Als hij belangstelling had voor zijn water zal hij vast gedronken hebben.quote:Op maandag 21 december 2009 21:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Gegeten heeft hij zeker, rond 5 uur maar drinken kon ik niet zien door die stomme kap![]()
Hij hing er in ieder geval wel boven.
Whoeps!quote:Op maandag 21 december 2009 21:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hebt denk ik net niet hard genoeg gegooid.
Nu ligt je ab ergens tussen Weert en Mestreech in de sjnie
Ik ben maar op de bank gaan zitten want als hij een half oog open doet word hij volgens mij doodnerveus van mijn bezorgde gegluur naast hemquote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
owwww, okay. Dat is andere koek.
Hij ziet er uiterst zielig uit. Ik zou ook een pak watten zijn als ik Senes was en hem de hele tijd vertroetelen en warmhouden en zo. Maar ik ben dan ook een wattige maloot
Hoe gaat het met jou dan? Alweer een beetje warm?quote:
Oeh, waar wat en met wie?quote:
Ik ben weer opgewarmd.quote:Op maandag 21 december 2009 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou dan? Alweer een beetje warm?![]()
En ik hoop dat Hummer zich snel beter gaat voelen...
bij een bruin eetcafequote:
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt,Bil heeft erwtenhersenen![]()
Hij lag dus opgerold in mn knieholtes...
Wil ie zich ineens op zn rug in standje hopeloos gooien, zet ie af met zn achterpoten , lanceert ie zich headfirst over mijn benen achterover de grond op
Blikvoer moet je gewoon even in de magnetron gooien. Daar kreeg ik Siets ook mee aan het eten. Maar als Hummertje zich nog niet 100% voelt zou ik niet teveel aandringen. Zo'n gezonde knul kan wel even zonder eten.quote:Op maandag 21 december 2009 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Zwabbert![]()
Was het lekker?
Senes, dat kouwelijke is normaal na narcose.
Morgen voelt ie zich vast een stuk beter.
Mss wat heet water over blikvoer gooien? Dan gaat het sterker ruiken en heeft ie mss meer zin.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Wil ie zich ineens op zn rug in standje hopeloos gooien, zet ie af met zn achterpoten , lanceert ie zich headfirst over mijn benen achterover de grond op
Klinkt zellie Zwabbermans!quote:Op maandag 21 december 2009 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bij een bruin eetcafemaar is wel een gezellig plekkie
mijn moeder is jarig vandaag, dus ze nam me uit eten (zuslief zit ergens in de trein tussen friesland en rotterdam)
onbeperkt spareribs gegeten, toch wel aardig wat ook![]()
[..]
ze zou ongeveer nu rotterdam binnen moeten rollenquote:Op maandag 21 december 2009 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt zellie Zwabbermans!
Hopelijk arriveert je zusje snel in Rotterdam.
Dat doet Yoko nu nooo.....quote:Op maandag 21 december 2009 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Ze heeft wel een dag uitgekozen om te reizen zeg.quote:Op maandag 21 december 2009 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze zou ongeveer nu rotterdam binnen moeten rollen
en dan nog overstappen naar maassluis
Probeer je gewoon zo goed mogelijk voor te bereiden op het gesprek. En bedenk alvast wat voor kritiek hij kan geven en wat je daarop kan gaan zeggen, dan komt alles vast goed... En inderdaad, een nachtje slaap is heerlijk in zo'n geval.quote:Op maandag 21 december 2009 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben weer opgewarmd.Maar zit nog wel met baas in m'n kop.
Tja, het is onzin om dat mijn vrije dag te laten bederven. Nachtje slapen zal wonderen doen.
Lief dat je het vraagt.
Bil doet dat zonder rommelen en draaien, in 1 krachtige beweging,quote:Op maandag 21 december 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat doet Yoko nu nooo.....![]()
Spin spin, draai draai, rommel rommel en BAF van de bank op de grond.
Onze kat lag altijd op de rugleuning van de bank... en dan soms draaide hij zich ineens om...quote:Op maandag 21 december 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat doet Yoko nu nooo.....![]()
Spin spin, draai draai, rommel rommel en BAF van de bank op de grond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |