Kan dat geen kwaad?quote:Op maandag 21 december 2009 21:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Z'n lichaam heeft moeite om warmte te reguleren... geen zorgen om maken hoor
Dat is heel normaal na een narcose, mensen hebben daar ook vaak last van.quote:
Nee helemaal nietquote:
Van de cola?quote:
Nee hoor. Ik denk dat ze hem bij de DA wat teveel hebben laten afkoelen als je hem zo bibberend meekreeg. En daarom heeft hij nu wat meer tijd nodig om op te warmen. Na een nachtje slapen - als de narcose is uitgewerkt- denk ik dat je een heel andere kater ziet. Maar voor nu is hij haske zielig.quote:
Z'n navel was gebroken.quote:Op maandag 21 december 2009 21:29 schreef nokwanda het volgende:
Waren zijn ballen niet goed ingedaald of zo, senes?
Nogmaal is het bij een kater toch geen buikoperatie.
Zit je nog niet aan de booze Greys?quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Van de cola?![]()
Nope![]()
Och Hummie tochDoe hem maar lekker vertroetelen Senes
quote:Op maandag 21 december 2009 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Och arme Hummer![]()
Dr is niks op tv dus ik heb was weggevouwen, heeeel lang gedouched, afgewassen, bento gevuld, en alvast een Hello Kitty pak geknipt.
Ik ben nu aan het twijfelen of ik m nog in elkaar ga zetten maar ik gok van niet.
Greys, ben je al lam?
Je had toch cheap ass fake breezahs?quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Van de cola?![]()
Nope![]()
Och Hummie tochDoe hem maar lekker vertroetelen Senes
owwww, okay. Dat is andere koek.quote:
quote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je had toch cheap ass fake breezahs?
Ik zit zoooooo onhandig![]()
Billy en Kees in mn knieholtes, Chico ligt uitgespreid op schoot, naast me een kussen met de laptop dr op ( die moest schuiven voor de lapdog) , Karel tegen me aan geplet voor dat kussen.
Tis wel knus en warm maar niet al te comfi
Die hebbik ja, maar nog niet aangeraakt vanavondquote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je had toch cheap ass fake breezahs?
Ik zit zoooooo onhandig![]()
Billy en Kees in mn knieholtes, Chico ligt uitgespreid op schoot, naast me een kussen met de laptop dr op ( die moest schuiven voor de lapdog) , Karel tegen me aan geplet voor dat kussen.
Tis wel knus en warm maar niet al te comfi
Thnxquote:Op maandag 21 december 2009 21:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee helemaal nietis normaal... ook bij mensen hoor
quote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
owwww, okay. Dat is andere koek.
Hij ziet er uiterst zielig uit. Ik zou ook een pak watten zijn als ik Senes was en hem de hele tijd vertroetelen en warmhouden en zo. Maar ik ben dan ook een wattige maloot
Oh en ook belangrijk: narcose heeft enorme invloed op smaak-vermogen. Kan zijn dat ie morgen niet eet, maar dan moet je proberen 'm even wat anders te geven, mogelijk vindt ie het gewoon een poosje niet lekkerquote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Thnx, ik vond het best een beetje eng. Hij is in ieder geval erg dankbaar voor de kruik dus ik maak er voor vannacht nog lekker één voor hem straks.
Zeker doen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Thnx, ik vond het best een beetje eng. Hij is in ieder geval erg dankbaar voor de kruik dus ik maak er voor vannacht nog lekker één voor hem straks.
*gooit AB*quote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh nooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees.
De afstandbediening ligt op de salontafel
Gegeten heeft hij zeker, rond 5 uur maar drinken kon ik niet zien door die stomme kapquote:Op maandag 21 december 2009 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeker doen.Als hij het te warm vindt scharrelt hij er vanzelf wel van weg.
Heeft hij nog wat gegeten en gedronken? Drinken is nu belangrijker dan eten.
quote:
Dat wist ik dus ook nietquote:Op maandag 21 december 2009 21:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh en ook belangrijk: narcose heeft enorme invloed op smaak-vermogen. Kan zijn dat ie morgen niet eet, maar dan moet je proberen 'm even wat anders te geven, mogelijk vindt ie het gewoon een poosje niet lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |