SHIT JUST GOT REALquote:
No waiiiquote:Op maandag 21 december 2009 20:32 schreef Maisnon het volgende:
Ja wel ff screencaps als Bt op de webcam komt
Gaat die Stefan Tepelepta (hoho!) ook weer geld in leveren voor FOK!?
Bek dicht bitchquote:
Ik vindt ook van neit.quote:
Komt er een vrouw bij de bakker, zegt die bakker: "Sorry mevrouw, maar u heeft kanker." Vrouw: "kut."quote:Op maandag 21 december 2009 20:34 schreef Lakitu het volgende:
Doktersgrappen![]()
![]()
Ik heb bakkersgrappen jongen, je wil niet weten
Oh, ik wil het je best even sturen hoorquote:Op maandag 21 december 2009 20:34 schreef Maisnon het volgende:
Allure ik ben ook benieuwd naar je dag stiekemmaar kijk maar of je het nog een keertje kwijt wil
Dan zal het wel aan dat 'mime' liggen.quote:Op maandag 21 december 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No waiii!
[..]
Bek dicht bitchwaarom doet ie het bij jou wel? Bij mij constant, ja mime blablablablabla doet het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Over die 2 gasten die iets uitvinden, maar niet weten wat het doet, waarvan gezegd werd dat je hem 3 keer moest herkijken voordat je hem snapte? Nee, wel een keer meegomen, maar niet gezien.quote:Op maandag 21 december 2009 20:34 schreef Maisnon het volgende:
Kent iemand van jullie de film Primer? echt fucking vaag
Ja maar wat danquote:Op maandag 21 december 2009 20:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan dat 'mime' liggen.
Waarschijnlijk moet je gewoon wat installeren.
quote:Op maandag 21 december 2009 20:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Komt een vrouw bij de dokter, zo van; ja ik heb kanker en nu is mijn vriend stijn ook nog eens vreemdgegaan met een of andere slet tijdens carnaval.
Zegt die dokter zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 20:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Komt een vrouw bij de dokter, zo van; ja ik heb kanker en nu is mijn vriend stijn ook nog eens vreemdgegaan met een of andere slet tijdens carnaval.
Zegt die dokter zo:HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Heb je hem nog vaker geluisterd
?
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Ik moest lachen.quote:Op maandag 21 december 2009 20:36 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb zo veel advies dat ik 3 keer per dag moet douchen
Weet ik niet, wat zegt hij precies dan?quote:Op maandag 21 december 2009 20:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar wat danik zocht ernaar en dacht dat ik de oplossing gevonden had maar toch niet.
Nee, alleen nu voor de correcte zuid-nederlandse spelling.quote:Op maandag 21 december 2009 20:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha. Heb je hem nog vaker geluisterd
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De pagina 'Radio 3FM - serious request - home' bevat materiaal met het MIME-type 'application/x-mplayer2'. Er is geen plugin geïnstalleerd voor dit MIME-type, waardoor het materiaal niet kan worden weergegeven.quote:Op maandag 21 december 2009 20:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet ik niet, wat zegt hij precies dan?
quote:Op maandag 21 december 2009 20:39 schreef Maisnon het volgende:
nou wat ie doet komen ze snel achtertenminste, nu zijn ze in de veronderstelling dat
...maar klopt dat ook? Heb je em al afgezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |