Goed photoshoppen is moeilijk ja. Maar wel handig.quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Boeiend, photoshop is toch saai en moeilijk.
Hoezo duurde het zo lang? Ik ga morgen oo met de trein.quote:Op maandag 21 december 2009 21:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, en morgen ga ik weer terug. Ik zou alleen even naar Den Haag gaan om m'n lenzen op te halen. Maar dat gaat waarschijnlijk ook niet lukken, aangezien er geen trams rijden en ik geen fiets meer in de buurt heb.
[..]
Oke.
Zoals bijna alles in het leven, maar gelukkig kan je ook je geld verdienen met stront uit een toilet krabbenquote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Boeiend, photoshop is toch saai en moeilijk.
Wtf, jij bent gek.quote:Op maandag 21 december 2009 21:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, en morgen ga ik weer terug. Ik zou alleen even naar Den Haag gaan om m'n lenzen op te halen. Maar dat gaat waarschijnlijk ook niet lukken, aangezien er geen trams rijden en ik geen fiets meer in de buurt heb.
Haha dat dacht ik ook.quote:
Om je lenzen op te halen? Mafkees..quote:Op maandag 21 december 2009 21:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Oke.
Ik leef straks toch over de rug van het hardwerkende Nederlandse volk met extra bonussen. dus ik oefen alvast.quote:Op maandag 21 december 2009 21:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zoals bijna alles in het leven, maar gelukkig kan je ook je geld verdienen met stront uit een toilet krabben
quote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb ook een 10dagen-trial van photoshop. Wat komen jullie haten?
Ja dat is een bekend probleemquote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niks geks. Maar ik had alleen gedacht dat je er iets 'ouder' uitzag. Verder heb je wel potentie, omdat indo.
Er rijden geen intercity's, alleen maar stoptreinen. En dan ook nog tig keer moeten overstappen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoezo duurde het zo lang? Ik ga morgen oo met de trein.
Ik weet het. Maartje mag wel heel blij met me zijn.quote:
Ik heb helemaal geen lenzen meer, heb nu een daglens al 5 dagen in.quote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Om je lenzen op te halen? Mafkees..
Ik dacht dat er wel intercity's reden van hun orignele start tot eind bestemming, maar dat die gewoon op elk station stopte.quote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Er rijden geen intercity's, alleen maar stoptreinen. En dan ook nog tig keer moeten overstappen.
[..]
Ik weet het. Maartje mag wel heel blij met me zijn.
Hoezo, jij kunt gewoon de ekte ekte jonge chicks regelenquote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja dat is een bekend probleem!
Chuckie is single man. Dus sla je slag.quote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, jij kunt gewoon de ekte ekte jonge chicks regelen. Als je single bent tenminste (niet toch?).
Wie wil er nou jonge chici's.quote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, jij kunt gewoon de ekte ekte jonge chicks regelen. Als je single bent tenminste (niet toch?).
Dan koop je toch gewoon nieuwe?quote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen lenzen meer, heb nu een daglens al 5 dagen in.
Heb je geen rijbewijs cq auto?quote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Er rijden geen intercity's, alleen maar stoptreinen. En dan ook nog tig keer moeten overstappen.
[..]
Ik weet het. Maartje mag wel heel blij met me zijn.
Zometeen beschadigde ogen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen lenzen meer, heb nu een daglens al 5 dagen in.
Nein, ik moest op Lage Zwaluwe (oid) overstappen, op Rotterdam CS en Den Haag Hs. Dat terwijl ik normaal een rechtstreekse verbinding heb. En dan ook nog voor die sprinters, waar je dus echt kut in zit.quote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wel intercity's reden van hun orignele start tot eind bestemming, maar dat die gewoon op elk station stopte.
Ja, dat doe ik dus nu ook, maar die moesten besteld worden.quote:Op maandag 21 december 2009 21:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan koop je toch gewoon nieuwe?
Ik heb mijn theorie.quote:Op maandag 21 december 2009 21:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je geen rijbewijs cq auto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |