Ik heb wel 938457934857 programma's waar ik geen reet mee doe, maar een filmpje afspelen moet ik iets extra's voor downloaden. Echt, wie bedenkt zoietsquote:
Waarom heb je ook al weer vrijwillig een Mac genomen?quote:Op maandag 21 december 2009 20:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb wel 938457934857 programma's waar ik geen reet mee doe, maar een filmpje afspelen moet ik iets extra's voor downloaden. Echt, wie bedenkt zoiets!
Die zijn zo moooooooooooooi.quote:Op maandag 21 december 2009 20:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom heb je ook al weer vrijwillig een Mac genomen?
JA dat.quote:Op maandag 21 december 2009 20:44 schreef Lakitu het volgende:
Komt BT bij de dokter
Dokter: Waarom heb je ook al weer vrijwillig een Mac genomen?
BT: Die zijn zo moooooooooooooi.
Steve Jobsquote:Op maandag 21 december 2009 20:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb wel 938457934857 programma's waar ik geen reet mee doe, maar een filmpje afspelen moet ik iets extra's voor downloaden. Echt, wie bedenkt zoiets!
Heb je Flip4Mac al en Perian?quote:Op maandag 21 december 2009 20:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De pagina 'Radio 3FM - serious request - home' bevat materiaal met het MIME-type 'application/x-mplayer2'. Er is geen plugin geïnstalleerd voor dit MIME-type, waardoor het materiaal niet kan worden weergegeven.
quote:Op maandag 21 december 2009 20:46 schreef Skylark. het volgende:
Komt CN bij de dokter
Dokter: Je hebt aids.
S.Seagal:Shit just got real.
Lakitu: wat
Flip4Mac heb ik dus net geinstalleerd, maar Perian nog niet, ga ik nu even doen. Thanksquote:Op maandag 21 december 2009 20:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je Flip4Mac al en Perian?
Haha dit is nog waar ook.quote:Op maandag 21 december 2009 20:47 schreef Skylark. het volgende:
Komt Otis bij de dokter.
Dokter: Hee jij lijkt op Ryan Sheckler.
Otis: Klopt.
Dokter:.
quote:Op maandag 21 december 2009 20:46 schreef Skylark. het volgende:
Komt CN bij de dokter
Dokter: Je hebt aids.
S.Seagal:Shit just got real.
quote:Op maandag 21 december 2009 20:53 schreef Skylark. het volgende:
Komt bij php bij de dokter.
Dokter: Je hebt last van je oscillatie en je hebt een gewichtsprobleempje.
php: Hoe durf je dat te insinueren, ik heb dusdanig geen fractie dat ik mijn motoriek verstar.
Dokter: permban lekker voor je.
quote:Op maandag 21 december 2009 20:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Komt Broekpaling bij de dokter.
Broekpaling: "Ik ging net in de auto rijden en er was een oude vrouw op de snelweg".
Die dokter: "HOU JE KANKERBAKKES NOU EENS MAN![]()
".
quote:Op maandag 21 december 2009 20:51 schreef Lakitu het volgende:
Komt Lakitu bij de dokter
Dokter: godverdomme Lakitu ik kan je niet behandelen als ik je naam niet weet. vertel nou eindelijk je naam en wees niet zo pussy.
Lakitu: ik heet Mike Hawk.
Dokter: Mike Hawk?
Lakitu: je zei net my cock
Dokter: wat
Even zonder dollen, dat van m'n pink moest ik nu even proberen. En het klopt.quote:Op maandag 21 december 2009 20:57 schreef Skylark. het volgende:
Komt Broekpaling bij de dokter:
Broekpaling: Ik ging net even wat eten en toen maakte mijn kat een vreemd geluidje.![]()
Dokter: Oooookay?
Broekpaling: Mijn moeder poetste net de kraan en nu blinkt hij weer.
Dokter: Ok.
Broekpaling: Ik kan m'n rechterpink verder buigen dan m'n linkerpink.
Dokter: Mega cool story bro.
Dat was de eerste waar ik om moest lachen.quote:Op maandag 21 december 2009 20:59 schreef Skylark. het volgende:
Zit gers in de wachtruimte bij de dokter.
Dokter: Wie is er aan de beurt?
gers: ik
Dokter: Wie is er nu aan de beurt?
gers: ikke!
Dokter: Niemand?
gers: Jawel ik.
Dokter: Mooi, kan ik even pauze houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |