ja ik wel ja, en dat helpt om warm te worden.quote:Op maandag 21 december 2009 19:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat zou jij thuis echt zelf doen ook?
TE LAAT!quote:Op maandag 21 december 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
WEL DIE SOKKEN EERST UIT HE Q??????
GMTAquote:Op maandag 21 december 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe jij dat dan ook voordat je naar je kruik grijpt?![]()
*zie Ynske de trap op en neer rennen*
Ja wij buitelen alle kanten opquote:Op maandag 21 december 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dit is een beetje als één zo'n dominosteen die gewoon blijft staan he?![]()
En wij maar over elkaar heen buitelen
Zeg trutteke, omdat ik toevallig (nog steedsquote:Op maandag 21 december 2009 19:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qutje let ff goed op, oma Greys geeft tips![]()
Leuk voor je buren ookquote:Op maandag 21 december 2009 20:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ik wel ja, en dat helpt om warm te worden.
quote:
Nou moejjequote:Op maandag 21 december 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wacht, ik lig anderhalve blz. achter![]()
Toch zeker wel 7 heur.quote:Op maandag 21 december 2009 19:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik woon net op het randje van noord limburg, 5 km en ik zit in Brabant of zo
Heej.... hallo zevens!quote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Oke, nu ist officieel, ik ben oud
Kap es met dat huuuuuuu. Dat deed ik vandaag 5x op straat gewoonquote:Op maandag 21 december 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg trutteke, omdat ik toevallig (nog steeds) vijf grijze haren heb en jij niet dat maakt mij nog niet een oma hoor. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
Hey, heter kan nietquote:Op maandag 21 december 2009 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
FUCK GOED IDEEEEEE! EN DAN KEIHARD SEX HEBBEN! Heb ik het zo warm
Nee, maar ik heb wel twee van die nep-breezahs gekauft bij de Lidl vandaag voor vanavond.quote:Op maandag 21 december 2009 20:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wij buitelen alle kanten op![]()
Heb jij gezopen???
Heb je de flesjes vast gehad zonder handschoenen?quote:Op maandag 21 december 2009 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel twee van die nep-breezahs gekauft bij de Lidl vandaag voor vanavond.
Zou het komen alleen al omdat ik er naar gekeken heb?
Zo ken ik mijn Greesie weer.quote:Op maandag 21 december 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
FIPOOOOOOOOOOOOOOOOOHUUUUUUUUUUUUUCHIHUAHUAAAAAAAAAAAA!
Ja!quote:Op maandag 21 december 2009 20:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heb je de flesjes vast gehad zonder handschoenen?
Ik vrees het jaquote:Op maandag 21 december 2009 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel twee van die nep-breezahs gekauft bij de Lidl vandaag voor vanavond.
Zou het komen alleen al omdat ik er naar gekeken heb?
Nuek zequote:
quote:
Ik moet altijd denken aan Paul de Leeuw die altijd Lenny Kuhr hoerrrrrrr hoerrrrrrrrr zingtquote:Op maandag 21 december 2009 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Visituhhhhhhhhhhhhhhhh visituhhhhhhhhhhhhhhhhh
een huissssssssss vol visituuuuuuuuuuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |