Als hij belangstelling had voor zijn water zal hij vast gedronken hebben.quote:Op maandag 21 december 2009 21:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Gegeten heeft hij zeker, rond 5 uur maar drinken kon ik niet zien door die stomme kap![]()
Hij hing er in ieder geval wel boven.
Whoeps!quote:Op maandag 21 december 2009 21:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hebt denk ik net niet hard genoeg gegooid.
Nu ligt je ab ergens tussen Weert en Mestreech in de sjnie
Ik ben maar op de bank gaan zitten want als hij een half oog open doet word hij volgens mij doodnerveus van mijn bezorgde gegluur naast hemquote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
owwww, okay. Dat is andere koek.
Hij ziet er uiterst zielig uit. Ik zou ook een pak watten zijn als ik Senes was en hem de hele tijd vertroetelen en warmhouden en zo. Maar ik ben dan ook een wattige maloot
Hoe gaat het met jou dan? Alweer een beetje warm?quote:
Oeh, waar wat en met wie?quote:
Ik ben weer opgewarmd.quote:Op maandag 21 december 2009 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou dan? Alweer een beetje warm?![]()
En ik hoop dat Hummer zich snel beter gaat voelen...
bij een bruin eetcafequote:
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt,Bil heeft erwtenhersenen![]()
Hij lag dus opgerold in mn knieholtes...
Wil ie zich ineens op zn rug in standje hopeloos gooien, zet ie af met zn achterpoten , lanceert ie zich headfirst over mijn benen achterover de grond op
Blikvoer moet je gewoon even in de magnetron gooien. Daar kreeg ik Siets ook mee aan het eten. Maar als Hummertje zich nog niet 100% voelt zou ik niet teveel aandringen. Zo'n gezonde knul kan wel even zonder eten.quote:Op maandag 21 december 2009 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Zwabbert![]()
Was het lekker?
Senes, dat kouwelijke is normaal na narcose.
Morgen voelt ie zich vast een stuk beter.
Mss wat heet water over blikvoer gooien? Dan gaat het sterker ruiken en heeft ie mss meer zin.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Wil ie zich ineens op zn rug in standje hopeloos gooien, zet ie af met zn achterpoten , lanceert ie zich headfirst over mijn benen achterover de grond op
Klinkt zellie Zwabbermans!quote:Op maandag 21 december 2009 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bij een bruin eetcafemaar is wel een gezellig plekkie
mijn moeder is jarig vandaag, dus ze nam me uit eten (zuslief zit ergens in de trein tussen friesland en rotterdam)
onbeperkt spareribs gegeten, toch wel aardig wat ook![]()
[..]
ze zou ongeveer nu rotterdam binnen moeten rollenquote:Op maandag 21 december 2009 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt zellie Zwabbermans!
Hopelijk arriveert je zusje snel in Rotterdam.
Dat doet Yoko nu nooo.....quote:Op maandag 21 december 2009 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Ze heeft wel een dag uitgekozen om te reizen zeg.quote:Op maandag 21 december 2009 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze zou ongeveer nu rotterdam binnen moeten rollen
en dan nog overstappen naar maassluis
Probeer je gewoon zo goed mogelijk voor te bereiden op het gesprek. En bedenk alvast wat voor kritiek hij kan geven en wat je daarop kan gaan zeggen, dan komt alles vast goed... En inderdaad, een nachtje slaap is heerlijk in zo'n geval.quote:Op maandag 21 december 2009 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben weer opgewarmd.Maar zit nog wel met baas in m'n kop.
Tja, het is onzin om dat mijn vrije dag te laten bederven. Nachtje slapen zal wonderen doen.
Lief dat je het vraagt.
Bil doet dat zonder rommelen en draaien, in 1 krachtige beweging,quote:Op maandag 21 december 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat doet Yoko nu nooo.....![]()
Spin spin, draai draai, rommel rommel en BAF van de bank op de grond.
Onze kat lag altijd op de rugleuning van de bank... en dan soms draaide hij zich ineens om...quote:Op maandag 21 december 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat doet Yoko nu nooo.....![]()
Spin spin, draai draai, rommel rommel en BAF van de bank op de grond.
What else is new?quote:Op maandag 21 december 2009 22:01 schreef trovey het volgende:
Let ik even niet op.....zijn jullie al bijna weer een topic verder
oh ja DE SCHAAMTEquote:Op maandag 21 december 2009 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Onze kat lag altijd op de rugleuning van de bank... en dan soms draaide hij zich ineens om...![]()
Hing ie echt nog aan zn voorpoten aan de leuning met zo'n kop van; eeeeh, dat zag niemand toch?![]()
![]()
WOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOHOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEO!quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en delen jullie 1 computer op dat eiland of wat?
Ja, die ene wel ja... die andere die keek altijd meer van: Als je dit verder vertelt dan leef je niet lang meer...quote:Op maandag 21 december 2009 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ja DE SCHAAMTE
deden ze hier ook als ze iets stoms hadden gedaan, ze schaamden zich dood
quote:Op maandag 21 december 2009 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOHOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEO!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op maandag 21 december 2009 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ow Tommie
ik ga morgen denk ik maar wandelen met het doggie dus dat moet goed komen (is wel 2 km
maar supermarkt ernaast dus gaat goed komen).
Het gaat sowieso lukken dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 21 december 2009 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het gaat sowieso lukken dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niets leuker dan door de sneeuw baggeren euh banjeren.
Heb al tig foto's alleen dat kabeltje zit onderin een doos..
Heb vandaag alle ramen geboend (niet dat ze allemaal schoon zijncement, stuc en verf is iets teveel ook voor mijn nagels).
En morgen maar eens wat dozen uitpakken/in de juiste kamer op wacht voor een kast zetten.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Truste oh-ohquote:Op maandag 21 december 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga afk maar niet zonder MrS nog een hele voorspoedige reis te wensen en een fijne vakantie
quote:
jij ook alquote:Op maandag 21 december 2009 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Erg he... ik doe het ook altijd nog...
Als je drie posts mist lig je al achterquote:Op maandag 21 december 2009 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Erg he... ik doe het ook altijd nog...
Ik vind het een vreselijk idee dat ik misschien iets belangrijks mis... dus ik open 4 bladen met pagina's van een topic, en lees het door... (behalve soms de nacht-gesprekken, die niet altijd)quote:Op maandag 21 december 2009 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij ook al
en ik dacht dat ik geen leven had
Gewoon rustig laten liggen en desnoods zoiets als een beetje bouillon aanbieden. Bij mij reageren eigenlijk alle dieren verschillend op narcoses....de ene springt bij wijze van spreke zelf de mand in bij het ophalen terwijl de andere me nog half onder narcose aan zit te kijken en ze zijn dan beide op hetzelfde moment geholpen. Bij 1 poesje was het laatst wel heel opvallend...die had zelfs na twee dagen nog last van de narcose...maar ja die heeft vorig jaar dan ook een herseninfarct gehad....daar gooi ik het maar op dat ze er zo lang over deed..de rest is er eignelijk dezelfde dag weer vanaf....benieuwd hoe Conchita het morgen gaat doen....morgen meteen maar even het mandje met daarin het electrische kussentje klaarleggen als ze terugkomt....kan ze er zo op als het nodig is.quote:Op maandag 21 december 2009 21:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben maar op de bank gaan zitten want als hij een half oog open doet word hij volgens mij doodnerveus van mijn bezorgde gegluur naast hem
you're so 5 minutes agoquote:Op maandag 21 december 2009 22:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je drie posts mist lig je al achter
daar mis je dan ook niks aan hoor, niet lezenquote:Op maandag 21 december 2009 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk idee dat ik misschien iets belangrijks mis... dus ik open 4 bladen met pagina's van een topic, en lees het door... (behalve soms de nacht-gesprekken, die niet altijd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op maandag 21 december 2009 22:21 schreef MrSubtle het volgende:
Welterusten allemaal![]()
Tot over een weekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en neem wat van die leipe mocro flavor mee
🐙
ja... en omdat ik teruglees kan ik altijd beschamende dingen terugvinden als het moet...quote:Op maandag 21 december 2009 22:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je drie posts mist lig je al achter
Tot over een weekjeSuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Was even bezig met een MP3 spelertje....keurig aangesloten op de computer krijg het bekende riedeltje maar kon het ding nergens vinden bij mijn computer.....er moest een icoontje in de vorm van een MP3 speler verschijnen ...nou mooi nietquote:
Jij hebt nog geen 5 minuten nodig om iets van 20 topics terug te vinden, in een SC nota benequote:Op maandag 21 december 2009 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja... en omdat ik teruglees kan ik altijd beschamende dingen terugvinden als het moet...![]()
Mooi dat we weten dat het nachtgeneuzel niet wordt gelezen....kunnen Zwabber en ik onze gang gaanquote:Op maandag 21 december 2009 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar mis je dan ook niks aan hoor, niet lezen
kan de nachtploeg lekker roddelen
Tombola is neoquote:Op maandag 21 december 2009 22:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen 5 minuten nodig om iets van 20 topics terug te vinden, in een SC nota beneJij bent de held.
Tot over een weekjeVeel plezier!!!! En hopelijk pas tot over een week!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, maar dat is wel omdat ik teruglees... Ik onthoud ongeveer wat in de buurt van elkaar gezegd wordt, en dan is de zoekfunctie erg simpel om iets te vinden...quote:Op maandag 21 december 2009 22:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen 5 minuten nodig om iets van 20 topics terug te vinden, in een SC nota beneJij bent de held.
Tot over een weekjeTot volgende week veel plezier daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Ik scan het wel hoor...quote:Op maandag 21 december 2009 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar mis je dan ook niks aan hoor, niet lezen
kan de nachtploeg lekker roddelen
Fijn dat je heelhuids naar en van het werk gekomen bent!quote:Op maandag 21 december 2009 21:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedenavond.
Iedereen nog heel?
Mooi zo, ik ook nog.
Tot over een weekjeHave funnnnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Tot over een weekjeFijne vakantie MrS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rij je voorzichtig morgen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nou, die ene gozer met dat halflange haar, mjam mjam mjam!quote:Op maandag 21 december 2009 21:55 schreef Cat22 het volgende:
Kijkt er iemand The fashion Show? Wat een freaks hebben ze bij elkaar geraapt!![]()
dan is jouw codenaam vanaf nu kipkonijn ofzoquote:Op maandag 21 december 2009 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik scan het wel hoor...
dus als het interessant lijkt lees ik het wel...
quote:
Er zitten gelukkig ook mensen met normale namen bij. En aangenaam voor de oogjes.quote:Op maandag 21 december 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, die ene gozer met dat halflange haar, mjam mjam mjam!
Bij njam njam dacht ik oeh chipjesquote:Op maandag 21 december 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, die ene gozer met dat halflange haar, mjam mjam mjam!
Lichtelijk gedoe met baas omdat ik nog steeds een weg moet vinden in de 'we overleggen alles en hanteren strikte afspraken' mentaliteit. Komt wel weer goed. Steeeeeeeep learning curve, zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 21 december 2009 22:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]:W
Was ist met je werk? Kan het niet terugvinden
Hij was lekkerder dan chipjesquote:Op maandag 21 december 2009 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bij njam njam dacht ik oeh chipjes
quote:Op maandag 21 december 2009 22:34 schreef trovey het volgende:
Twee huisdieren die nuchter moeten zijn voor de dierenarts morgen...WIL IEMAND NOG EEN ROOD/WITTE NOORSE BOSKAT OVERNEMEN MET DE NAAM PALLE, ik word een beetje gek van zijn gejammer
18.00 uurquote:Op maandag 21 december 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]Vanaf hoe laat mochten ze niets meer eten?
Nee dankjewel, ik krijg al genoeg gejammer hier. Zelfs als ik eten geef.quote:Op maandag 21 december 2009 22:34 schreef trovey het volgende:
Twee huisdieren die nuchter moeten zijn voor de dierenarts morgen...WIL IEMAND NOG EEN ROOD/WITTE NOORSE BOSKAT OVERNEMEN MET DE NAAM PALLE, ik word een beetje gek van zijn gejammer
Dat is irritantquote:Op maandag 21 december 2009 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lichtelijk gedoe met baas omdat ik nog steeds een weg moet vinden in de 'we overleggen alles en hanteren strikte afspraken' mentaliteit. Komt wel weer goed. Steeeeeeeep learning curve, zullen we maar zeggen.
Mijn kat krijgt na 18.00 uur eigenlijk nooit meer te etenquote:Op maandag 21 december 2009 22:37 schreef trovey het volgende:
[..]
18.00 uurdus ik kan m'n lol nog op met hem
De hele maandagavond is wel gevuld zo.quote:Op maandag 21 december 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
Whut, Tommy Hilfiger nu alweer een ander programma ook?
Vorige week zag ik een show van hem over een supermodel dat in de USA werd 'rondgeleid' en nu heeft ie ook zijn eigen ontwerpersshow?
quote:Op maandag 21 december 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was lekkerder dan chipjes
En fijn van je interwebzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ik kan ook nooit wat aan jullie kwijtquote:Op maandag 21 december 2009 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee dankjewel, ik krijg al genoeg gejammer hier. Zelfs als ik eten geef.
Nee ik heb gewoon een stelletje bootwerkers verkleedt als katten in huisquote:Op maandag 21 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn kat krijgt na 18.00 uur eigenlijk nooit meer te eten
Die krijgt 's ochtends een handje brokjes, tussen de middag een klein blikje Gourmet en om zes uur ook (die heeeele kleine blikjes). Hebben die van jou altijd brokjes tot de beschikking ofzo?
Ja, kijk, daar heb je dus een puntje.... Niet specifiek om deze situatie, maar hij doet soms dingen (niet) waar wij wel op aangesproken zouden worden. Maar ik laat het effe hierbij, je weet nooit wie welke linken kan leggen en dan worden dingen pas echt vervelend.quote:Op maandag 21 december 2009 22:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is irritantmaarja aan de andere kant, als hij zich er ook aan houdt is het miss wel handig.
Komt vast wel goed enne als je het niet uit je hoofd kunt zetten dan even opschrijven, werkt prima.
Oh ik kan de deur wel uit hoor, maar dan lopend, want de Smart kan niet meer uit de sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 22:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb toch chippiez
de woonkamer is nog te koud om te zitten dus geen tv dat dan weer niet.
Wat las ik? Kun je de deur niet uit
Ruilen tegen een verharend, hartkwalend, bedelend, voor de voeten lopend, snurkend en smekkend hondje?quote:Op maandag 21 december 2009 22:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit wat aan jullie kwijt![]()
...gratis kat aangeboden en nog wil niet iemand een aan nierfalen lijdende, zeer luidruchtige en als een bootwerker vretende kat opnemen
quote:Op maandag 21 december 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik kan de deur wel uit hoor, maar dan lopend, want de Smart kan niet meer uit de sneeuw
Vanmorgen naar het werk gebracht, morgen ga ik of met de bus, of als die niet rijdt komt mijn baas me halen!
En daarna veekeeeeesjunnnnnn
Enjoy the chippiesIk moet nog e.e.a. teruglezen, maar heb je nog geen verwarming?
Daar ben ik met mijn team ook naartoe aan het werken. 's morgens een flinke hap, 's avonds ook en dan een brokje voor de nacht.quote:Op maandag 21 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn kat krijgt na 18.00 uur eigenlijk nooit meer te eten
Die krijgt 's ochtends een handje brokjes, tussen de middag een klein blikje Gourmet en om zes uur ook (die heeeele kleine blikjes). Hebben die van jou altijd brokjes tot de beschikking ofzo?
quote:Op maandag 21 december 2009 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, kijk, daar heb je dus een puntje.... Niet specifiek om deze situatie, maar hij doet soms dingen (niet) waar wij wel op aangesproken zouden worden. Maar ik laat het effe hierbij, je weet nooit wie welke linken kan leggen en dan worden dingen pas echt vervelend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb toch een stel leuke foto's, zelfs ik sta er 1 keer leuk oplang leve de sneeuw.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
kraskraskraskrasquote:Op maandag 21 december 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
Oh sorry Cat, ik vergat even dat je een paar minuten achter loopt
Wie whut waar Hara?quote:Op maandag 21 december 2009 22:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ze hebben nog niets met mijn schoenen gedaan,. Twee paar zijn kerstcadeaus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |