ja ik wel ja, en dat helpt om warm te worden.quote:Op maandag 21 december 2009 19:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat zou jij thuis echt zelf doen ook?
TE LAAT!quote:Op maandag 21 december 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
WEL DIE SOKKEN EERST UIT HE Q??????
GMTAquote:Op maandag 21 december 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe jij dat dan ook voordat je naar je kruik grijpt?![]()
*zie Ynske de trap op en neer rennen*
Ja wij buitelen alle kanten opquote:Op maandag 21 december 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dit is een beetje als één zo'n dominosteen die gewoon blijft staan he?![]()
En wij maar over elkaar heen buitelen
Zeg trutteke, omdat ik toevallig (nog steedsquote:Op maandag 21 december 2009 19:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qutje let ff goed op, oma Greys geeft tips![]()
Leuk voor je buren ookquote:Op maandag 21 december 2009 20:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ik wel ja, en dat helpt om warm te worden.
quote:
Nou moejjequote:Op maandag 21 december 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wacht, ik lig anderhalve blz. achter![]()
Toch zeker wel 7 heur.quote:Op maandag 21 december 2009 19:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik woon net op het randje van noord limburg, 5 km en ik zit in Brabant of zo
Heej.... hallo zevens!quote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Oke, nu ist officieel, ik ben oud
Kap es met dat huuuuuuu. Dat deed ik vandaag 5x op straat gewoonquote:Op maandag 21 december 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg trutteke, omdat ik toevallig (nog steeds) vijf grijze haren heb en jij niet dat maakt mij nog niet een oma hoor. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
Hey, heter kan nietquote:Op maandag 21 december 2009 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
FUCK GOED IDEEEEEE! EN DAN KEIHARD SEX HEBBEN! Heb ik het zo warm
Nee, maar ik heb wel twee van die nep-breezahs gekauft bij de Lidl vandaag voor vanavond.quote:Op maandag 21 december 2009 20:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wij buitelen alle kanten op![]()
Heb jij gezopen???
Heb je de flesjes vast gehad zonder handschoenen?quote:Op maandag 21 december 2009 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel twee van die nep-breezahs gekauft bij de Lidl vandaag voor vanavond.
Zou het komen alleen al omdat ik er naar gekeken heb?
Zo ken ik mijn Greesie weer.quote:Op maandag 21 december 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
FIPOOOOOOOOOOOOOOOOOHUUUUUUUUUUUUUCHIHUAHUAAAAAAAAAAAA!
Ja!quote:Op maandag 21 december 2009 20:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heb je de flesjes vast gehad zonder handschoenen?
Ik vrees het jaquote:Op maandag 21 december 2009 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel twee van die nep-breezahs gekauft bij de Lidl vandaag voor vanavond.
Zou het komen alleen al omdat ik er naar gekeken heb?
Nuek zequote:
quote:
Ik moet altijd denken aan Paul de Leeuw die altijd Lenny Kuhr hoerrrrrrr hoerrrrrrrrr zingtquote:Op maandag 21 december 2009 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Visituhhhhhhhhhhhhhhhh visituhhhhhhhhhhhhhhhhh
een huissssssssss vol visituuuuuuuuuuh
Oh wacht, ik ga mee, ga ik snel ff douchen en mn haren wassen!!!quote:Op maandag 21 december 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook mijn voeten even in de badkuip hangen
quote:Op maandag 21 december 2009 20:09 schreef Goodbye het volgende:![]()
Ik zou morgen echt bijna teleurgesteld zijn als m'n bus gewoon gaat
quote:Op maandag 21 december 2009 20:09 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Echt?quote:Op maandag 21 december 2009 20:08 schreef MrSubtle het volgende:
GREEEEESSSSS
Een van de Australische Tap Maddels krijgt gewoon een herseninfarct in de serie vanavond... we moeten kiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenn!!!!
Hahahahahaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 21 december 2009 20:09 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ja, wel geduwd, kwam er zelf niet meer uit, klein duwtje van collega en ik reed weerquote:Op maandag 21 december 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Bekkie
Je kwam de parkeerplaats wel weer een beetje af dus?
Ja, verschrikkelijk he? Dat ze dat zelf ook niet zien. Links is ze veeeeeel mooier. Oh, was..quote:Op maandag 21 december 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
RIP Brittany, maar wát vinden die Hollywood chicks toch zo tof aan die Daffy Duck look?![]()
[ afbeelding ]
Op die rechter foto is ze wel heul lelijk, maar in 't echt heeft ze gewoon een enorm hoog bambi/puppy gehaltequote:Op maandag 21 december 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
RIP Brittany, maar wát vinden die Hollywood chicks toch zo tof aan die Daffy Duck look?![]()
[ afbeelding ]
Yaaaaaay!!!! Ziektes en dan vooral de drahamatische! Dat is wat mijn avond nodig heeft!quote:Op maandag 21 december 2009 20:08 schreef MrSubtle het volgende:
GREEEEESSSSS
Een van de Australische Tap Maddels krijgt gewoon een herseninfarct in de serie vanavond... we moeten kiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenn!!!!
Hadquote:Op maandag 21 december 2009 20:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Op die rechter foto is ze wel heul lelijk, maar in 't echt heeft ze gewoon een enorm hoog bambi/puppy gehalte
quote:Op maandag 21 december 2009 19:37 schreef nokwanda het volgende:
Het is lekker knapperig in de stamppot (sorry Elies)
ik ga even inpakken. Tap Maddel staat onder de pauze knop te wachtenquote:Op maandag 21 december 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Had![]()
Maar die lip zo enorm opgeblazen, dat doet die Lohan ook al.
Getsiederrie.
Ik zit met een half oog het Tap Maddel Dwahmahhhhhhhhhhh te volgen!
Wij zijn allemaal TAP MADDEL aan het kijken.quote:Op maandag 21 december 2009 20:40 schreef Goodbye het volgende:
Hee, dit was een poging tot optimisme. Don't run
De MADDUHLS hebben reclamequote:Op maandag 21 december 2009 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal TAP MADDEL aan het kijken.
Heej, optimist!quote:Op maandag 21 december 2009 20:40 schreef Goodbye het volgende:
Hee, dit was een poging tot optimisme. Don't run
quote:Door de weersomstandigheden is er maandag 21 december en dinsdag 22 december zeer beperkt tot geen treinverkeer mogelijk.
Advies: Maak, indien mogelijk, op deze dagen geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
Is leef ietsje later dan jij, had hem even op pauze gezet tussendoor.quote:
Wat is er veranderd dan?quote:Op maandag 21 december 2009 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heej, optimist!
De boodschap van NS is aangepast!![]()
![]()
![]()
[..]
Pauze is geweldigquote:Op maandag 21 december 2009 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is leef ietsje later dan jij, had hem even op pauze gezet tussendoor.
Kip madras is achter de kiezen.
De tekst. Er staat nu dat er dinsdag op sommige plaatsen geen treinen rijden. Was eerst niet volgens mij.quote:
Oehquote:Op maandag 21 december 2009 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De tekst. Er staat nu dat er dinsdag op sommige plaatsen geen treinen rijden. Was eerst niet volgens mij.
Werkenquote:Op maandag 21 december 2009 20:52 schreef Nonneke het volgende:
[..]
en wat ga je allemaal voor leuke dingen doen morgen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Jaaaaa!quote:Op maandag 21 december 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh ik heb puppypics van Bink gevonden
Zal er morgen ff een foto van maken met daglicht!
"Vroeg onder de wol", uhuhquote:Op maandag 21 december 2009 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
Zooooo
Nog ff een Dextertje kijken en dan vroeg onder de wol. Morgen weer heel avontuur om op het werk te geraken waarschijnlijk
Heyquote:
Ja!quote:
Nou hij is nog aardig van de wereld hoor.quote:Op maandag 21 december 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
Hoi Senesta!
Is Hummer alweer een beetje opgeklaard?
quote:Op maandag 21 december 2009 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja!
Zou je ook es moeten proberen, kan je morgen treintje eerder pakken. Weet je zeker dat je lekker aan de slag kan stekkerdoosje van me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik vergeet dat altijd, ga ik iets doen, kom terug: reclame.quote:Op maandag 21 december 2009 20:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Pauze is geweldigik heb nooit meer reclame
Arm hummertje.quote:Op maandag 21 december 2009 21:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou hij is nog aardig van de wereld hoor.
De wond aan zijn buik was groter dan ik gedacht had eigenlijk, en de hechtingen zitten aan de buitenkant en moeten na tien dagen verwijderd worden.
Hij is nog heel erg suf. Toen ik hem haalde was hij kneiterkoud en trilde als een rietje. Eenmaal thuis heb ik hem lekker bij me genomen met een deken en een waterkruik die in een knuffelhoes zit (van de kinderen). Toen hield het trillen op en heeft hij uren bij me liggen slapen.
Hij is rond 5 uur wat wezen drinken en heeft zelfs een paar brokjes gegeten maar liep daarna weer trillend weg, hij is nog erg wiebelig. En koelt ook erg snel af lijkt wel, hij ligt nu al weer een uurtje of drie te slapen tegen de kruik aan.
Het valt me best tegen eigenlijk hoor, nou ja ik vind hem gewoon zo zielig. Ik ben een beetje een watje geloof ik.
Hij komt ook aan zijn hechtingen en ik heb een kapje mee gekregen. Alleen heb ik het idee dat hij niet goed aansluit, de onderkant van de kap zit echt tegen zijn kinnetje aan waardoor hij steeds omhoog blijft kijken. Die heb ik dus weer af gedaan en aangezien hij alleen maar slaapt kan dat nu wel. Maar ik durf het niet zo te laten voor de nacht.
Ik heb net ontdekt dat de kap toch nog één tandje groter kon dus ik hoop maar dat we het daarmee redden vannacht.
Iemand nog tips om het comfortabeler te maken voor hem?
Ahwquote:Op maandag 21 december 2009 21:13 schreef senesta het volgende:
Kijk eens hoe zielig, hij is helemaal onder de kruik gekropen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2009 21:13 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Z'n lichaam heeft moeite om warmte te reguleren... geen zorgen om maken hoorquote:Op maandag 21 december 2009 21:13 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan dat geen kwaad?quote:Op maandag 21 december 2009 21:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Z'n lichaam heeft moeite om warmte te reguleren... geen zorgen om maken hoor
Dat is heel normaal na een narcose, mensen hebben daar ook vaak last van.quote:
Nee helemaal nietquote:
Van de cola?quote:
Nee hoor. Ik denk dat ze hem bij de DA wat teveel hebben laten afkoelen als je hem zo bibberend meekreeg. En daarom heeft hij nu wat meer tijd nodig om op te warmen. Na een nachtje slapen - als de narcose is uitgewerkt- denk ik dat je een heel andere kater ziet. Maar voor nu is hij haske zielig.quote:
Z'n navel was gebroken.quote:Op maandag 21 december 2009 21:29 schreef nokwanda het volgende:
Waren zijn ballen niet goed ingedaald of zo, senes?
Nogmaal is het bij een kater toch geen buikoperatie.
Zit je nog niet aan de booze Greys?quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Van de cola?![]()
Nope![]()
Och Hummie tochDoe hem maar lekker vertroetelen Senes
quote:Op maandag 21 december 2009 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Och arme Hummer![]()
Dr is niks op tv dus ik heb was weggevouwen, heeeel lang gedouched, afgewassen, bento gevuld, en alvast een Hello Kitty pak geknipt.
Ik ben nu aan het twijfelen of ik m nog in elkaar ga zetten maar ik gok van niet.
Greys, ben je al lam?
Je had toch cheap ass fake breezahs?quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Van de cola?![]()
Nope![]()
Och Hummie tochDoe hem maar lekker vertroetelen Senes
owwww, okay. Dat is andere koek.quote:
quote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je had toch cheap ass fake breezahs?
Ik zit zoooooo onhandig![]()
Billy en Kees in mn knieholtes, Chico ligt uitgespreid op schoot, naast me een kussen met de laptop dr op ( die moest schuiven voor de lapdog) , Karel tegen me aan geplet voor dat kussen.
Tis wel knus en warm maar niet al te comfi
Die hebbik ja, maar nog niet aangeraakt vanavondquote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je had toch cheap ass fake breezahs?
Ik zit zoooooo onhandig![]()
Billy en Kees in mn knieholtes, Chico ligt uitgespreid op schoot, naast me een kussen met de laptop dr op ( die moest schuiven voor de lapdog) , Karel tegen me aan geplet voor dat kussen.
Tis wel knus en warm maar niet al te comfi
Thnxquote:Op maandag 21 december 2009 21:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee helemaal nietis normaal... ook bij mensen hoor
quote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
owwww, okay. Dat is andere koek.
Hij ziet er uiterst zielig uit. Ik zou ook een pak watten zijn als ik Senes was en hem de hele tijd vertroetelen en warmhouden en zo. Maar ik ben dan ook een wattige maloot
Oh en ook belangrijk: narcose heeft enorme invloed op smaak-vermogen. Kan zijn dat ie morgen niet eet, maar dan moet je proberen 'm even wat anders te geven, mogelijk vindt ie het gewoon een poosje niet lekkerquote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Thnx, ik vond het best een beetje eng. Hij is in ieder geval erg dankbaar voor de kruik dus ik maak er voor vannacht nog lekker één voor hem straks.
Zeker doen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Thnx, ik vond het best een beetje eng. Hij is in ieder geval erg dankbaar voor de kruik dus ik maak er voor vannacht nog lekker één voor hem straks.
*gooit AB*quote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh nooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees.
De afstandbediening ligt op de salontafel
Gegeten heeft hij zeker, rond 5 uur maar drinken kon ik niet zien door die stomme kapquote:Op maandag 21 december 2009 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeker doen.Als hij het te warm vindt scharrelt hij er vanzelf wel van weg.
Heeft hij nog wat gegeten en gedronken? Drinken is nu belangrijker dan eten.
quote:
Dat wist ik dus ook nietquote:Op maandag 21 december 2009 21:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh en ook belangrijk: narcose heeft enorme invloed op smaak-vermogen. Kan zijn dat ie morgen niet eet, maar dan moet je proberen 'm even wat anders te geven, mogelijk vindt ie het gewoon een poosje niet lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |