quote:Op maandag 21 december 2009 19:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik bij die afslag van het gemeentehuis naar mijn hûs.Bijna met mijn kontje een boom gebosst
Modinboxquote:Op maandag 21 december 2009 19:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan hier niet, mensen gaan haten. Is er ruimte in je inbox
?
Het handigste is nog wanneer je gewoon alle vloeistoffen in je koffer stopt. Hoef je ook niet aan te rommelen met die stomme zakjes e.d.quote:Op maandag 21 december 2009 19:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik las ook dat je die cremes en vloeistoffen zelf op de band moest leggen, dat je die niet in je tas mocht laten zitten.
Ja belachelijk he.Maar dat wordt ook helemaal niet goed gecontroleerd. Laatste keer dat ik vloog zag ik mensen gewoon een 1,5 literfles cola uit hun handbagage pakken. En ik moest mijn halve liter water weggooien.
Utka?quote:Op maandag 21 december 2009 19:54 schreef Skylark. het volgende:
Morgen FoK!-sneeuwballengevecht bij de Stairway, who's in.
Alleen als ijsballen verboden worden!quote:Op maandag 21 december 2009 19:54 schreef Skylark. het volgende:
Morgen FoK!-sneeuwballengevecht bij de Stairway, who's in.
Ik was een keer op Schiphol en toen wilde ik van Lounge 2 naar Lounge 1 voor de Starbucks, moest ik langs de douane en gingen die poortjes elke keer piepen en moest ik 2 keer gefouilleerd wordenquote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het handigste is nog wanneer je gewoon alle vloeistoffen in je koffer stopt. Hoef je ook niet aan te rommelen met die stomme zakjes e.d.
Ja, gek is dat. De ene keer wordt je compleet gestript, en de andere keer kijken ze niet naar je om
.
Ja ik ook. Ik doe misschien die tas van vakantie.quote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik moet alles nog bijelkaar hosselen.
Nooooohquote:
Lolololol wat neem je allemaal mee danquote:Op maandag 21 december 2009 19:57 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik doe misschien die tas van vakantie.
Ik heb geen enkel pb bericht dat ik zou willen bewaren, 90% van de berichten zijn zo kansloos.quote:Op maandag 21 december 2009 19:59 schreef Skylark. het volgende:
Ja fuck it ik wilde bepaalde berichten bewaren maar boeiend, ik gooi ze allemaal weg gedoe ook bah.
Ja moeilijk is datquote:Op maandag 21 december 2009 19:59 schreef Skylark. het volgende:
Ja fuck it ik wilde bepaalde berichten bewaren maar boeiend, ik gooi ze allemaal weg gedoe ook bah.
Op me rug.quote:Op maandag 21 december 2009 19:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Lolololol wat neem je allemaal mee danEen tent?
Van mijne niet wilde je zeggen.quote:Op maandag 21 december 2009 20:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niks dan top berichten van mijn zijde.
Hoezo denk ik dat jij me snitcht.quote:Op maandag 21 december 2009 20:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat doen die er nog toe, als jij denkt dat ik je snitch.
iszinloosquote:Op maandag 21 december 2009 20:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoezo denk ik dat jij me snitcht.
Terechte klacht.quote:
Nooit.quote:
Joah, gewoon geheel willekeurig volgens mij. Yes, i know, maar ik vlieg met Ryanair en neem expres alleen handbagage mee. Anders moet je ¤15 per enkele reis bijbetalen voor een koffer.quote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het handigste is nog wanneer je gewoon alle vloeistoffen in je koffer stopt. Hoef je ook niet aan te rommelen met die stomme zakjes e.d.
Ja, gek is dat. De ene keer wordt je compleet gestript, en de andere keer kijken ze niet naar je om
.
Tik 'm aan.quote:
Wut jij bent een heksquote:
Niet jouwe, dat was maar een grapje omdat je in SC 1924 m'n echte naam zei, maar carequote:Op maandag 21 december 2009 20:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij kwam toch met je naam, Hyves en shizzle aanzetten. En wie z'n schuld was dat?
Mijne is niet aangepast.quote:Op maandag 21 december 2009 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja moeilijk is datik had er ook problemen mee. Maar toen kreeg ik modrechten en toen werd m'n inbox 10 keer zo groot
KACHING!
Jaaa, lekker over anderen roddelen.quote:Op maandag 21 december 2009 20:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
O nee, PM-metjes zijn zeer leerzaam.
Je komt van alles te weten, het is net de Story.
Oke.quote:Op maandag 21 december 2009 20:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niet jouwe, dat was maar een grapje omdat je in SC 1924 m'n echte naam zei, maar care.
quote:Op maandag 21 december 2009 20:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel pb bericht dat ik zou willen bewaren, 90% van de berichten zijn zo kansloos.
SC 1924. You must be joking.quote:Op maandag 21 december 2009 20:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niet jouwe, dat was maar een grapje omdat je in SC 1924 m'n echte naam zei, maar care.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |