk trouwens.
Ik dacht dat je met je rooie jas buiten ging staan.quote:Op maandag 21 december 2009 20:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!)
Komt Lamon. bij de dokter.quote:Op maandag 21 december 2009 20:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat wél een kankergoede film kan worden is "Komt een goudvis bij de huisarts."
En die huisarts zo van; "Oh ik zie het al ...
..
..
.. uit de kom! "
EN DAN IEDEREEN LACHEN en dan afgelopen.
Nee ik had er toch even geen zin inquote:Op maandag 21 december 2009 20:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met je rooie jas buiten ging staan.
quote:Op maandag 21 december 2009 20:31 schreef Maisnon het volgende:
Oh en Otis, was een best origineel kado hoorkan niet mis gaan
Of je moet een hopeloos geval aan de haak hebben geslagen die zeurt 'zijn mijn nagels dan niet mooi genoeg' maar dat gebeurd alleen in films
Hè, wat?quote:Op maandag 21 december 2009 20:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!)
Leuke jongens zitten inderdaad op hun 34e op Fok alwaar ze de helft van hun dag verslijten met het ingemaakt worden door jongens die tweemaal zo jong zijn en de andere helft met meisjes proberen te ontmoeten die tweemaal zo jong zijn, maar die dan alsnog niet kunnen hosselen. Ja.quote:Op maandag 21 december 2009 20:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zag het. Ik ben namelijk geen spontane jongen, ik ben wel vreselijk leuk trouwens.
Hoeft neit hoowr.quote:Op maandag 21 december 2009 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik had er toch even geen zin inwil het straks alsnog wel doen hoor
!
Mijn inbox zit niet vol met aandacht van minderjarige meisjes hoor...quote:Op maandag 21 december 2009 20:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Aaaah ik dacht al; hoe kan het nou dat die jongen op die leeftijd nog vrijgezel is en het moet hebben van aandacht op internet van minderjarige meisjes. Maar het komt doordat je vreselijk leuk bent! Nu weet ik het.
OH SHIT!quote:Op maandag 21 december 2009 20:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Leuke jongens zitten inderdaad op hun 34e op Fok alwaar ze de helft van hun dag verslijten met het ingemaakt worden door jongens die tweemaal zo jong zijn en de andere helft met meisjes proberen te ontmoeten die tweemaal zo jong zijn, maar die dan alsnog niet kunnen hosselen. Ja.
SHIT JUST GOT REALquote:
No waiiiquote:Op maandag 21 december 2009 20:32 schreef Maisnon het volgende:
Ja wel ff screencaps als Bt op de webcam komt
Gaat die Stefan Tepelepta (hoho!) ook weer geld in leveren voor FOK!?
Bek dicht bitchquote:
Ik vindt ook van neit.quote:
Komt er een vrouw bij de bakker, zegt die bakker: "Sorry mevrouw, maar u heeft kanker." Vrouw: "kut."quote:Op maandag 21 december 2009 20:34 schreef Lakitu het volgende:
Doktersgrappen![]()
![]()
Ik heb bakkersgrappen jongen, je wil niet weten
Oh, ik wil het je best even sturen hoorquote:Op maandag 21 december 2009 20:34 schreef Maisnon het volgende:
Allure ik ben ook benieuwd naar je dag stiekemmaar kijk maar of je het nog een keertje kwijt wil
Dan zal het wel aan dat 'mime' liggen.quote:Op maandag 21 december 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No waiii!
[..]
Bek dicht bitchwaarom doet ie het bij jou wel? Bij mij constant, ja mime blablablablabla doet het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Over die 2 gasten die iets uitvinden, maar niet weten wat het doet, waarvan gezegd werd dat je hem 3 keer moest herkijken voordat je hem snapte? Nee, wel een keer meegomen, maar niet gezien.quote:Op maandag 21 december 2009 20:34 schreef Maisnon het volgende:
Kent iemand van jullie de film Primer? echt fucking vaag
Ja maar wat danquote:Op maandag 21 december 2009 20:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan dat 'mime' liggen.
Waarschijnlijk moet je gewoon wat installeren.
quote:Op maandag 21 december 2009 20:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Komt een vrouw bij de dokter, zo van; ja ik heb kanker en nu is mijn vriend stijn ook nog eens vreemdgegaan met een of andere slet tijdens carnaval.
Zegt die dokter zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 20:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Komt een vrouw bij de dokter, zo van; ja ik heb kanker en nu is mijn vriend stijn ook nog eens vreemdgegaan met een of andere slet tijdens carnaval.
Zegt die dokter zo:HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Heb je hem nog vaker geluisterd
?
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Ik moest lachen.quote:Op maandag 21 december 2009 20:36 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb zo veel advies dat ik 3 keer per dag moet douchen
Weet ik niet, wat zegt hij precies dan?quote:Op maandag 21 december 2009 20:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar wat danik zocht ernaar en dacht dat ik de oplossing gevonden had maar toch niet.
Nee, alleen nu voor de correcte zuid-nederlandse spelling.quote:Op maandag 21 december 2009 20:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha. Heb je hem nog vaker geluisterd
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De pagina 'Radio 3FM - serious request - home' bevat materiaal met het MIME-type 'application/x-mplayer2'. Er is geen plugin geïnstalleerd voor dit MIME-type, waardoor het materiaal niet kan worden weergegeven.quote:Op maandag 21 december 2009 20:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet ik niet, wat zegt hij precies dan?
quote:Op maandag 21 december 2009 20:39 schreef Maisnon het volgende:
nou wat ie doet komen ze snel achtertenminste, nu zijn ze in de veronderstelling dat
...maar klopt dat ook? Heb je em al afgezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb wel 938457934857 programma's waar ik geen reet mee doe, maar een filmpje afspelen moet ik iets extra's voor downloaden. Echt, wie bedenkt zoietsquote:
Waarom heb je ook al weer vrijwillig een Mac genomen?quote:Op maandag 21 december 2009 20:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb wel 938457934857 programma's waar ik geen reet mee doe, maar een filmpje afspelen moet ik iets extra's voor downloaden. Echt, wie bedenkt zoiets!
Die zijn zo moooooooooooooi.quote:Op maandag 21 december 2009 20:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom heb je ook al weer vrijwillig een Mac genomen?
JA dat.quote:Op maandag 21 december 2009 20:44 schreef Lakitu het volgende:
Komt BT bij de dokter
Dokter: Waarom heb je ook al weer vrijwillig een Mac genomen?
BT: Die zijn zo moooooooooooooi.
Steve Jobsquote:Op maandag 21 december 2009 20:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb wel 938457934857 programma's waar ik geen reet mee doe, maar een filmpje afspelen moet ik iets extra's voor downloaden. Echt, wie bedenkt zoiets!
Heb je Flip4Mac al en Perian?quote:Op maandag 21 december 2009 20:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De pagina 'Radio 3FM - serious request - home' bevat materiaal met het MIME-type 'application/x-mplayer2'. Er is geen plugin geïnstalleerd voor dit MIME-type, waardoor het materiaal niet kan worden weergegeven.
quote:Op maandag 21 december 2009 20:46 schreef Skylark. het volgende:
Komt CN bij de dokter
Dokter: Je hebt aids.
S.Seagal:Shit just got real.
Lakitu: wat
Flip4Mac heb ik dus net geinstalleerd, maar Perian nog niet, ga ik nu even doen. Thanksquote:Op maandag 21 december 2009 20:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je Flip4Mac al en Perian?
Haha dit is nog waar ook.quote:Op maandag 21 december 2009 20:47 schreef Skylark. het volgende:
Komt Otis bij de dokter.
Dokter: Hee jij lijkt op Ryan Sheckler.
Otis: Klopt.
Dokter:.
quote:Op maandag 21 december 2009 20:46 schreef Skylark. het volgende:
Komt CN bij de dokter
Dokter: Je hebt aids.
S.Seagal:Shit just got real.
quote:Op maandag 21 december 2009 20:53 schreef Skylark. het volgende:
Komt bij php bij de dokter.
Dokter: Je hebt last van je oscillatie en je hebt een gewichtsprobleempje.
php: Hoe durf je dat te insinueren, ik heb dusdanig geen fractie dat ik mijn motoriek verstar.
Dokter: permban lekker voor je.
quote:Op maandag 21 december 2009 20:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Komt Broekpaling bij de dokter.
Broekpaling: "Ik ging net in de auto rijden en er was een oude vrouw op de snelweg".
Die dokter: "HOU JE KANKERBAKKES NOU EENS MAN![]()
".
quote:Op maandag 21 december 2009 20:51 schreef Lakitu het volgende:
Komt Lakitu bij de dokter
Dokter: godverdomme Lakitu ik kan je niet behandelen als ik je naam niet weet. vertel nou eindelijk je naam en wees niet zo pussy.
Lakitu: ik heet Mike Hawk.
Dokter: Mike Hawk?
Lakitu: je zei net my cock
Dokter: wat
Even zonder dollen, dat van m'n pink moest ik nu even proberen. En het klopt.quote:Op maandag 21 december 2009 20:57 schreef Skylark. het volgende:
Komt Broekpaling bij de dokter:
Broekpaling: Ik ging net even wat eten en toen maakte mijn kat een vreemd geluidje.![]()
Dokter: Oooookay?
Broekpaling: Mijn moeder poetste net de kraan en nu blinkt hij weer.
Dokter: Ok.
Broekpaling: Ik kan m'n rechterpink verder buigen dan m'n linkerpink.
Dokter: Mega cool story bro.
Dat was de eerste waar ik om moest lachen.quote:Op maandag 21 december 2009 20:59 schreef Skylark. het volgende:
Zit gers in de wachtruimte bij de dokter.
Dokter: Wie is er aan de beurt?
gers: ik
Dokter: Wie is er nu aan de beurt?
gers: ikke!
Dokter: Niemand?
gers: Jawel ik.
Dokter: Mooi, kan ik even pauze houden.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 21 december 2009 20:58 schreef Lakitu het volgende:
Komt een man bij de doktersassistent
Man; waar is de dokter?
Assistent: in de KLB-SC, hij zit in een reeks kutgrappen. Hij komt zo terug.
Man: ik heb geeneens
Hahahahaquote:Op maandag 21 december 2009 21:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Komt Lamon in KLB.
Lamon: "IK KOM HIER NOOIT MEER JULLIE ZIJN ALLEMAAL NURTS"
Komt Lamon in KLB.
Lamon: "MIJ ZULLEN JULLIE HIER NIET MEER ZIEN!!!"
Komt Lamon in KLB.
Lamon: "IN KLB ZITTEN ALLEEN MENSEN DIE NIET IN ORDE ZIJN".
Komt Lamon in KLB.
Lamon: "WAT EEN VREEMDE MENSEN KOMEN ER IN KLB".
Komt Lamon in KLB.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:05 schreef ynuhh het volgende:
Komt php bij de internetdokter.
Php: Wil je een keer met mij uitgaan?
Dokter: Nee
Php: Oké, FICTIEVE INTERNET KNUFFEL.
Haha, nu haat php je.quote:Op maandag 21 december 2009 21:05 schreef ynuhh het volgende:
Wel als ik hem even op je mop attendeer.quote:
Dan moet je het ff in die SC vragen, geen idee wat ik er voor heb moeten downloaden. Heb je wel de meest recente versie van Flash geïnstalleerd?quote:Op maandag 21 december 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
Ludooooooik deed alles wat je zei en
:
De pagina 'Radio 3FM - serious request - home' bevat materiaal met het MIME-type 'application/x-mplayer2'. Er is geen plugin geïnstalleerd voor dit MIME-type, waardoor het materiaal niet kan worden weergegeven.
Dan nog niet, php is intelligent genoeg om de humor er van in te zien.quote:Op maandag 21 december 2009 21:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel als ik hem even op je mop attendeer.
Dus zo ga je met mensen om die je liefhebben.quote:Op maandag 21 december 2009 21:05 schreef ynuhh het volgende:
Tuurlijk.quote:Op maandag 21 december 2009 21:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dan nog niet, php is intelligent genoeg om de humor er van in te zien.
Waarom wil jij niet met PHP uit, je kunt je vriend toch meenemen?quote:Op maandag 21 december 2009 21:05 schreef ynuhh het volgende:
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 21 december 2009 21:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Nieuwe hyvesprofielfoto altijd een spannend moment![]()
![]()
.
Ik vind php ook wel aardig, houdt dat in dat er geen grapje over gemaakt mag worden?quote:Op maandag 21 december 2009 21:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom wil jij niet met PHP uit, je kunt je vriend toch meenemen?
Ik dacht dat je PHP wel aardig vond, of ben je echt zo gemeen?
Damn. Snel even R&R geven.quote:Op maandag 21 december 2009 21:09 schreef Otis2.0 het volgende:
![]()
.
Toen ik nog op Hyves zat was de mijne 383 keer bekeken...ben ik nu ook een baas?quote:Op maandag 21 december 2009 21:09 schreef Otis2.0 het volgende:
![]()
.
"Hé lief, vanavond gaat een internetvriend van me mee uit. Oke? "quote:Op maandag 21 december 2009 21:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
383 maarquote:Op maandag 21 december 2009 21:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Toen ik nog op Hyves zat was de mijne 383 keer bekeken...ben ik nu ook een baas?
Niet fittie zoeken met ynuhh.quote:Op maandag 21 december 2009 21:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mijne is in 3 dagen 113x bekeken pwnd.quote:Op maandag 21 december 2009 21:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Toen ik nog op Hyves zat was de mijne 383 keer bekeken...ben ik nu ook een baas?
Weet ik veel, soms bevat een grapje geen waarheid, en soms wel.quote:Op maandag 21 december 2009 21:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind php ook wel aardig, houdt dat in dat er geen grapje over gemaakt mag worden?
quote:Op maandag 21 december 2009 21:15 schreef Chai het volgende:
Mijn hyvesprofielfoto is sinds 1 november 35 x bekeken.
Wel 1389203x.quote:Op maandag 21 december 2009 21:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha iemands reactie word gewist! Hater die Otis.
378, maar ik kom niet zo vaak online op hyves dus. Altijd status offline anders heb je van die vervelende mensen die via de hyveskwekker gaan praten.quote:
Mijn foto he, niet mijn hyves zelf.quote:
Ik wil er wel 36 van maken.quote:Op maandag 21 december 2009 21:15 schreef Chai het volgende:
Mijn hyvesprofielfoto is sinds 1 november 35 x bekeken.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
en toen ben ik een protest-actie gestart
watquote:
Serioeseloes, heb je mijn hyves?quote:Op maandag 21 december 2009 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JOUW WANGETJES![]()
.
Ik had een totaal ander beeld van je.
En wat is er met mij?quote:Op maandag 21 december 2009 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JOUW WANGETJES![]()
.
ik heb geeneensquote:Op maandag 21 december 2009 21:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Serioeseloes, heb je mijn hyves?.
Ha! We hebben een snitcher.quote:Op maandag 21 december 2009 21:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Serioeseloes, heb je mijn hyves?.
Op de hoes van de film stond dat enkel intellectuelen hem konden begrijpen, of je hem anders heel vaak moest herkijken. Ik vond het een beetje snobistisch, dus misschien is dat de reden dat ik hem weer ongezien terugbracht.quote:Op maandag 21 december 2009 21:19 schreef Maisnon het volgende:
Primer is een vage filmen super ingewikkeld.
Ik kom net een uitleg tegen. Van 19 pagina's
Ik ben niet de neger die ik pretendeerde te zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JOUW WANGETJES![]()
.
Krijg ik een halve afro. Maar het is nu ook langer.quote:Op maandag 21 december 2009 21:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je staat toevallig ook op die foto. Ik ben van mening dat langer haar je beter staat.
Je bent wel snoezig, dat is veel toffer.quote:Op maandag 21 december 2009 21:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben niet de neger die ik pretendeerde te zijn.
Omdat ik graag anoniem wil blijven.quote:Op maandag 21 december 2009 21:24 schreef Chai het volgende:
S.Seagal waarom heb je die foto niet in je fobo. Daar lijk je veel meer hosselaar.
Dat bedoel ik nietquote:Op maandag 21 december 2009 21:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben niet de neger die ik pretendeerde te zijn.
Ik ben wel echt anoniem.quote:Op maandag 21 december 2009 21:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Omdat ik graag anoniem wil blijven.![]()
Nu wil ik jou ook zien.
En de normale reistijd?quote:Op maandag 21 december 2009 21:25 schreef Zotheid het volgende:
5 uur bij Crack weggegaan, nu pas thuis.
Zoals.quote:Op maandag 21 december 2009 21:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik had gewoon een ander beeld voor ogen
.
Zie mijn fobo.quote:Op maandag 21 december 2009 21:27 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Beetje anderen bekijken he. Ik moet een beeld hebben van iedereen hier.
Gebruik photofiltrequote:Op maandag 21 december 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
Echte bazen gebruiken hun 10dagen trial-photoshop om lukraak wat aan te kloten.
Je bent 1 van de weinige FOK!kers die en niet anoniem is en bij mij in buurt woont, ik ga jou zo een keer tegenkomen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:25 schreef Zotheid het volgende:
5 uur bij Crack weggegaan, nu pas thuis.
10dagen trialquote:Op maandag 21 december 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
Echte bazen gebruiken hun 10dagen trial-photoshop om lukraak wat aan te kloten.
Niks geksquote:
Chai betekent in het Nederlands dat je Chinees bent.quote:Op maandag 21 december 2009 21:29 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Niet heel duidelijk maar goed. Chai betekent in het Bosnies ook thee.
Boeiend, photoshop is toch saai en moeilijk.quote:
Alsof ik alles ga onthouden hier.quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef Mozy het volgende:
Seagal, lege vaas.
Ik heb jij weleens een foto van Chai gestuurd.
Ja, en morgen ga ik weer terug. Ik zou alleen even naar Den Haag gaan om m'n lenzen op te halen. Maar dat gaat waarschijnlijk ook niet lukken, aangezien er geen trams rijden en ik geen fiets meer in de buurt heb.quote:
Oke.quote:Op maandag 21 december 2009 21:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je bent 1 van de weinige FOK!kers die en niet anoniem is en bij mij in buurt woont, ik ga jou zo een keer tegenkomen.
Dat kan gewoon niet missen.
Goed photoshoppen is moeilijk ja. Maar wel handig.quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Boeiend, photoshop is toch saai en moeilijk.
Hoezo duurde het zo lang? Ik ga morgen oo met de trein.quote:Op maandag 21 december 2009 21:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, en morgen ga ik weer terug. Ik zou alleen even naar Den Haag gaan om m'n lenzen op te halen. Maar dat gaat waarschijnlijk ook niet lukken, aangezien er geen trams rijden en ik geen fiets meer in de buurt heb.
[..]
Oke.
Zoals bijna alles in het leven, maar gelukkig kan je ook je geld verdienen met stront uit een toilet krabbenquote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Boeiend, photoshop is toch saai en moeilijk.
Wtf, jij bent gek.quote:Op maandag 21 december 2009 21:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, en morgen ga ik weer terug. Ik zou alleen even naar Den Haag gaan om m'n lenzen op te halen. Maar dat gaat waarschijnlijk ook niet lukken, aangezien er geen trams rijden en ik geen fiets meer in de buurt heb.
Haha dat dacht ik ook.quote:
Om je lenzen op te halen? Mafkees..quote:Op maandag 21 december 2009 21:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Oke.
Ik leef straks toch over de rug van het hardwerkende Nederlandse volk met extra bonussen. dus ik oefen alvast.quote:Op maandag 21 december 2009 21:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zoals bijna alles in het leven, maar gelukkig kan je ook je geld verdienen met stront uit een toilet krabben
quote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb ook een 10dagen-trial van photoshop. Wat komen jullie haten?
Ja dat is een bekend probleemquote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niks geks. Maar ik had alleen gedacht dat je er iets 'ouder' uitzag. Verder heb je wel potentie, omdat indo.
Er rijden geen intercity's, alleen maar stoptreinen. En dan ook nog tig keer moeten overstappen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoezo duurde het zo lang? Ik ga morgen oo met de trein.
Ik weet het. Maartje mag wel heel blij met me zijn.quote:
Ik heb helemaal geen lenzen meer, heb nu een daglens al 5 dagen in.quote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Om je lenzen op te halen? Mafkees..
Ik dacht dat er wel intercity's reden van hun orignele start tot eind bestemming, maar dat die gewoon op elk station stopte.quote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Er rijden geen intercity's, alleen maar stoptreinen. En dan ook nog tig keer moeten overstappen.
[..]
Ik weet het. Maartje mag wel heel blij met me zijn.
Hoezo, jij kunt gewoon de ekte ekte jonge chicks regelenquote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja dat is een bekend probleem!
Chuckie is single man. Dus sla je slag.quote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, jij kunt gewoon de ekte ekte jonge chicks regelen. Als je single bent tenminste (niet toch?).
Wie wil er nou jonge chici's.quote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, jij kunt gewoon de ekte ekte jonge chicks regelen. Als je single bent tenminste (niet toch?).
Dan koop je toch gewoon nieuwe?quote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen lenzen meer, heb nu een daglens al 5 dagen in.
Heb je geen rijbewijs cq auto?quote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Er rijden geen intercity's, alleen maar stoptreinen. En dan ook nog tig keer moeten overstappen.
[..]
Ik weet het. Maartje mag wel heel blij met me zijn.
Zometeen beschadigde ogen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen lenzen meer, heb nu een daglens al 5 dagen in.
Nein, ik moest op Lage Zwaluwe (oid) overstappen, op Rotterdam CS en Den Haag Hs. Dat terwijl ik normaal een rechtstreekse verbinding heb. En dan ook nog voor die sprinters, waar je dus echt kut in zit.quote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wel intercity's reden van hun orignele start tot eind bestemming, maar dat die gewoon op elk station stopte.
Ja, dat doe ik dus nu ook, maar die moesten besteld worden.quote:Op maandag 21 december 2009 21:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan koop je toch gewoon nieuwe?
Ik heb mijn theorie.quote:Op maandag 21 december 2009 21:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je geen rijbewijs cq auto?
Precies, ik ga al hartstikke snel achteruit.quote:
En jij geeft serieus antwoordt op zijn post. Sky is de koning als het aankomt op jonge chici'squote:Op maandag 21 december 2009 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou die zijn nog echt goed naar je hand te zetten.
En je theorie heb je 9 maanden geleden even op een blauwe maandag gehaald en verder nooit meer naar lessen gekeken?quote:Op maandag 21 december 2009 21:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb mijn theorie.
En anders had ik sowieso geen auto, wat het niet hebben van een rijbewijs teniet doet.
Dat soort meisjes hebben een eigen mening.quote:Op maandag 21 december 2009 21:39 schreef Skylark. het volgende:
De Skylark.-regel.
Minimumleeftijd = (Eigen leeftijd * 2 - 1) * 0.5
Die van zaterdag was wel 16quote:Op maandag 21 december 2009 21:39 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
En jij geeft serieus antwoordt op zijn post. Sky is de koning als het aankomt op jonge chici's
Je zei chici'squote:Op maandag 21 december 2009 21:39 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
En jij geeft serieus antwoordt op zijn post. Sky is de koning als het aankomt op jonge chici's
Ik moet morgen eerst van Eindhoven naar Den Bosch, dan van Den Bosch richting Nijmegen en dan weet ik het al niet meer. maar voordat ik in nijmegen ben zit ik al 2 uur in de trein, en normaal een half uurtje.quote:Op maandag 21 december 2009 21:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nein, ik moest op Lage Zwaluwe (oid) overstappen, op Rotterdam CS en Den Haag Hs. Dat terwijl ik normaal een rechtstreekse verbinding heb. En dan ook nog voor die sprinters, waar je dus echt kut in zit.
LAKITU REGEL:quote:Op maandag 21 december 2009 21:39 schreef Skylark. het volgende:
De Skylark.-regel.
Minimumleeftijd = (Eigen leeftijd * 2 - 1) * 0.5
3 maanden geleden. Praktijk iets van 15 lessen, en toen ging ik naar Sziget.quote:Op maandag 21 december 2009 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En je theorie heb je 9 maanden geleden even op een blauwe maandag gehaald en verder nooit meer naar lessen gekeken?
Maar je moet wel serieus oppassen met die dingen. Ik heb een tijdje in die 'businessquote:Op maandag 21 december 2009 21:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, ik ga al hartstikke snel achteruit.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
LAKITU REGEL:
Minumumleeftijd = 10 + 4
De afgeleide van Skylark.quote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
LAKITU REGEL:
Minumumleeftijd = 10 + 4
16 is niet zo ontzettend jong voor iemand van 19.quote:Op maandag 21 december 2009 21:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die van zaterdag was wel 16, maar dat was rebound dus dat telt niet.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
3 maanden geleden. Praktijk iets van 15 lessen, en toen ging ik naar Sziget.
Ja dat welquote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Diss me maar weer, je weet gewoon hoe je me pijn kunt doen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
16 is niet zo ontzettend jong voor iemand van 19.
Ik vroeg vandaag aan zo'n meneer hoe het morgen zou zitten: "Joah, da wete we dan pas he! Als het gaat ijzelen vanach is he heulemaa eindu oefening"quote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik moet morgen eerst van Eindhoven naar Den Bosch, dan van Den Bosch richting Nijmegen en dan weet ik het al niet meer. maar voordat ik in nijmegen ben zit ik al 2 uur in de trein, en normaal een half uurtje.
Eeh Lenny, ben je met carnaval in Tilburg?quote:Op maandag 21 december 2009 21:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Leeftijden hoor je niet te weten.
Ja dat wel?quote:Op maandag 21 december 2009 21:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja dat welMaar kunnen die andere snoepers ook nog gewoon doen. En ik ben een vrije vogel.
![]()
(half)
Vertel.quote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar je moet wel serieus oppassen met die dingen. Ik heb een tijdje in die 'business [ afbeelding ]) gewerkt dus weet wat het kan doen als het misgaat.![]()
Nee, hij was ook de grootste reden om er geen geld meer voor uit te trekken.quote:Op maandag 21 december 2009 21:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
! En je instructeur neemt ook geen contact meer met je op?
Het gaat vannacht sneeuwen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vroeg vandaag aan zo'n meneer hoe het morgen zou zitten: "Joah, da wete we dan pas he! Als het gaat ijzelen vanach is he heulemaa eindu oefening"
Iemand anders had het over ongeveer dezelfde dienstregeling als vandaag. Nou ja, we zien het wel.
15.5 mik ik ook op hoor. Maar in bepaalde gevallen moet er afgeweken worden. Zoals bij E. bijvoorbeeld.quote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De afgeleide van Skylark.
Minimumleeftijd 2.0 = 'Constante van Lakitu' + 1.5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |