quote:Op maandag 21 december 2009 21:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
en toen ben ik een protest-actie gestart
watquote:
Serioeseloes, heb je mijn hyves?quote:Op maandag 21 december 2009 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JOUW WANGETJES![]()
.
Ik had een totaal ander beeld van je.
En wat is er met mij?quote:Op maandag 21 december 2009 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JOUW WANGETJES![]()
.
ik heb geeneensquote:Op maandag 21 december 2009 21:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Serioeseloes, heb je mijn hyves?.
Ha! We hebben een snitcher.quote:Op maandag 21 december 2009 21:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Serioeseloes, heb je mijn hyves?.
Op de hoes van de film stond dat enkel intellectuelen hem konden begrijpen, of je hem anders heel vaak moest herkijken. Ik vond het een beetje snobistisch, dus misschien is dat de reden dat ik hem weer ongezien terugbracht.quote:Op maandag 21 december 2009 21:19 schreef Maisnon het volgende:
Primer is een vage filmen super ingewikkeld.
Ik kom net een uitleg tegen. Van 19 pagina's
Ik ben niet de neger die ik pretendeerde te zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JOUW WANGETJES![]()
.
Krijg ik een halve afro. Maar het is nu ook langer.quote:Op maandag 21 december 2009 21:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je staat toevallig ook op die foto. Ik ben van mening dat langer haar je beter staat.
Je bent wel snoezig, dat is veel toffer.quote:Op maandag 21 december 2009 21:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben niet de neger die ik pretendeerde te zijn.
Omdat ik graag anoniem wil blijven.quote:Op maandag 21 december 2009 21:24 schreef Chai het volgende:
S.Seagal waarom heb je die foto niet in je fobo. Daar lijk je veel meer hosselaar.
Dat bedoel ik nietquote:Op maandag 21 december 2009 21:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben niet de neger die ik pretendeerde te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |