Precies, ik ga al hartstikke snel achteruit.quote:
En jij geeft serieus antwoordt op zijn post. Sky is de koning als het aankomt op jonge chici'squote:Op maandag 21 december 2009 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou die zijn nog echt goed naar je hand te zetten.
En je theorie heb je 9 maanden geleden even op een blauwe maandag gehaald en verder nooit meer naar lessen gekeken?quote:Op maandag 21 december 2009 21:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb mijn theorie.
En anders had ik sowieso geen auto, wat het niet hebben van een rijbewijs teniet doet.
Dat soort meisjes hebben een eigen mening.quote:Op maandag 21 december 2009 21:39 schreef Skylark. het volgende:
De Skylark.-regel.
Minimumleeftijd = (Eigen leeftijd * 2 - 1) * 0.5
Die van zaterdag was wel 16quote:Op maandag 21 december 2009 21:39 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
En jij geeft serieus antwoordt op zijn post. Sky is de koning als het aankomt op jonge chici's
Je zei chici'squote:Op maandag 21 december 2009 21:39 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
En jij geeft serieus antwoordt op zijn post. Sky is de koning als het aankomt op jonge chici's
Ik moet morgen eerst van Eindhoven naar Den Bosch, dan van Den Bosch richting Nijmegen en dan weet ik het al niet meer. maar voordat ik in nijmegen ben zit ik al 2 uur in de trein, en normaal een half uurtje.quote:Op maandag 21 december 2009 21:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nein, ik moest op Lage Zwaluwe (oid) overstappen, op Rotterdam CS en Den Haag Hs. Dat terwijl ik normaal een rechtstreekse verbinding heb. En dan ook nog voor die sprinters, waar je dus echt kut in zit.
LAKITU REGEL:quote:Op maandag 21 december 2009 21:39 schreef Skylark. het volgende:
De Skylark.-regel.
Minimumleeftijd = (Eigen leeftijd * 2 - 1) * 0.5
3 maanden geleden. Praktijk iets van 15 lessen, en toen ging ik naar Sziget.quote:Op maandag 21 december 2009 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En je theorie heb je 9 maanden geleden even op een blauwe maandag gehaald en verder nooit meer naar lessen gekeken?
Maar je moet wel serieus oppassen met die dingen. Ik heb een tijdje in die 'businessquote:Op maandag 21 december 2009 21:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, ik ga al hartstikke snel achteruit.
) gewerkt dus weet wat het kan doen als het misgaat.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
LAKITU REGEL:
Minumumleeftijd = 10 + 4
De afgeleide van Skylark.quote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
LAKITU REGEL:
Minumumleeftijd = 10 + 4
16 is niet zo ontzettend jong voor iemand van 19.quote:Op maandag 21 december 2009 21:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die van zaterdag was wel 16, maar dat was rebound dus dat telt niet.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
3 maanden geleden. Praktijk iets van 15 lessen, en toen ging ik naar Sziget.
Ja dat welquote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, jij kunt gewoon de ekte ekte jonge chicks regelen. Als je single bent tenminste (niet toch?).
Diss me maar weer, je weet gewoon hoe je me pijn kunt doen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
16 is niet zo ontzettend jong voor iemand van 19.
Ik vroeg vandaag aan zo'n meneer hoe het morgen zou zitten: "Joah, da wete we dan pas he! Als het gaat ijzelen vanach is he heulemaa eindu oefening"quote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik moet morgen eerst van Eindhoven naar Den Bosch, dan van Den Bosch richting Nijmegen en dan weet ik het al niet meer. maar voordat ik in nijmegen ben zit ik al 2 uur in de trein, en normaal een half uurtje.
Eeh Lenny, ben je met carnaval in Tilburg?quote:Op maandag 21 december 2009 21:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Leeftijden hoor je niet te weten.
Ja dat wel?quote:Op maandag 21 december 2009 21:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja dat welMaar kunnen die andere snoepers ook nog gewoon doen. En ik ben een vrije vogel.
![]()
(half)
Vertel.quote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar je moet wel serieus oppassen met die dingen. Ik heb een tijdje in die 'business [ afbeelding ]) gewerkt dus weet wat het kan doen als het misgaat.![]()
Nee, hij was ook de grootste reden om er geen geld meer voor uit te trekken.quote:Op maandag 21 december 2009 21:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
! En je instructeur neemt ook geen contact meer met je op?
Het gaat vannacht sneeuwen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vroeg vandaag aan zo'n meneer hoe het morgen zou zitten: "Joah, da wete we dan pas he! Als het gaat ijzelen vanach is he heulemaa eindu oefening"
Iemand anders had het over ongeveer dezelfde dienstregeling als vandaag. Nou ja, we zien het wel.
15.5 mik ik ook op hoor. Maar in bepaalde gevallen moet er afgeweken worden. Zoals bij E. bijvoorbeeld.quote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De afgeleide van Skylark.
Minimumleeftijd 2.0 = 'Constante van Lakitu' + 1.5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |