Ik ben wel echt anoniem.quote:Op maandag 21 december 2009 21:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Omdat ik graag anoniem wil blijven.![]()
Nu wil ik jou ook zien.
En de normale reistijd?quote:Op maandag 21 december 2009 21:25 schreef Zotheid het volgende:
5 uur bij Crack weggegaan, nu pas thuis.
Zoals.quote:Op maandag 21 december 2009 21:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik had gewoon een ander beeld voor ogen
.
Zie mijn fobo.quote:Op maandag 21 december 2009 21:27 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Beetje anderen bekijken he. Ik moet een beeld hebben van iedereen hier.
Gebruik photofiltrequote:Op maandag 21 december 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
Echte bazen gebruiken hun 10dagen trial-photoshop om lukraak wat aan te kloten.
Je bent 1 van de weinige FOK!kers die en niet anoniem is en bij mij in buurt woont, ik ga jou zo een keer tegenkomen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:25 schreef Zotheid het volgende:
5 uur bij Crack weggegaan, nu pas thuis.
10dagen trialquote:Op maandag 21 december 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
Echte bazen gebruiken hun 10dagen trial-photoshop om lukraak wat aan te kloten.
Niks geksquote:
Chai betekent in het Nederlands dat je Chinees bent.quote:Op maandag 21 december 2009 21:29 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Niet heel duidelijk maar goed. Chai betekent in het Bosnies ook thee.
Boeiend, photoshop is toch saai en moeilijk.quote:
Alsof ik alles ga onthouden hier.quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef Mozy het volgende:
Seagal, lege vaas.
Ik heb jij weleens een foto van Chai gestuurd.
Ja, en morgen ga ik weer terug. Ik zou alleen even naar Den Haag gaan om m'n lenzen op te halen. Maar dat gaat waarschijnlijk ook niet lukken, aangezien er geen trams rijden en ik geen fiets meer in de buurt heb.quote:
Oke.quote:Op maandag 21 december 2009 21:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je bent 1 van de weinige FOK!kers die en niet anoniem is en bij mij in buurt woont, ik ga jou zo een keer tegenkomen.
Dat kan gewoon niet missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |