Ik moest lachen.quote:Op maandag 21 december 2009 20:58 schreef Lakitu het volgende:
Komt een man bij de doktersassistent
Man; waar is de dokter?
Assistent: in de KLB-SC, hij zit in een reeks kutgrappen. Hij komt zo terug.
Man: ik heb geeneens
Hahahahaquote:Op maandag 21 december 2009 21:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Komt Lamon in KLB.
Lamon: "IK KOM HIER NOOIT MEER JULLIE ZIJN ALLEMAAL NURTS"
Komt Lamon in KLB.
Lamon: "MIJ ZULLEN JULLIE HIER NIET MEER ZIEN!!!"
Komt Lamon in KLB.
Lamon: "IN KLB ZITTEN ALLEEN MENSEN DIE NIET IN ORDE ZIJN".
Komt Lamon in KLB.
Lamon: "WAT EEN VREEMDE MENSEN KOMEN ER IN KLB".
Komt Lamon in KLB.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:05 schreef ynuhh het volgende:
Komt php bij de internetdokter.
Php: Wil je een keer met mij uitgaan?
Dokter: Nee
Php: Oké, FICTIEVE INTERNET KNUFFEL.
Haha, nu haat php je.quote:Op maandag 21 december 2009 21:05 schreef ynuhh het volgende:
Wel als ik hem even op je mop attendeer.quote:
Dan moet je het ff in die SC vragen, geen idee wat ik er voor heb moeten downloaden. Heb je wel de meest recente versie van Flash geïnstalleerd?quote:Op maandag 21 december 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
Ludooooooik deed alles wat je zei en
:
De pagina 'Radio 3FM - serious request - home' bevat materiaal met het MIME-type 'application/x-mplayer2'. Er is geen plugin geïnstalleerd voor dit MIME-type, waardoor het materiaal niet kan worden weergegeven.
Dan nog niet, php is intelligent genoeg om de humor er van in te zien.quote:Op maandag 21 december 2009 21:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel als ik hem even op je mop attendeer.
Dus zo ga je met mensen om die je liefhebben.quote:Op maandag 21 december 2009 21:05 schreef ynuhh het volgende:
Tuurlijk.quote:Op maandag 21 december 2009 21:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dan nog niet, php is intelligent genoeg om de humor er van in te zien.
Waarom wil jij niet met PHP uit, je kunt je vriend toch meenemen?quote:Op maandag 21 december 2009 21:05 schreef ynuhh het volgende:
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 21 december 2009 21:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Nieuwe hyvesprofielfoto altijd een spannend moment![]()
![]()
.
Ik vind php ook wel aardig, houdt dat in dat er geen grapje over gemaakt mag worden?quote:Op maandag 21 december 2009 21:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom wil jij niet met PHP uit, je kunt je vriend toch meenemen?
Ik dacht dat je PHP wel aardig vond, of ben je echt zo gemeen?
Damn. Snel even R&R geven.quote:Op maandag 21 december 2009 21:09 schreef Otis2.0 het volgende:
![]()
.
Toen ik nog op Hyves zat was de mijne 383 keer bekeken...ben ik nu ook een baas?quote:Op maandag 21 december 2009 21:09 schreef Otis2.0 het volgende:
![]()
.
"Hé lief, vanavond gaat een internetvriend van me mee uit. Oke? "quote:Op maandag 21 december 2009 21:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
383 maarquote:Op maandag 21 december 2009 21:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Toen ik nog op Hyves zat was de mijne 383 keer bekeken...ben ik nu ook een baas?
Niet fittie zoeken met ynuhh.quote:Op maandag 21 december 2009 21:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mijne is in 3 dagen 113x bekeken pwnd.quote:Op maandag 21 december 2009 21:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Toen ik nog op Hyves zat was de mijne 383 keer bekeken...ben ik nu ook een baas?
Weet ik veel, soms bevat een grapje geen waarheid, en soms wel.quote:Op maandag 21 december 2009 21:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind php ook wel aardig, houdt dat in dat er geen grapje over gemaakt mag worden?
quote:Op maandag 21 december 2009 21:15 schreef Chai het volgende:
Mijn hyvesprofielfoto is sinds 1 november 35 x bekeken.
Wel 1389203x.quote:Op maandag 21 december 2009 21:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha iemands reactie word gewist! Hater die Otis.
378, maar ik kom niet zo vaak online op hyves dus. Altijd status offline anders heb je van die vervelende mensen die via de hyveskwekker gaan praten.quote:
Mijn foto he, niet mijn hyves zelf.quote:
Ik wil er wel 36 van maken.quote:Op maandag 21 december 2009 21:15 schreef Chai het volgende:
Mijn hyvesprofielfoto is sinds 1 november 35 x bekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |