Ik zag het. Ik ben namelijk geen spontane jongen, ik ben wel vreselijk leuk trouwens.quote:Op maandag 21 december 2009 20:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jammer dat het sarcasme niet ontdekt wordt.
Jaquote:Op maandag 21 december 2009 20:16 schreef iszinloos het volgende:
Bt er was net zo'n dans actie dinges.![]()
Dat was ut zeker.
Niet mac haten.quote:Op maandag 21 december 2009 20:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jamaar waarom hebben jullie dat gezien en ik niet
? Die live stream doet het niet op m'n Mac (Mac
!)
Aaaah ik dacht al; hoe kan het nou dat die jongen op die leeftijd nog vrijgezel is en het moet hebben van aandacht op internet van minderjarige meisjes. Maar het komt doordat je vreselijk leuk bent! Nu weet ik het.quote:Op maandag 21 december 2009 20:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zag het. Ik ben namelijk geen spontane jongen, ik ben wel vreselijk leuk trouwens.
Ik dacht dat je met je rooie jas buiten ging staan.quote:Op maandag 21 december 2009 20:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!)
Komt Lamon. bij de dokter.quote:Op maandag 21 december 2009 20:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat wél een kankergoede film kan worden is "Komt een goudvis bij de huisarts."
En die huisarts zo van; "Oh ik zie het al ...
..
..
.. uit de kom! "
EN DAN IEDEREEN LACHEN en dan afgelopen.
Nee ik had er toch even geen zin inquote:Op maandag 21 december 2009 20:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met je rooie jas buiten ging staan.
quote:Op maandag 21 december 2009 20:31 schreef Maisnon het volgende:
Oh en Otis, was een best origineel kado hoorkan niet mis gaan
Of je moet een hopeloos geval aan de haak hebben geslagen die zeurt 'zijn mijn nagels dan niet mooi genoeg' maar dat gebeurd alleen in films
Hè, wat?quote:Op maandag 21 december 2009 20:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!)
Leuke jongens zitten inderdaad op hun 34e op Fok alwaar ze de helft van hun dag verslijten met het ingemaakt worden door jongens die tweemaal zo jong zijn en de andere helft met meisjes proberen te ontmoeten die tweemaal zo jong zijn, maar die dan alsnog niet kunnen hosselen. Ja.quote:Op maandag 21 december 2009 20:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zag het. Ik ben namelijk geen spontane jongen, ik ben wel vreselijk leuk trouwens.
Hoeft neit hoowr.quote:Op maandag 21 december 2009 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik had er toch even geen zin inwil het straks alsnog wel doen hoor
!
Mijn inbox zit niet vol met aandacht van minderjarige meisjes hoor...quote:Op maandag 21 december 2009 20:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Aaaah ik dacht al; hoe kan het nou dat die jongen op die leeftijd nog vrijgezel is en het moet hebben van aandacht op internet van minderjarige meisjes. Maar het komt doordat je vreselijk leuk bent! Nu weet ik het.
OH SHIT!quote:Op maandag 21 december 2009 20:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Leuke jongens zitten inderdaad op hun 34e op Fok alwaar ze de helft van hun dag verslijten met het ingemaakt worden door jongens die tweemaal zo jong zijn en de andere helft met meisjes proberen te ontmoeten die tweemaal zo jong zijn, maar die dan alsnog niet kunnen hosselen. Ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |