Ligt jouw woonplaats niet in Limburg dan?quote:Op maandag 21 december 2009 19:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Voor m'n vader om precies te zijn ja... die moet hier zien te komen
Ik woon net op het randje van noord limburg, 5 km en ik zit in Brabant of zoquote:Op maandag 21 december 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ligt jouw woonplaats niet in Limburg dan?![]()
![]()
Want jullie moeten toch ook weer weg?
Anyway, alles sal reg kom!
Als ik jou was; vader vanavond naar jou, morgen op tijd in de auto.quote:Op maandag 21 december 2009 19:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Voor m'n vader om precies te zijn ja... die moet hier zien te komen
HEEJ KOUWQUTJE!quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 19:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
LAAT HEM NU VERTREKKEN!!!!!!!!
NUUUUUUU !!!!!!!!!!!!
Bekkiequote:Op maandag 21 december 2009 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik jou was; vader vanavond naar jou, morgen op tijd in de auto.
Trein is helemaal onbetrouwbaar en niet te doen. Auto is opzicht best aardig te doen als je eenmaal op de snelweg bent. Gaat wel stuk langzamer maar das nog in te calculeren
Het is 1 groot stuk autoweg... m'n vader woont 3 straten van autoweg, ik eigenlijk ookquote:Op maandag 21 december 2009 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik jou was; vader vanavond naar jou, morgen op tijd in de auto.
Trein is helemaal onbetrouwbaar en niet te doen. Auto is opzicht best aardig te doen als je eenmaal op de snelweg bent. Gaat wel stuk langzamer maar das nog in te calculeren
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Oke, nu ist officieel, ik ben oud
Kannie, krijgen zo bezoekquote:Op maandag 21 december 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
HEEJ KOUWQUTJE!
Doe lekker warm douchen, warme sokken aan en je warme kleren.
Dan blijf je warm, eerst lekker warme voeten maken onder de douche, dat helpt
Jeetje, paniekeer nu een beetje mee, das veel leuker en sfeerverhogenderquote:Op maandag 21 december 2009 19:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het is 1 groot stuk autoweg... m'n vader woont 3 straten van autoweg, ik eigenlijk ookkomt allemaal goed
Ga douchen met je bezoekquote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kannie, krijgen zo bezoekIk douche daarna wel
![]()
Ik heb een behoorlijk dik vest aan, en nog steeds stervens koud
Als ik gewoon warm aangekleed ben maar mijn pootjes zijn koud, dan heb ik het helemaal koudquote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
![]()
bewegen helpt. doe ff wat springen of een trap een keer op en neer lopenquote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
![]()
Oh sorryquote:Op maandag 21 december 2009 19:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetje, paniekeer nu een beetje mee, das veel leuker en sfeerverhogender![]()
Partypooper
Ja, dit is een beetje als één zo'n dominosteen die gewoon blijft staan he?quote:Op maandag 21 december 2009 19:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetje, paniekeer nu een beetje mee, das veel leuker en sfeerverhogender![]()
Partypooper
Ik doe mn voeten idd ff onder het water! Dikke sokken heb ik al aanquote:Op maandag 21 december 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik gewoon warm aangekleed ben maar mijn pootjes zijn koud, dan heb ik het helemaal koud
En andersom werkt dat gelukkig ookDoe dan alleen je voeten even snel onder het warme water en dan dikke sokken aan! (Hoeft niet hoor, maar dan heb je het tijdens je visite niet stervenskoud
)
Doe jij dat dan ook voordat je naar je kruik grijpt?quote:Op maandag 21 december 2009 19:57 schreef Ynske het volgende:
b
[..]
bewegen helpt. doe ff wat springen of een trap een keer op en neer lopen
Qutje let ff goed op, oma Greys geeft tipsquote:Op maandag 21 december 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik gewoon warm aangekleed ben maar mijn pootjes zijn koud, dan heb ik het helemaal koud
En andersom werkt dat gelukkig ookDoe dan alleen je voeten even snel onder het warme water en dan dikke sokken aan! (Hoeft niet hoor, maar dan heb je het tijdens je visite niet stervenskoud
)
FUCK GOED IDEEEEEE! EN DAN KEIHARD SEX HEBBEN! Heb ik het zo warmquote:Op maandag 21 december 2009 19:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga douchen met je bezoek![]()
( ja die geniale ideeën van mij die blijven komen)
Dat zou jij thuis echt zelf doen ook?quote:Op maandag 21 december 2009 19:57 schreef Ynske het volgende:
b
[..]
bewegen helpt. doe ff wat springen of een trap een keer op en neer lopen
WEL DIE SOKKEN EERST UIT HE Q??????quote:Op maandag 21 december 2009 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe mn voeten idd ff onder het water! Dikke sokken heb ik al aanski sokken ":@
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |