1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
volgens mij beavisquote:Op maandag 21 december 2009 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Was dat Beavis of Butthead nou die dat vaak deed?
Of allebei?
I am CORNHOLIO!quote:Op maandag 21 december 2009 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Was dat Beavis of Butthead nou die dat vaak deed?
Of allebei?
Ik kwam vorige week terug uit Kenia waar het 32 graden was. En dan krijg je gelijk dit op je dakquote:Op maandag 21 december 2009 18:56 schreef Strega het volgende:
Nok je moeder komt toch terug uit Egypte?
Zal haar tegenvallen qua weer.
Herkenbaar. Vakantie in Zuid Afrika (25 graden) en terugkomen in de grootste sneeuwstorm die Nederland in jaaaaaaaren geteisterd had. Brrrrr.......quote:Op maandag 21 december 2009 18:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kwam vorige week terug uit Kenia waar het 32 graden was. En dan krijg je gelijk dit op je dak![]()
Ja, dat dus!quote:Op maandag 21 december 2009 18:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kwam vorige week terug uit Kenia waar het 32 graden was. En dan krijg je gelijk dit op je dak![]()
quote:
Zoals die van de IKEA? Iedereen vindt die lekker, maar ik vind ze viesssss!quote:Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gehaktballetjes met een soort zweedse saus
aaaah ok danquote:Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gehaktballetjes met een soort zweedse saus
nee zelfgemaakt, en sausspul met kookroom. maar smaakt echt niet als die van de ikeaquote:Op maandag 21 december 2009 19:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zoals die van de IKEA? Iedereen vindt die lekker, maar ik vind ze viesssss!
Gedroogd graaaas!quote:
Ik ook. Te ranzigquote:Op maandag 21 december 2009 19:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zoals die van de IKEA? Iedereen vindt die lekker, maar ik vind ze viesssss!
Da's stroooooo.quote:
file naam = normandie_hooi_of_strooi.jpgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ik heb haar gemaild (ze had internet) met foto's en al en haar daarna een sms gestuurd dat ze mail had. Maar geen reactie gekregen. Dus ik hoop dat ze het gelezen heeft en weet wat hen te wachten staat. De vlucht is iig wel doorgegaan, want de landing staat gepland met een beetje vertraging. Nu de wegen nog. Ik hoop dat de auto ook niet helemaal ingesneeuwd staatquote:Op maandag 21 december 2009 18:56 schreef Strega het volgende:
Nok je moeder komt toch terug uit Egypte?
Zal haar tegenvallen qua weer.
haha die dacht in egypte misschien nog "ja.. tuurlijk..quote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb haar gemaild (ze had internet) met foto's en al en haar daarna een sms gestuurd dat ze mail had. Maar geen reactie gekregen. Dus ik hoop dat ze het gelezen heeft en weet wat hen te wachten staat. De vlucht is iig wel doorgegaan, want de landing staat gepland met een beetje vertraging. Nu de wegen nog. Ik hoop dat de auto ook niet helemaal ingesneeuwd staatWij wonen te ver weg om er iets aan te kunnen doen.
Ik bedoelde het in mijn eerste bericht ook als grapje, maar daarom heb ik er een serieuze achteraan gestuurdquote:Op maandag 21 december 2009 19:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
haha die dacht in egypte misschien nog "ja.. tuurlijk.."
File naam hooi of stro?quote:Op maandag 21 december 2009 19:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
file naam = normandie_hooi_of_strooi.jpg
quote:
Haaaaaaiquote:
Vis.quote:
Hoi snollie!quote:
Ik zou je fucken als dr niet een heel land tussen ons zat mopquote:Op maandag 21 december 2009 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoi snollie!
Fuck me, ik heb het echt aso vet tering koud. Kachel staat op 21, maar ik heb maar een dik vest erbij aangetrokkn
Oh daar ben ik niet zo dol opquote:Op maandag 21 december 2009 19:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Uitgebakken vetspek in kleine blokjes
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kaantjes
Het is lekker knapperig in de stamppot (sorry Eliesquote:Op maandag 21 december 2009 19:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh daar ben ik niet zo dol op![]()
Uitgebakken zwoerd vind ik wel lekker
Ga je m nu ook inpakken dan???quote:Op maandag 21 december 2009 19:34 schreef MrSubtle het volgende:
Zoooo ik heb was gevouwen, dapper he?
Das kek met natte haren! Dan staat alles als je aankomt kei stijfquote:Op maandag 21 december 2009 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou je fucken als dr niet een heel land tussen ons zat mop![]()
Anyhoer...
Ik ga denk ik zo ff douchen en mn haren wassen, dan hoef ik morgenochtend niet met natte haren door de vrieskou![]()
Twas trouwens proppen in de bus, aaaaaaaaal die mensen met tassen vol kerstaankopen.
Damn.
Ik heb t es gehad, dat mn haren bevroren waren aan mn kop.quote:Op maandag 21 december 2009 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das kek met natte haren! Dan staat alles als je aankomt kei stijf
Welnee, ik zit al weer op de bankquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 19:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
had iemand mn halve staart in zn klauwen![]()
Dus dat doen we nie meer nie
en je zei stijf bitchquote:Op maandag 21 december 2009 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das kek met natte haren! Dan staat alles als je aankomt kei stijf
Is er toch nog iets stijf bij jequote:
Ik was meer van HUH????????quote:Op maandag 21 december 2009 19:42 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou zijn gaan huilen
Zo lekker filmpje checken en borrelen met vrienden
JIJ GING TOCH WEG VANAVOND????quote:
Naja, we zien het wel weer hoor.quote:Op maandag 21 december 2009 19:43 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)burg-kans-ijzel.html
Oh Oh oh-oh
quote:Op maandag 21 december 2009 19:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Welnee, ik zit al weer op de bankzo ijverig ben ik niet
quote:Op maandag 21 december 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wacht, ik lig anderhalve blz. achter![]()
Da's meer oh oh Subtle voor morgen nog denk ikquote:Op maandag 21 december 2009 19:43 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)burg-kans-ijzel.html
Oh Oh oh-oh
Voor m'n vader om precies te zijn ja... die moet hier zien te komenquote:Op maandag 21 december 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's meer oh oh Subtle voor morgen nog denk ik
Ing, de sneeuw is hier gestopt!
LAAT HEM NU VERTREKKEN!!!!!!!!quote:Op maandag 21 december 2009 19:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Voor m'n vader om precies te zijn ja... die moet hier zien te komen
Ligt jouw woonplaats niet in Limburg dan?quote:Op maandag 21 december 2009 19:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik woon net op het randje van noord limburg, 5 km en ik zit in Brabant of zoquote:Op maandag 21 december 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ligt jouw woonplaats niet in Limburg dan?![]()
![]()
Want jullie moeten toch ook weer weg?
Anyway, alles sal reg kom!
Als ik jou was; vader vanavond naar jou, morgen op tijd in de auto.quote:Op maandag 21 december 2009 19:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
HEEJ KOUWQUTJE!quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 19:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
LAAT HEM NU VERTREKKEN!!!!!!!!
NUUUUUUU !!!!!!!!!!!!
Bekkiequote:Op maandag 21 december 2009 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik jou was; vader vanavond naar jou, morgen op tijd in de auto.
Trein is helemaal onbetrouwbaar en niet te doen. Auto is opzicht best aardig te doen als je eenmaal op de snelweg bent. Gaat wel stuk langzamer maar das nog in te calculeren
Het is 1 groot stuk autoweg... m'n vader woont 3 straten van autoweg, ik eigenlijk ookquote:Op maandag 21 december 2009 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik jou was; vader vanavond naar jou, morgen op tijd in de auto.
Trein is helemaal onbetrouwbaar en niet te doen. Auto is opzicht best aardig te doen als je eenmaal op de snelweg bent. Gaat wel stuk langzamer maar das nog in te calculeren
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Oke, nu ist officieel, ik ben oud
Kannie, krijgen zo bezoekquote:Op maandag 21 december 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
HEEJ KOUWQUTJE!
Doe lekker warm douchen, warme sokken aan en je warme kleren.
Dan blijf je warm, eerst lekker warme voeten maken onder de douche, dat helpt
Jeetje, paniekeer nu een beetje mee, das veel leuker en sfeerverhogenderquote:Op maandag 21 december 2009 19:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het is 1 groot stuk autoweg... m'n vader woont 3 straten van autoweg, ik eigenlijk ookkomt allemaal goed
Ga douchen met je bezoekquote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kannie, krijgen zo bezoekIk douche daarna wel
![]()
Ik heb een behoorlijk dik vest aan, en nog steeds stervens koud
Als ik gewoon warm aangekleed ben maar mijn pootjes zijn koud, dan heb ik het helemaal koudquote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
![]()
bewegen helpt. doe ff wat springen of een trap een keer op en neer lopenquote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
![]()
Oh sorryquote:Op maandag 21 december 2009 19:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetje, paniekeer nu een beetje mee, das veel leuker en sfeerverhogender![]()
Partypooper
Ja, dit is een beetje als één zo'n dominosteen die gewoon blijft staan he?quote:Op maandag 21 december 2009 19:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetje, paniekeer nu een beetje mee, das veel leuker en sfeerverhogender![]()
Partypooper
Ik doe mn voeten idd ff onder het water! Dikke sokken heb ik al aanquote:Op maandag 21 december 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik gewoon warm aangekleed ben maar mijn pootjes zijn koud, dan heb ik het helemaal koud
En andersom werkt dat gelukkig ookDoe dan alleen je voeten even snel onder het warme water en dan dikke sokken aan! (Hoeft niet hoor, maar dan heb je het tijdens je visite niet stervenskoud
)
Doe jij dat dan ook voordat je naar je kruik grijpt?quote:Op maandag 21 december 2009 19:57 schreef Ynske het volgende:
b
[..]
bewegen helpt. doe ff wat springen of een trap een keer op en neer lopen
Qutje let ff goed op, oma Greys geeft tipsquote:Op maandag 21 december 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik gewoon warm aangekleed ben maar mijn pootjes zijn koud, dan heb ik het helemaal koud
En andersom werkt dat gelukkig ookDoe dan alleen je voeten even snel onder het warme water en dan dikke sokken aan! (Hoeft niet hoor, maar dan heb je het tijdens je visite niet stervenskoud
)
FUCK GOED IDEEEEEE! EN DAN KEIHARD SEX HEBBEN! Heb ik het zo warmquote:Op maandag 21 december 2009 19:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga douchen met je bezoek![]()
( ja die geniale ideeën van mij die blijven komen)
Dat zou jij thuis echt zelf doen ook?quote:Op maandag 21 december 2009 19:57 schreef Ynske het volgende:
b
[..]
bewegen helpt. doe ff wat springen of een trap een keer op en neer lopen
WEL DIE SOKKEN EERST UIT HE Q??????quote:Op maandag 21 december 2009 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe mn voeten idd ff onder het water! Dikke sokken heb ik al aanski sokken ":@
ja ik wel ja, en dat helpt om warm te worden.quote:Op maandag 21 december 2009 19:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat zou jij thuis echt zelf doen ook?
TE LAAT!quote:Op maandag 21 december 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
WEL DIE SOKKEN EERST UIT HE Q??????
GMTAquote:Op maandag 21 december 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe jij dat dan ook voordat je naar je kruik grijpt?![]()
*zie Ynske de trap op en neer rennen*
Ja wij buitelen alle kanten opquote:Op maandag 21 december 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dit is een beetje als één zo'n dominosteen die gewoon blijft staan he?![]()
En wij maar over elkaar heen buitelen
Zeg trutteke, omdat ik toevallig (nog steedsquote:Op maandag 21 december 2009 19:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qutje let ff goed op, oma Greys geeft tips![]()
Leuk voor je buren ookquote:Op maandag 21 december 2009 20:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ik wel ja, en dat helpt om warm te worden.
quote:
Nou moejjequote:Op maandag 21 december 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wacht, ik lig anderhalve blz. achter![]()
Toch zeker wel 7 heur.quote:Op maandag 21 december 2009 19:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik woon net op het randje van noord limburg, 5 km en ik zit in Brabant of zo
Heej.... hallo zevens!quote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Oke, nu ist officieel, ik ben oud
Kap es met dat huuuuuuu. Dat deed ik vandaag 5x op straat gewoonquote:Op maandag 21 december 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg trutteke, omdat ik toevallig (nog steeds) vijf grijze haren heb en jij niet dat maakt mij nog niet een oma hoor. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
Hey, heter kan nietquote:Op maandag 21 december 2009 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
FUCK GOED IDEEEEEE! EN DAN KEIHARD SEX HEBBEN! Heb ik het zo warm
Nee, maar ik heb wel twee van die nep-breezahs gekauft bij de Lidl vandaag voor vanavond.quote:Op maandag 21 december 2009 20:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wij buitelen alle kanten op![]()
Heb jij gezopen???
Heb je de flesjes vast gehad zonder handschoenen?quote:Op maandag 21 december 2009 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel twee van die nep-breezahs gekauft bij de Lidl vandaag voor vanavond.
Zou het komen alleen al omdat ik er naar gekeken heb?
Zo ken ik mijn Greesie weer.quote:Op maandag 21 december 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
FIPOOOOOOOOOOOOOOOOOHUUUUUUUUUUUUUCHIHUAHUAAAAAAAAAAAA!
Ja!quote:Op maandag 21 december 2009 20:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heb je de flesjes vast gehad zonder handschoenen?
Ik vrees het jaquote:Op maandag 21 december 2009 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel twee van die nep-breezahs gekauft bij de Lidl vandaag voor vanavond.
Zou het komen alleen al omdat ik er naar gekeken heb?
Nuek zequote:
quote:
Ik moet altijd denken aan Paul de Leeuw die altijd Lenny Kuhr hoerrrrrrr hoerrrrrrrrr zingtquote:Op maandag 21 december 2009 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Visituhhhhhhhhhhhhhhhh visituhhhhhhhhhhhhhhhhh
een huissssssssss vol visituuuuuuuuuuh
Oh wacht, ik ga mee, ga ik snel ff douchen en mn haren wassen!!!quote:Op maandag 21 december 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook mijn voeten even in de badkuip hangen
quote:Op maandag 21 december 2009 20:09 schreef Goodbye het volgende:![]()
Ik zou morgen echt bijna teleurgesteld zijn als m'n bus gewoon gaat
quote:Op maandag 21 december 2009 20:09 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Echt?quote:Op maandag 21 december 2009 20:08 schreef MrSubtle het volgende:
GREEEEESSSSS
Een van de Australische Tap Maddels krijgt gewoon een herseninfarct in de serie vanavond... we moeten kiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenn!!!!
Hahahahahaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 21 december 2009 20:09 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ja, wel geduwd, kwam er zelf niet meer uit, klein duwtje van collega en ik reed weerquote:Op maandag 21 december 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Bekkie
Je kwam de parkeerplaats wel weer een beetje af dus?
Ja, verschrikkelijk he? Dat ze dat zelf ook niet zien. Links is ze veeeeeel mooier. Oh, was..quote:Op maandag 21 december 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
RIP Brittany, maar wát vinden die Hollywood chicks toch zo tof aan die Daffy Duck look?![]()
[ afbeelding ]
Op die rechter foto is ze wel heul lelijk, maar in 't echt heeft ze gewoon een enorm hoog bambi/puppy gehaltequote:Op maandag 21 december 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
RIP Brittany, maar wát vinden die Hollywood chicks toch zo tof aan die Daffy Duck look?![]()
[ afbeelding ]
Yaaaaaay!!!! Ziektes en dan vooral de drahamatische! Dat is wat mijn avond nodig heeft!quote:Op maandag 21 december 2009 20:08 schreef MrSubtle het volgende:
GREEEEESSSSS
Een van de Australische Tap Maddels krijgt gewoon een herseninfarct in de serie vanavond... we moeten kiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenn!!!!
Hadquote:Op maandag 21 december 2009 20:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Op die rechter foto is ze wel heul lelijk, maar in 't echt heeft ze gewoon een enorm hoog bambi/puppy gehalte
quote:Op maandag 21 december 2009 19:37 schreef nokwanda het volgende:
Het is lekker knapperig in de stamppot (sorry Elies)
ik ga even inpakken. Tap Maddel staat onder de pauze knop te wachtenquote:Op maandag 21 december 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Had![]()
Maar die lip zo enorm opgeblazen, dat doet die Lohan ook al.
Getsiederrie.
Ik zit met een half oog het Tap Maddel Dwahmahhhhhhhhhhh te volgen!
Wij zijn allemaal TAP MADDEL aan het kijken.quote:Op maandag 21 december 2009 20:40 schreef Goodbye het volgende:
Hee, dit was een poging tot optimisme. Don't run
De MADDUHLS hebben reclamequote:Op maandag 21 december 2009 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal TAP MADDEL aan het kijken.
Heej, optimist!quote:Op maandag 21 december 2009 20:40 schreef Goodbye het volgende:
Hee, dit was een poging tot optimisme. Don't run
quote:Door de weersomstandigheden is er maandag 21 december en dinsdag 22 december zeer beperkt tot geen treinverkeer mogelijk.
Advies: Maak, indien mogelijk, op deze dagen geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
Is leef ietsje later dan jij, had hem even op pauze gezet tussendoor.quote:
Wat is er veranderd dan?quote:Op maandag 21 december 2009 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heej, optimist!
De boodschap van NS is aangepast!![]()
![]()
![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |