1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
volgens mij beavisquote:Op maandag 21 december 2009 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Was dat Beavis of Butthead nou die dat vaak deed?
Of allebei?
I am CORNHOLIO!quote:Op maandag 21 december 2009 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Was dat Beavis of Butthead nou die dat vaak deed?
Of allebei?
Ik kwam vorige week terug uit Kenia waar het 32 graden was. En dan krijg je gelijk dit op je dakquote:Op maandag 21 december 2009 18:56 schreef Strega het volgende:
Nok je moeder komt toch terug uit Egypte?
Zal haar tegenvallen qua weer.
Herkenbaar. Vakantie in Zuid Afrika (25 graden) en terugkomen in de grootste sneeuwstorm die Nederland in jaaaaaaaren geteisterd had. Brrrrr.......quote:Op maandag 21 december 2009 18:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kwam vorige week terug uit Kenia waar het 32 graden was. En dan krijg je gelijk dit op je dak![]()
Ja, dat dus!quote:Op maandag 21 december 2009 18:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kwam vorige week terug uit Kenia waar het 32 graden was. En dan krijg je gelijk dit op je dak![]()
quote:
Zoals die van de IKEA? Iedereen vindt die lekker, maar ik vind ze viesssss!quote:Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gehaktballetjes met een soort zweedse saus
aaaah ok danquote:Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gehaktballetjes met een soort zweedse saus
nee zelfgemaakt, en sausspul met kookroom. maar smaakt echt niet als die van de ikeaquote:Op maandag 21 december 2009 19:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zoals die van de IKEA? Iedereen vindt die lekker, maar ik vind ze viesssss!
Gedroogd graaaas!quote:
Ik ook. Te ranzigquote:Op maandag 21 december 2009 19:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zoals die van de IKEA? Iedereen vindt die lekker, maar ik vind ze viesssss!
Da's stroooooo.quote:
file naam = normandie_hooi_of_strooi.jpgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ik heb haar gemaild (ze had internet) met foto's en al en haar daarna een sms gestuurd dat ze mail had. Maar geen reactie gekregen. Dus ik hoop dat ze het gelezen heeft en weet wat hen te wachten staat. De vlucht is iig wel doorgegaan, want de landing staat gepland met een beetje vertraging. Nu de wegen nog. Ik hoop dat de auto ook niet helemaal ingesneeuwd staatquote:Op maandag 21 december 2009 18:56 schreef Strega het volgende:
Nok je moeder komt toch terug uit Egypte?
Zal haar tegenvallen qua weer.
haha die dacht in egypte misschien nog "ja.. tuurlijk..quote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb haar gemaild (ze had internet) met foto's en al en haar daarna een sms gestuurd dat ze mail had. Maar geen reactie gekregen. Dus ik hoop dat ze het gelezen heeft en weet wat hen te wachten staat. De vlucht is iig wel doorgegaan, want de landing staat gepland met een beetje vertraging. Nu de wegen nog. Ik hoop dat de auto ook niet helemaal ingesneeuwd staatWij wonen te ver weg om er iets aan te kunnen doen.
Ik bedoelde het in mijn eerste bericht ook als grapje, maar daarom heb ik er een serieuze achteraan gestuurdquote:Op maandag 21 december 2009 19:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
haha die dacht in egypte misschien nog "ja.. tuurlijk.."
File naam hooi of stro?quote:Op maandag 21 december 2009 19:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
file naam = normandie_hooi_of_strooi.jpg
quote:
Haaaaaaiquote:
Vis.quote:
Hoi snollie!quote:
Ik zou je fucken als dr niet een heel land tussen ons zat mopquote:Op maandag 21 december 2009 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoi snollie!
Fuck me, ik heb het echt aso vet tering koud. Kachel staat op 21, maar ik heb maar een dik vest erbij aangetrokkn
Oh daar ben ik niet zo dol opquote:Op maandag 21 december 2009 19:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Uitgebakken vetspek in kleine blokjes
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kaantjes
Het is lekker knapperig in de stamppot (sorry Eliesquote:Op maandag 21 december 2009 19:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh daar ben ik niet zo dol op![]()
Uitgebakken zwoerd vind ik wel lekker
Ga je m nu ook inpakken dan???quote:Op maandag 21 december 2009 19:34 schreef MrSubtle het volgende:
Zoooo ik heb was gevouwen, dapper he?
Das kek met natte haren! Dan staat alles als je aankomt kei stijfquote:Op maandag 21 december 2009 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou je fucken als dr niet een heel land tussen ons zat mop![]()
Anyhoer...
Ik ga denk ik zo ff douchen en mn haren wassen, dan hoef ik morgenochtend niet met natte haren door de vrieskou![]()
Twas trouwens proppen in de bus, aaaaaaaaal die mensen met tassen vol kerstaankopen.
Damn.
Ik heb t es gehad, dat mn haren bevroren waren aan mn kop.quote:Op maandag 21 december 2009 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das kek met natte haren! Dan staat alles als je aankomt kei stijf
Welnee, ik zit al weer op de bankquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 19:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
had iemand mn halve staart in zn klauwen![]()
Dus dat doen we nie meer nie
en je zei stijf bitchquote:Op maandag 21 december 2009 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das kek met natte haren! Dan staat alles als je aankomt kei stijf
Is er toch nog iets stijf bij jequote:
Ik was meer van HUH????????quote:Op maandag 21 december 2009 19:42 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou zijn gaan huilen
Zo lekker filmpje checken en borrelen met vrienden
JIJ GING TOCH WEG VANAVOND????quote:
Naja, we zien het wel weer hoor.quote:Op maandag 21 december 2009 19:43 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)burg-kans-ijzel.html
Oh Oh oh-oh
quote:Op maandag 21 december 2009 19:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Welnee, ik zit al weer op de bankzo ijverig ben ik niet
quote:Op maandag 21 december 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wacht, ik lig anderhalve blz. achter![]()
Da's meer oh oh Subtle voor morgen nog denk ikquote:Op maandag 21 december 2009 19:43 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)burg-kans-ijzel.html
Oh Oh oh-oh
Voor m'n vader om precies te zijn ja... die moet hier zien te komenquote:Op maandag 21 december 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's meer oh oh Subtle voor morgen nog denk ik
Ing, de sneeuw is hier gestopt!
LAAT HEM NU VERTREKKEN!!!!!!!!quote:Op maandag 21 december 2009 19:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Voor m'n vader om precies te zijn ja... die moet hier zien te komen
Ligt jouw woonplaats niet in Limburg dan?quote:Op maandag 21 december 2009 19:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik woon net op het randje van noord limburg, 5 km en ik zit in Brabant of zoquote:Op maandag 21 december 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ligt jouw woonplaats niet in Limburg dan?![]()
![]()
Want jullie moeten toch ook weer weg?
Anyway, alles sal reg kom!
Als ik jou was; vader vanavond naar jou, morgen op tijd in de auto.quote:Op maandag 21 december 2009 19:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
HEEJ KOUWQUTJE!quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 19:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
LAAT HEM NU VERTREKKEN!!!!!!!!
NUUUUUUU !!!!!!!!!!!!
Bekkiequote:Op maandag 21 december 2009 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik jou was; vader vanavond naar jou, morgen op tijd in de auto.
Trein is helemaal onbetrouwbaar en niet te doen. Auto is opzicht best aardig te doen als je eenmaal op de snelweg bent. Gaat wel stuk langzamer maar das nog in te calculeren
Het is 1 groot stuk autoweg... m'n vader woont 3 straten van autoweg, ik eigenlijk ookquote:Op maandag 21 december 2009 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik jou was; vader vanavond naar jou, morgen op tijd in de auto.
Trein is helemaal onbetrouwbaar en niet te doen. Auto is opzicht best aardig te doen als je eenmaal op de snelweg bent. Gaat wel stuk langzamer maar das nog in te calculeren
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Oke, nu ist officieel, ik ben oud
Kannie, krijgen zo bezoekquote:Op maandag 21 december 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
HEEJ KOUWQUTJE!
Doe lekker warm douchen, warme sokken aan en je warme kleren.
Dan blijf je warm, eerst lekker warme voeten maken onder de douche, dat helpt
Jeetje, paniekeer nu een beetje mee, das veel leuker en sfeerverhogenderquote:Op maandag 21 december 2009 19:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het is 1 groot stuk autoweg... m'n vader woont 3 straten van autoweg, ik eigenlijk ookkomt allemaal goed
Ga douchen met je bezoekquote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kannie, krijgen zo bezoekIk douche daarna wel
![]()
Ik heb een behoorlijk dik vest aan, en nog steeds stervens koud
Als ik gewoon warm aangekleed ben maar mijn pootjes zijn koud, dan heb ik het helemaal koudquote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
![]()
bewegen helpt. doe ff wat springen of een trap een keer op en neer lopenquote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
![]()
Oh sorryquote:Op maandag 21 december 2009 19:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetje, paniekeer nu een beetje mee, das veel leuker en sfeerverhogender![]()
Partypooper
Ja, dit is een beetje als één zo'n dominosteen die gewoon blijft staan he?quote:Op maandag 21 december 2009 19:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetje, paniekeer nu een beetje mee, das veel leuker en sfeerverhogender![]()
Partypooper
Ik doe mn voeten idd ff onder het water! Dikke sokken heb ik al aanquote:Op maandag 21 december 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik gewoon warm aangekleed ben maar mijn pootjes zijn koud, dan heb ik het helemaal koud
En andersom werkt dat gelukkig ookDoe dan alleen je voeten even snel onder het warme water en dan dikke sokken aan! (Hoeft niet hoor, maar dan heb je het tijdens je visite niet stervenskoud
)
Doe jij dat dan ook voordat je naar je kruik grijpt?quote:Op maandag 21 december 2009 19:57 schreef Ynske het volgende:
b
[..]
bewegen helpt. doe ff wat springen of een trap een keer op en neer lopen
Qutje let ff goed op, oma Greys geeft tipsquote:Op maandag 21 december 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik gewoon warm aangekleed ben maar mijn pootjes zijn koud, dan heb ik het helemaal koud
En andersom werkt dat gelukkig ookDoe dan alleen je voeten even snel onder het warme water en dan dikke sokken aan! (Hoeft niet hoor, maar dan heb je het tijdens je visite niet stervenskoud
)
FUCK GOED IDEEEEEE! EN DAN KEIHARD SEX HEBBEN! Heb ik het zo warmquote:Op maandag 21 december 2009 19:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga douchen met je bezoek![]()
( ja die geniale ideeën van mij die blijven komen)
Dat zou jij thuis echt zelf doen ook?quote:Op maandag 21 december 2009 19:57 schreef Ynske het volgende:
b
[..]
bewegen helpt. doe ff wat springen of een trap een keer op en neer lopen
WEL DIE SOKKEN EERST UIT HE Q??????quote:Op maandag 21 december 2009 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe mn voeten idd ff onder het water! Dikke sokken heb ik al aanski sokken ":@
ja ik wel ja, en dat helpt om warm te worden.quote:Op maandag 21 december 2009 19:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat zou jij thuis echt zelf doen ook?
TE LAAT!quote:Op maandag 21 december 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
WEL DIE SOKKEN EERST UIT HE Q??????
GMTAquote:Op maandag 21 december 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe jij dat dan ook voordat je naar je kruik grijpt?![]()
*zie Ynske de trap op en neer rennen*
Ja wij buitelen alle kanten opquote:Op maandag 21 december 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dit is een beetje als één zo'n dominosteen die gewoon blijft staan he?![]()
En wij maar over elkaar heen buitelen
Zeg trutteke, omdat ik toevallig (nog steedsquote:Op maandag 21 december 2009 19:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qutje let ff goed op, oma Greys geeft tips![]()
Leuk voor je buren ookquote:Op maandag 21 december 2009 20:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ik wel ja, en dat helpt om warm te worden.
quote:
Nou moejjequote:Op maandag 21 december 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wacht, ik lig anderhalve blz. achter![]()
Toch zeker wel 7 heur.quote:Op maandag 21 december 2009 19:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik woon net op het randje van noord limburg, 5 km en ik zit in Brabant of zo
Heej.... hallo zevens!quote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Oke, nu ist officieel, ik ben oud
Kap es met dat huuuuuuu. Dat deed ik vandaag 5x op straat gewoonquote:Op maandag 21 december 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg trutteke, omdat ik toevallig (nog steeds) vijf grijze haren heb en jij niet dat maakt mij nog niet een oma hoor. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
Hey, heter kan nietquote:Op maandag 21 december 2009 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
FUCK GOED IDEEEEEE! EN DAN KEIHARD SEX HEBBEN! Heb ik het zo warm
Nee, maar ik heb wel twee van die nep-breezahs gekauft bij de Lidl vandaag voor vanavond.quote:Op maandag 21 december 2009 20:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wij buitelen alle kanten op![]()
Heb jij gezopen???
Heb je de flesjes vast gehad zonder handschoenen?quote:Op maandag 21 december 2009 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel twee van die nep-breezahs gekauft bij de Lidl vandaag voor vanavond.
Zou het komen alleen al omdat ik er naar gekeken heb?
Zo ken ik mijn Greesie weer.quote:Op maandag 21 december 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
FIPOOOOOOOOOOOOOOOOOHUUUUUUUUUUUUUCHIHUAHUAAAAAAAAAAAA!
Ja!quote:Op maandag 21 december 2009 20:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heb je de flesjes vast gehad zonder handschoenen?
Ik vrees het jaquote:Op maandag 21 december 2009 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel twee van die nep-breezahs gekauft bij de Lidl vandaag voor vanavond.
Zou het komen alleen al omdat ik er naar gekeken heb?
Nuek zequote:
quote:
Ik moet altijd denken aan Paul de Leeuw die altijd Lenny Kuhr hoerrrrrrr hoerrrrrrrrr zingtquote:Op maandag 21 december 2009 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Visituhhhhhhhhhhhhhhhh visituhhhhhhhhhhhhhhhhh
een huissssssssss vol visituuuuuuuuuuh
Oh wacht, ik ga mee, ga ik snel ff douchen en mn haren wassen!!!quote:Op maandag 21 december 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook mijn voeten even in de badkuip hangen
quote:Op maandag 21 december 2009 20:09 schreef Goodbye het volgende:![]()
Ik zou morgen echt bijna teleurgesteld zijn als m'n bus gewoon gaat
quote:Op maandag 21 december 2009 20:09 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Echt?quote:Op maandag 21 december 2009 20:08 schreef MrSubtle het volgende:
GREEEEESSSSS
Een van de Australische Tap Maddels krijgt gewoon een herseninfarct in de serie vanavond... we moeten kiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenn!!!!
Hahahahahaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 21 december 2009 20:09 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ja, wel geduwd, kwam er zelf niet meer uit, klein duwtje van collega en ik reed weerquote:Op maandag 21 december 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Bekkie
Je kwam de parkeerplaats wel weer een beetje af dus?
Ja, verschrikkelijk he? Dat ze dat zelf ook niet zien. Links is ze veeeeeel mooier. Oh, was..quote:Op maandag 21 december 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
RIP Brittany, maar wát vinden die Hollywood chicks toch zo tof aan die Daffy Duck look?![]()
[ afbeelding ]
Op die rechter foto is ze wel heul lelijk, maar in 't echt heeft ze gewoon een enorm hoog bambi/puppy gehaltequote:Op maandag 21 december 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
RIP Brittany, maar wát vinden die Hollywood chicks toch zo tof aan die Daffy Duck look?![]()
[ afbeelding ]
Yaaaaaay!!!! Ziektes en dan vooral de drahamatische! Dat is wat mijn avond nodig heeft!quote:Op maandag 21 december 2009 20:08 schreef MrSubtle het volgende:
GREEEEESSSSS
Een van de Australische Tap Maddels krijgt gewoon een herseninfarct in de serie vanavond... we moeten kiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenn!!!!
Hadquote:Op maandag 21 december 2009 20:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Op die rechter foto is ze wel heul lelijk, maar in 't echt heeft ze gewoon een enorm hoog bambi/puppy gehalte
quote:Op maandag 21 december 2009 19:37 schreef nokwanda het volgende:
Het is lekker knapperig in de stamppot (sorry Elies)
ik ga even inpakken. Tap Maddel staat onder de pauze knop te wachtenquote:Op maandag 21 december 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Had![]()
Maar die lip zo enorm opgeblazen, dat doet die Lohan ook al.
Getsiederrie.
Ik zit met een half oog het Tap Maddel Dwahmahhhhhhhhhhh te volgen!
Wij zijn allemaal TAP MADDEL aan het kijken.quote:Op maandag 21 december 2009 20:40 schreef Goodbye het volgende:
Hee, dit was een poging tot optimisme. Don't run
De MADDUHLS hebben reclamequote:Op maandag 21 december 2009 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal TAP MADDEL aan het kijken.
Heej, optimist!quote:Op maandag 21 december 2009 20:40 schreef Goodbye het volgende:
Hee, dit was een poging tot optimisme. Don't run
quote:Door de weersomstandigheden is er maandag 21 december en dinsdag 22 december zeer beperkt tot geen treinverkeer mogelijk.
Advies: Maak, indien mogelijk, op deze dagen geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
Is leef ietsje later dan jij, had hem even op pauze gezet tussendoor.quote:
Wat is er veranderd dan?quote:Op maandag 21 december 2009 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heej, optimist!
De boodschap van NS is aangepast!![]()
![]()
![]()
[..]
Pauze is geweldigquote:Op maandag 21 december 2009 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is leef ietsje later dan jij, had hem even op pauze gezet tussendoor.
Kip madras is achter de kiezen.
De tekst. Er staat nu dat er dinsdag op sommige plaatsen geen treinen rijden. Was eerst niet volgens mij.quote:
Oehquote:Op maandag 21 december 2009 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De tekst. Er staat nu dat er dinsdag op sommige plaatsen geen treinen rijden. Was eerst niet volgens mij.
Werkenquote:Op maandag 21 december 2009 20:52 schreef Nonneke het volgende:
[..]
en wat ga je allemaal voor leuke dingen doen morgen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Jaaaaa!quote:Op maandag 21 december 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh ik heb puppypics van Bink gevonden
Zal er morgen ff een foto van maken met daglicht!
"Vroeg onder de wol", uhuhquote:Op maandag 21 december 2009 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
Zooooo
Nog ff een Dextertje kijken en dan vroeg onder de wol. Morgen weer heel avontuur om op het werk te geraken waarschijnlijk
Heyquote:
Ja!quote:
Nou hij is nog aardig van de wereld hoor.quote:Op maandag 21 december 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
Hoi Senesta!
Is Hummer alweer een beetje opgeklaard?
quote:Op maandag 21 december 2009 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja!
Zou je ook es moeten proberen, kan je morgen treintje eerder pakken. Weet je zeker dat je lekker aan de slag kan stekkerdoosje van me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik vergeet dat altijd, ga ik iets doen, kom terug: reclame.quote:Op maandag 21 december 2009 20:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Pauze is geweldigik heb nooit meer reclame
Arm hummertje.quote:Op maandag 21 december 2009 21:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou hij is nog aardig van de wereld hoor.
De wond aan zijn buik was groter dan ik gedacht had eigenlijk, en de hechtingen zitten aan de buitenkant en moeten na tien dagen verwijderd worden.
Hij is nog heel erg suf. Toen ik hem haalde was hij kneiterkoud en trilde als een rietje. Eenmaal thuis heb ik hem lekker bij me genomen met een deken en een waterkruik die in een knuffelhoes zit (van de kinderen). Toen hield het trillen op en heeft hij uren bij me liggen slapen.
Hij is rond 5 uur wat wezen drinken en heeft zelfs een paar brokjes gegeten maar liep daarna weer trillend weg, hij is nog erg wiebelig. En koelt ook erg snel af lijkt wel, hij ligt nu al weer een uurtje of drie te slapen tegen de kruik aan.
Het valt me best tegen eigenlijk hoor, nou ja ik vind hem gewoon zo zielig. Ik ben een beetje een watje geloof ik.
Hij komt ook aan zijn hechtingen en ik heb een kapje mee gekregen. Alleen heb ik het idee dat hij niet goed aansluit, de onderkant van de kap zit echt tegen zijn kinnetje aan waardoor hij steeds omhoog blijft kijken. Die heb ik dus weer af gedaan en aangezien hij alleen maar slaapt kan dat nu wel. Maar ik durf het niet zo te laten voor de nacht.
Ik heb net ontdekt dat de kap toch nog één tandje groter kon dus ik hoop maar dat we het daarmee redden vannacht.
Iemand nog tips om het comfortabeler te maken voor hem?
Ahwquote:Op maandag 21 december 2009 21:13 schreef senesta het volgende:
Kijk eens hoe zielig, hij is helemaal onder de kruik gekropen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2009 21:13 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Z'n lichaam heeft moeite om warmte te reguleren... geen zorgen om maken hoorquote:Op maandag 21 december 2009 21:13 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan dat geen kwaad?quote:Op maandag 21 december 2009 21:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Z'n lichaam heeft moeite om warmte te reguleren... geen zorgen om maken hoor
Dat is heel normaal na een narcose, mensen hebben daar ook vaak last van.quote:
Nee helemaal nietquote:
Van de cola?quote:
Nee hoor. Ik denk dat ze hem bij de DA wat teveel hebben laten afkoelen als je hem zo bibberend meekreeg. En daarom heeft hij nu wat meer tijd nodig om op te warmen. Na een nachtje slapen - als de narcose is uitgewerkt- denk ik dat je een heel andere kater ziet. Maar voor nu is hij haske zielig.quote:
Z'n navel was gebroken.quote:Op maandag 21 december 2009 21:29 schreef nokwanda het volgende:
Waren zijn ballen niet goed ingedaald of zo, senes?
Nogmaal is het bij een kater toch geen buikoperatie.
Zit je nog niet aan de booze Greys?quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Van de cola?![]()
Nope![]()
Och Hummie tochDoe hem maar lekker vertroetelen Senes
quote:Op maandag 21 december 2009 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Och arme Hummer![]()
Dr is niks op tv dus ik heb was weggevouwen, heeeel lang gedouched, afgewassen, bento gevuld, en alvast een Hello Kitty pak geknipt.
Ik ben nu aan het twijfelen of ik m nog in elkaar ga zetten maar ik gok van niet.
Greys, ben je al lam?
Je had toch cheap ass fake breezahs?quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Van de cola?![]()
Nope![]()
Och Hummie tochDoe hem maar lekker vertroetelen Senes
owwww, okay. Dat is andere koek.quote:
quote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je had toch cheap ass fake breezahs?
Ik zit zoooooo onhandig![]()
Billy en Kees in mn knieholtes, Chico ligt uitgespreid op schoot, naast me een kussen met de laptop dr op ( die moest schuiven voor de lapdog) , Karel tegen me aan geplet voor dat kussen.
Tis wel knus en warm maar niet al te comfi
Die hebbik ja, maar nog niet aangeraakt vanavondquote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je had toch cheap ass fake breezahs?
Ik zit zoooooo onhandig![]()
Billy en Kees in mn knieholtes, Chico ligt uitgespreid op schoot, naast me een kussen met de laptop dr op ( die moest schuiven voor de lapdog) , Karel tegen me aan geplet voor dat kussen.
Tis wel knus en warm maar niet al te comfi
Thnxquote:Op maandag 21 december 2009 21:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee helemaal nietis normaal... ook bij mensen hoor
quote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
owwww, okay. Dat is andere koek.
Hij ziet er uiterst zielig uit. Ik zou ook een pak watten zijn als ik Senes was en hem de hele tijd vertroetelen en warmhouden en zo. Maar ik ben dan ook een wattige maloot
Oh en ook belangrijk: narcose heeft enorme invloed op smaak-vermogen. Kan zijn dat ie morgen niet eet, maar dan moet je proberen 'm even wat anders te geven, mogelijk vindt ie het gewoon een poosje niet lekkerquote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Thnx, ik vond het best een beetje eng. Hij is in ieder geval erg dankbaar voor de kruik dus ik maak er voor vannacht nog lekker één voor hem straks.
Zeker doen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Thnx, ik vond het best een beetje eng. Hij is in ieder geval erg dankbaar voor de kruik dus ik maak er voor vannacht nog lekker één voor hem straks.
*gooit AB*quote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh nooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees.
De afstandbediening ligt op de salontafel
Gegeten heeft hij zeker, rond 5 uur maar drinken kon ik niet zien door die stomme kapquote:Op maandag 21 december 2009 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeker doen.Als hij het te warm vindt scharrelt hij er vanzelf wel van weg.
Heeft hij nog wat gegeten en gedronken? Drinken is nu belangrijker dan eten.
quote:
Dat wist ik dus ook nietquote:Op maandag 21 december 2009 21:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh en ook belangrijk: narcose heeft enorme invloed op smaak-vermogen. Kan zijn dat ie morgen niet eet, maar dan moet je proberen 'm even wat anders te geven, mogelijk vindt ie het gewoon een poosje niet lekker
quote:
Als hij belangstelling had voor zijn water zal hij vast gedronken hebben.quote:Op maandag 21 december 2009 21:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Gegeten heeft hij zeker, rond 5 uur maar drinken kon ik niet zien door die stomme kap![]()
Hij hing er in ieder geval wel boven.
Whoeps!quote:Op maandag 21 december 2009 21:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hebt denk ik net niet hard genoeg gegooid.
Nu ligt je ab ergens tussen Weert en Mestreech in de sjnie
Ik ben maar op de bank gaan zitten want als hij een half oog open doet word hij volgens mij doodnerveus van mijn bezorgde gegluur naast hemquote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
owwww, okay. Dat is andere koek.
Hij ziet er uiterst zielig uit. Ik zou ook een pak watten zijn als ik Senes was en hem de hele tijd vertroetelen en warmhouden en zo. Maar ik ben dan ook een wattige maloot
Hoe gaat het met jou dan? Alweer een beetje warm?quote:
Oeh, waar wat en met wie?quote:
Ik ben weer opgewarmd.quote:Op maandag 21 december 2009 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou dan? Alweer een beetje warm?![]()
En ik hoop dat Hummer zich snel beter gaat voelen...
bij een bruin eetcafequote:
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt,Bil heeft erwtenhersenen![]()
Hij lag dus opgerold in mn knieholtes...
Wil ie zich ineens op zn rug in standje hopeloos gooien, zet ie af met zn achterpoten , lanceert ie zich headfirst over mijn benen achterover de grond op
Blikvoer moet je gewoon even in de magnetron gooien. Daar kreeg ik Siets ook mee aan het eten. Maar als Hummertje zich nog niet 100% voelt zou ik niet teveel aandringen. Zo'n gezonde knul kan wel even zonder eten.quote:Op maandag 21 december 2009 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Zwabbert![]()
Was het lekker?
Senes, dat kouwelijke is normaal na narcose.
Morgen voelt ie zich vast een stuk beter.
Mss wat heet water over blikvoer gooien? Dan gaat het sterker ruiken en heeft ie mss meer zin.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Wil ie zich ineens op zn rug in standje hopeloos gooien, zet ie af met zn achterpoten , lanceert ie zich headfirst over mijn benen achterover de grond op
Klinkt zellie Zwabbermans!quote:Op maandag 21 december 2009 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bij een bruin eetcafemaar is wel een gezellig plekkie
mijn moeder is jarig vandaag, dus ze nam me uit eten (zuslief zit ergens in de trein tussen friesland en rotterdam)
onbeperkt spareribs gegeten, toch wel aardig wat ook![]()
[..]
ze zou ongeveer nu rotterdam binnen moeten rollenquote:Op maandag 21 december 2009 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt zellie Zwabbermans!
Hopelijk arriveert je zusje snel in Rotterdam.
Dat doet Yoko nu nooo.....quote:Op maandag 21 december 2009 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Ze heeft wel een dag uitgekozen om te reizen zeg.quote:Op maandag 21 december 2009 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze zou ongeveer nu rotterdam binnen moeten rollen
en dan nog overstappen naar maassluis
Probeer je gewoon zo goed mogelijk voor te bereiden op het gesprek. En bedenk alvast wat voor kritiek hij kan geven en wat je daarop kan gaan zeggen, dan komt alles vast goed... En inderdaad, een nachtje slaap is heerlijk in zo'n geval.quote:Op maandag 21 december 2009 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben weer opgewarmd.Maar zit nog wel met baas in m'n kop.
Tja, het is onzin om dat mijn vrije dag te laten bederven. Nachtje slapen zal wonderen doen.
Lief dat je het vraagt.
Bil doet dat zonder rommelen en draaien, in 1 krachtige beweging,quote:Op maandag 21 december 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat doet Yoko nu nooo.....![]()
Spin spin, draai draai, rommel rommel en BAF van de bank op de grond.
Onze kat lag altijd op de rugleuning van de bank... en dan soms draaide hij zich ineens om...quote:Op maandag 21 december 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat doet Yoko nu nooo.....![]()
Spin spin, draai draai, rommel rommel en BAF van de bank op de grond.
What else is new?quote:Op maandag 21 december 2009 22:01 schreef trovey het volgende:
Let ik even niet op.....zijn jullie al bijna weer een topic verder
oh ja DE SCHAAMTEquote:Op maandag 21 december 2009 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Onze kat lag altijd op de rugleuning van de bank... en dan soms draaide hij zich ineens om...![]()
Hing ie echt nog aan zn voorpoten aan de leuning met zo'n kop van; eeeeh, dat zag niemand toch?![]()
![]()
WOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOHOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEO!quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en delen jullie 1 computer op dat eiland of wat?
Ja, die ene wel ja... die andere die keek altijd meer van: Als je dit verder vertelt dan leef je niet lang meer...quote:Op maandag 21 december 2009 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ja DE SCHAAMTE
deden ze hier ook als ze iets stoms hadden gedaan, ze schaamden zich dood
quote:Op maandag 21 december 2009 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOHOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEO!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op maandag 21 december 2009 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ow Tommie
ik ga morgen denk ik maar wandelen met het doggie dus dat moet goed komen (is wel 2 km
maar supermarkt ernaast dus gaat goed komen).
Het gaat sowieso lukken dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 21 december 2009 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het gaat sowieso lukken dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niets leuker dan door de sneeuw baggeren euh banjeren.
Heb al tig foto's alleen dat kabeltje zit onderin een doos..
Heb vandaag alle ramen geboend (niet dat ze allemaal schoon zijncement, stuc en verf is iets teveel ook voor mijn nagels).
En morgen maar eens wat dozen uitpakken/in de juiste kamer op wacht voor een kast zetten.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Truste oh-ohquote:Op maandag 21 december 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga afk maar niet zonder MrS nog een hele voorspoedige reis te wensen en een fijne vakantie
quote:
jij ook alquote:Op maandag 21 december 2009 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Erg he... ik doe het ook altijd nog...
Als je drie posts mist lig je al achterquote:Op maandag 21 december 2009 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Erg he... ik doe het ook altijd nog...
Ik vind het een vreselijk idee dat ik misschien iets belangrijks mis... dus ik open 4 bladen met pagina's van een topic, en lees het door... (behalve soms de nacht-gesprekken, die niet altijd)quote:Op maandag 21 december 2009 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij ook al
en ik dacht dat ik geen leven had
Gewoon rustig laten liggen en desnoods zoiets als een beetje bouillon aanbieden. Bij mij reageren eigenlijk alle dieren verschillend op narcoses....de ene springt bij wijze van spreke zelf de mand in bij het ophalen terwijl de andere me nog half onder narcose aan zit te kijken en ze zijn dan beide op hetzelfde moment geholpen. Bij 1 poesje was het laatst wel heel opvallend...die had zelfs na twee dagen nog last van de narcose...maar ja die heeft vorig jaar dan ook een herseninfarct gehad....daar gooi ik het maar op dat ze er zo lang over deed..de rest is er eignelijk dezelfde dag weer vanaf....benieuwd hoe Conchita het morgen gaat doen....morgen meteen maar even het mandje met daarin het electrische kussentje klaarleggen als ze terugkomt....kan ze er zo op als het nodig is.quote:Op maandag 21 december 2009 21:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben maar op de bank gaan zitten want als hij een half oog open doet word hij volgens mij doodnerveus van mijn bezorgde gegluur naast hem
you're so 5 minutes agoquote:Op maandag 21 december 2009 22:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je drie posts mist lig je al achter
daar mis je dan ook niks aan hoor, niet lezenquote:Op maandag 21 december 2009 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk idee dat ik misschien iets belangrijks mis... dus ik open 4 bladen met pagina's van een topic, en lees het door... (behalve soms de nacht-gesprekken, die niet altijd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op maandag 21 december 2009 22:21 schreef MrSubtle het volgende:
Welterusten allemaal![]()
Tot over een weekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en neem wat van die leipe mocro flavor mee
🐙
ja... en omdat ik teruglees kan ik altijd beschamende dingen terugvinden als het moet...quote:Op maandag 21 december 2009 22:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je drie posts mist lig je al achter
Tot over een weekjeSuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Was even bezig met een MP3 spelertje....keurig aangesloten op de computer krijg het bekende riedeltje maar kon het ding nergens vinden bij mijn computer.....er moest een icoontje in de vorm van een MP3 speler verschijnen ...nou mooi nietquote:
Jij hebt nog geen 5 minuten nodig om iets van 20 topics terug te vinden, in een SC nota benequote:Op maandag 21 december 2009 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja... en omdat ik teruglees kan ik altijd beschamende dingen terugvinden als het moet...![]()
Mooi dat we weten dat het nachtgeneuzel niet wordt gelezen....kunnen Zwabber en ik onze gang gaanquote:Op maandag 21 december 2009 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar mis je dan ook niks aan hoor, niet lezen
kan de nachtploeg lekker roddelen
Tombola is neoquote:Op maandag 21 december 2009 22:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen 5 minuten nodig om iets van 20 topics terug te vinden, in een SC nota beneJij bent de held.
Tot over een weekjeVeel plezier!!!! En hopelijk pas tot over een week!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, maar dat is wel omdat ik teruglees... Ik onthoud ongeveer wat in de buurt van elkaar gezegd wordt, en dan is de zoekfunctie erg simpel om iets te vinden...quote:Op maandag 21 december 2009 22:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen 5 minuten nodig om iets van 20 topics terug te vinden, in een SC nota beneJij bent de held.
Tot over een weekjeTot volgende week veel plezier daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Ik scan het wel hoor...quote:Op maandag 21 december 2009 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar mis je dan ook niks aan hoor, niet lezen
kan de nachtploeg lekker roddelen
Fijn dat je heelhuids naar en van het werk gekomen bent!quote:Op maandag 21 december 2009 21:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedenavond.
Iedereen nog heel?
Mooi zo, ik ook nog.
Tot over een weekjeHave funnnnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Tot over een weekjeFijne vakantie MrS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rij je voorzichtig morgen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nou, die ene gozer met dat halflange haar, mjam mjam mjam!quote:Op maandag 21 december 2009 21:55 schreef Cat22 het volgende:
Kijkt er iemand The fashion Show? Wat een freaks hebben ze bij elkaar geraapt!![]()
dan is jouw codenaam vanaf nu kipkonijn ofzoquote:Op maandag 21 december 2009 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik scan het wel hoor...
dus als het interessant lijkt lees ik het wel...
quote:
Er zitten gelukkig ook mensen met normale namen bij. En aangenaam voor de oogjes.quote:Op maandag 21 december 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, die ene gozer met dat halflange haar, mjam mjam mjam!
Bij njam njam dacht ik oeh chipjesquote:Op maandag 21 december 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, die ene gozer met dat halflange haar, mjam mjam mjam!
Lichtelijk gedoe met baas omdat ik nog steeds een weg moet vinden in de 'we overleggen alles en hanteren strikte afspraken' mentaliteit. Komt wel weer goed. Steeeeeeeep learning curve, zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 21 december 2009 22:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]:W
Was ist met je werk? Kan het niet terugvinden
Hij was lekkerder dan chipjesquote:Op maandag 21 december 2009 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bij njam njam dacht ik oeh chipjes
quote:Op maandag 21 december 2009 22:34 schreef trovey het volgende:
Twee huisdieren die nuchter moeten zijn voor de dierenarts morgen...WIL IEMAND NOG EEN ROOD/WITTE NOORSE BOSKAT OVERNEMEN MET DE NAAM PALLE, ik word een beetje gek van zijn gejammer
18.00 uurquote:Op maandag 21 december 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]Vanaf hoe laat mochten ze niets meer eten?
Nee dankjewel, ik krijg al genoeg gejammer hier. Zelfs als ik eten geef.quote:Op maandag 21 december 2009 22:34 schreef trovey het volgende:
Twee huisdieren die nuchter moeten zijn voor de dierenarts morgen...WIL IEMAND NOG EEN ROOD/WITTE NOORSE BOSKAT OVERNEMEN MET DE NAAM PALLE, ik word een beetje gek van zijn gejammer
Dat is irritantquote:Op maandag 21 december 2009 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lichtelijk gedoe met baas omdat ik nog steeds een weg moet vinden in de 'we overleggen alles en hanteren strikte afspraken' mentaliteit. Komt wel weer goed. Steeeeeeeep learning curve, zullen we maar zeggen.
Mijn kat krijgt na 18.00 uur eigenlijk nooit meer te etenquote:Op maandag 21 december 2009 22:37 schreef trovey het volgende:
[..]
18.00 uurdus ik kan m'n lol nog op met hem
De hele maandagavond is wel gevuld zo.quote:Op maandag 21 december 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
Whut, Tommy Hilfiger nu alweer een ander programma ook?
Vorige week zag ik een show van hem over een supermodel dat in de USA werd 'rondgeleid' en nu heeft ie ook zijn eigen ontwerpersshow?
quote:Op maandag 21 december 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was lekkerder dan chipjes
En fijn van je interwebzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ik kan ook nooit wat aan jullie kwijtquote:Op maandag 21 december 2009 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee dankjewel, ik krijg al genoeg gejammer hier. Zelfs als ik eten geef.
Nee ik heb gewoon een stelletje bootwerkers verkleedt als katten in huisquote:Op maandag 21 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn kat krijgt na 18.00 uur eigenlijk nooit meer te eten
Die krijgt 's ochtends een handje brokjes, tussen de middag een klein blikje Gourmet en om zes uur ook (die heeeele kleine blikjes). Hebben die van jou altijd brokjes tot de beschikking ofzo?
Ja, kijk, daar heb je dus een puntje.... Niet specifiek om deze situatie, maar hij doet soms dingen (niet) waar wij wel op aangesproken zouden worden. Maar ik laat het effe hierbij, je weet nooit wie welke linken kan leggen en dan worden dingen pas echt vervelend.quote:Op maandag 21 december 2009 22:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is irritantmaarja aan de andere kant, als hij zich er ook aan houdt is het miss wel handig.
Komt vast wel goed enne als je het niet uit je hoofd kunt zetten dan even opschrijven, werkt prima.
Oh ik kan de deur wel uit hoor, maar dan lopend, want de Smart kan niet meer uit de sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 22:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb toch chippiez
de woonkamer is nog te koud om te zitten dus geen tv dat dan weer niet.
Wat las ik? Kun je de deur niet uit
Ruilen tegen een verharend, hartkwalend, bedelend, voor de voeten lopend, snurkend en smekkend hondje?quote:Op maandag 21 december 2009 22:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit wat aan jullie kwijt![]()
...gratis kat aangeboden en nog wil niet iemand een aan nierfalen lijdende, zeer luidruchtige en als een bootwerker vretende kat opnemen
quote:Op maandag 21 december 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik kan de deur wel uit hoor, maar dan lopend, want de Smart kan niet meer uit de sneeuw
Vanmorgen naar het werk gebracht, morgen ga ik of met de bus, of als die niet rijdt komt mijn baas me halen!
En daarna veekeeeeesjunnnnnn
Enjoy the chippiesIk moet nog e.e.a. teruglezen, maar heb je nog geen verwarming?
Daar ben ik met mijn team ook naartoe aan het werken. 's morgens een flinke hap, 's avonds ook en dan een brokje voor de nacht.quote:Op maandag 21 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn kat krijgt na 18.00 uur eigenlijk nooit meer te eten
Die krijgt 's ochtends een handje brokjes, tussen de middag een klein blikje Gourmet en om zes uur ook (die heeeele kleine blikjes). Hebben die van jou altijd brokjes tot de beschikking ofzo?
quote:Op maandag 21 december 2009 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, kijk, daar heb je dus een puntje.... Niet specifiek om deze situatie, maar hij doet soms dingen (niet) waar wij wel op aangesproken zouden worden. Maar ik laat het effe hierbij, je weet nooit wie welke linken kan leggen en dan worden dingen pas echt vervelend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb toch een stel leuke foto's, zelfs ik sta er 1 keer leuk oplang leve de sneeuw.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
kraskraskraskrasquote:Op maandag 21 december 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
Oh sorry Cat, ik vergat even dat je een paar minuten achter loopt
Wie whut waar Hara?quote:Op maandag 21 december 2009 22:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ze hebben nog niets met mijn schoenen gedaan,. Twee paar zijn kerstcadeaus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |