18.00 uurquote:Op maandag 21 december 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]Vanaf hoe laat mochten ze niets meer eten?
Nee dankjewel, ik krijg al genoeg gejammer hier. Zelfs als ik eten geef.quote:Op maandag 21 december 2009 22:34 schreef trovey het volgende:
Twee huisdieren die nuchter moeten zijn voor de dierenarts morgen...WIL IEMAND NOG EEN ROOD/WITTE NOORSE BOSKAT OVERNEMEN MET DE NAAM PALLE, ik word een beetje gek van zijn gejammer
Dat is irritantquote:Op maandag 21 december 2009 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lichtelijk gedoe met baas omdat ik nog steeds een weg moet vinden in de 'we overleggen alles en hanteren strikte afspraken' mentaliteit. Komt wel weer goed. Steeeeeeeep learning curve, zullen we maar zeggen.
Mijn kat krijgt na 18.00 uur eigenlijk nooit meer te etenquote:Op maandag 21 december 2009 22:37 schreef trovey het volgende:
[..]
18.00 uurdus ik kan m'n lol nog op met hem
De hele maandagavond is wel gevuld zo.quote:Op maandag 21 december 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
Whut, Tommy Hilfiger nu alweer een ander programma ook?
Vorige week zag ik een show van hem over een supermodel dat in de USA werd 'rondgeleid' en nu heeft ie ook zijn eigen ontwerpersshow?
quote:Op maandag 21 december 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was lekkerder dan chipjes
En fijn van je interwebzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ik kan ook nooit wat aan jullie kwijtquote:Op maandag 21 december 2009 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee dankjewel, ik krijg al genoeg gejammer hier. Zelfs als ik eten geef.
Nee ik heb gewoon een stelletje bootwerkers verkleedt als katten in huisquote:Op maandag 21 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn kat krijgt na 18.00 uur eigenlijk nooit meer te eten
Die krijgt 's ochtends een handje brokjes, tussen de middag een klein blikje Gourmet en om zes uur ook (die heeeele kleine blikjes). Hebben die van jou altijd brokjes tot de beschikking ofzo?
Ja, kijk, daar heb je dus een puntje.... Niet specifiek om deze situatie, maar hij doet soms dingen (niet) waar wij wel op aangesproken zouden worden. Maar ik laat het effe hierbij, je weet nooit wie welke linken kan leggen en dan worden dingen pas echt vervelend.quote:Op maandag 21 december 2009 22:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is irritantmaarja aan de andere kant, als hij zich er ook aan houdt is het miss wel handig.
Komt vast wel goed enne als je het niet uit je hoofd kunt zetten dan even opschrijven, werkt prima.
Oh ik kan de deur wel uit hoor, maar dan lopend, want de Smart kan niet meer uit de sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 22:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb toch chippiez
de woonkamer is nog te koud om te zitten dus geen tv dat dan weer niet.
Wat las ik? Kun je de deur niet uit
Ruilen tegen een verharend, hartkwalend, bedelend, voor de voeten lopend, snurkend en smekkend hondje?quote:Op maandag 21 december 2009 22:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit wat aan jullie kwijt![]()
...gratis kat aangeboden en nog wil niet iemand een aan nierfalen lijdende, zeer luidruchtige en als een bootwerker vretende kat opnemen
quote:Op maandag 21 december 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik kan de deur wel uit hoor, maar dan lopend, want de Smart kan niet meer uit de sneeuw
Vanmorgen naar het werk gebracht, morgen ga ik of met de bus, of als die niet rijdt komt mijn baas me halen!
En daarna veekeeeeesjunnnnnn
Enjoy the chippiesIk moet nog e.e.a. teruglezen, maar heb je nog geen verwarming?
Daar ben ik met mijn team ook naartoe aan het werken. 's morgens een flinke hap, 's avonds ook en dan een brokje voor de nacht.quote:Op maandag 21 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn kat krijgt na 18.00 uur eigenlijk nooit meer te eten
Die krijgt 's ochtends een handje brokjes, tussen de middag een klein blikje Gourmet en om zes uur ook (die heeeele kleine blikjes). Hebben die van jou altijd brokjes tot de beschikking ofzo?
quote:Op maandag 21 december 2009 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, kijk, daar heb je dus een puntje.... Niet specifiek om deze situatie, maar hij doet soms dingen (niet) waar wij wel op aangesproken zouden worden. Maar ik laat het effe hierbij, je weet nooit wie welke linken kan leggen en dan worden dingen pas echt vervelend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb toch een stel leuke foto's, zelfs ik sta er 1 keer leuk oplang leve de sneeuw.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
kraskraskraskrasquote:Op maandag 21 december 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
Oh sorry Cat, ik vergat even dat je een paar minuten achter loopt
Wie whut waar Hara?quote:Op maandag 21 december 2009 22:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ze hebben nog niets met mijn schoenen gedaan,. Twee paar zijn kerstcadeaus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |