Hier verder.quote:Op maandag 21 december 2009 12:55 schreef SteelDogg het volgende:
Veel van de clips heb ik al gezien van This is It, zitten toch wel wat tracks tussen die ik niet gezien heb ofzo.
Zat de instrumental van Who is It in de film?
I love that song
Oh, zou goed kunnen hoor! Herinner het me alleen niet. Jammer dat MJ Who Is It nooit live heeft gedaan (toch? behalve dat stukje bij Oprahquote:Op maandag 21 december 2009 13:10 schreef SteelDogg het volgende:
Wel de instrumental toch?
Een klein stukje dat je er gewoon in verwerkt hoort als ze bezig zijn backstage.
19 jaar pas....en dan klagen. Ruilen met mij?quote:Op maandag 21 december 2009 13:12 schreef Rnnz het volgende:
Thanks voor de felicitaties btw.
Ik heb er al weer 19 jaar opzitten.
Erg mooi... Dit wordt voor ons allemaal (waarschijnlijk, of is er iemand ouder dan 50?) de eerste kerst zonder MJ..quote:Op maandag 21 december 2009 13:24 schreef Robijn48 het volgende:
Verder wil ik iedereen hier Fijne Feestdagen toewensen.
Mooi he?quote:Op maandag 21 december 2009 13:41 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Erg mooi... Dit wordt voor ons allemaal (waarschijnlijk, of is er iemand ouder dan 50?) de eerste kerst zonder MJ..Vreemd idee, iemand die je hele leven er al is en nu niet meer.
Ben je al fan vanaf het begin? Lijkt me erg gaaf om gewoon ALLES van MJ 'live' te hebben meegemaakt! Ik ben zelf 23 en vraag me wel eens af hoe het zou zijn geweest om te leven in de tijd van de Jackson 5 of Thriller... jij hebt het allemaal meegemaaktquote:Op maandag 21 december 2009 13:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mooi he?
Ik ben 48...leeftijdsgenoot dus. Hij was er gewoon altijd. En ik denk nu voornamelijk aan zijn kinderen
Dit is heerlijk om naar te kijken inderdaad! Ligt het trouwens aan mij of is de beat in dit filmpje wat sneller dan normaal gesproken?quote:Op maandag 21 december 2009 15:16 schreef SteelDogg het volgende:
Pff, tijdens Dangerous.
Naar mijn mening de beste Billie Jean performance. Motown 25 vind ik overschat. Slechte moonwalk, ookal was het zijn 1e performance..
You need some counselingquote:Op maandag 21 december 2009 15:34 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Dit is heerlijk om naar te kijken inderdaad! Ligt het trouwens aan mij of is de beat in dit filmpje wat sneller dan normaal gesproken?
Hoe fijn ik het ook vind om naar MJ op film te kijken brengt het toch nog vaak een rotgevoel met zich mee. Het komt nog best vaak voor dat ik ineens zit te huilen terwijl ik naar youtube filmpjes zit te kijken. Ik weet ook niet precies wat het is, waarschijnlijk een mix van omfg wat briljant is die man/ik ga hem nooit meer live zien
/waarom is hij nou weeheeeeg boehoeee
/ Arme Michael...
/ GODVERDOMME wat zonde dat hij er niet meer is
![]()
Ben ik de enige? Vind het ergens wel een beetje beschamend om nog steeds om zijn dood te huilen, voor niet-fans zal het wel erg raar lijken. Jullie snappen het vast wel
Nou ja, ik loop ook niet keihard met lange uithalen te janken hoorquote:Op maandag 21 december 2009 15:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
You need some counseling![]()
Wat ik heb is (dan zonder het moeten janken) gewoon soms zo'n baalmoment. Als ik live filmpjes van 'm bekijk dan baal ik er zo ontzettend van dat hij dood is maar ook dat ik er zó dichtbij was om 'm te kunnen zien. Maar ik snap je wel hoor haha
Ik huil er niet om, maar ik vind het wel eeuwig zonde en het idee nooit meer wat nieuws te horen geeft me ook nog steeds een raar gevoel.quote:Op maandag 21 december 2009 15:34 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Dit is heerlijk om naar te kijken inderdaad! Ligt het trouwens aan mij of is de beat in dit filmpje wat sneller dan normaal gesproken?
Hoe fijn ik het ook vind om naar MJ op film te kijken brengt het toch nog vaak een rotgevoel met zich mee. Het komt nog best vaak voor dat ik ineens zit te huilen terwijl ik naar youtube filmpjes zit te kijken. Ik weet ook niet precies wat het is, waarschijnlijk een mix van omfg wat briljant is die man/ik ga hem nooit meer live zien
/ Arme Michael...
![]()
Ben ik de enige? Vind het ergens wel een beetje beschamend om nog steeds om zijn dood te huilen, voor niet-fans zal het wel erg raar lijken. Jullie snappen het vast wel
Ja joh, op deze manier voel ik me nog ouder dan ik al ben.quote:19 jaar pas....en dan klagen. Ruilen met mij?
Je komt trouwens wel ouder over dan 19.
Mocht ik dan nog op zijn, ga ik het zeker kijken (voor de zoveelste keerquote:Op maandag 21 december 2009 20:40 schreef piepie het volgende:
Voor degenen die het Dangerous Concert nog niet hebben.
Morgennacht (dinsdagnacht dus) op BBC2 vanaf 0.45 uur Live from Bucharest Dangerous Tour.
Om 02.45 Top of the Pops 2 Tribute.
Recorders op scherp zetten dus ...
Blue ray heeft Thriller en Smooth Criminal videos.quote:Op maandag 21 december 2009 20:25 schreef R4m0n_46 het volgende:
Maar wat is nu precies het verschil tussen de Blu-ray disc en de gewone DVD.
Van de gewone DVD kan je namelijk ook een special-edition kopen;
http://www.freerecordshop.nl/promo/thisisit
Ik moet je teleurstellen, ik was geen fan vanaf het begin. Ik ben nl. altijd meer van de Beatles en de Eagles en Eric Clapton geweest, en das toch een ander soort muziek. Daar was ik op gericht, en daardoor heb ik me niet in MJ verdiept, en nu daar eeuwige spijt van!quote:Op maandag 21 december 2009 13:59 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ben je al fan vanaf het begin? Lijkt me erg gaaf om gewoon ALLES van MJ 'live' te hebben meegemaakt! Ik ben zelf 23 en vraag me wel eens af hoe het zou zijn geweest om te leven in de tijd van de Jackson 5 of Thriller... jij hebt het allemaal meegemaakt![]()
Ik denk ook veel aan zijn kinderen, het is zo sneu dat ze nu kerst moeten vieren zonder hem (sterker nog... bij die ouwe griezel in Las Vegas).
Oh nee, je bent beslist niet de enige die af en toe nog een traantje wegpinkt! Ik heb het ook, precies om die redenen die jij al opnoemt, haha.quote:Op maandag 21 december 2009 15:34 schreef gifkwal het volgende:
[..]
/ Arme Michael...
![]()
Eric Claptonquote:Op maandag 21 december 2009 22:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, ik was geen fan vanaf het begin. Ik ben nl. altijd meer van de Beatles en de Eagles en Eric Clapton geweest, en das toch een ander soort muziek. Daar was ik op gericht, en daardoor heb ik me niet in MJ verdiept, en nu daar eeuwige spijt van!
Natuurlijk heb ik wel bijv. de komst van Thriller meegemaakt, en het was heel wat. Toentertijd was TopPop hét muziekprogramma, en werkelijk iedereen had het over MJMensen liepen rond in dat rode jacket, etc.
Wat? Thanksgiving waren de kinderen bij die man ja, maar nu de Kerst ook?
Nou, als ik me goed herinner in de jaren 80 nog niet zo, dat kwam in de jaren 90 vooral. De pers moest em altijd hebben, als ze em niets konden verwijten dan verzonnen ze wel wat. Blijkbaar bracht dat geld op.quote:Op maandag 21 december 2009 22:09 schreef Zapato het volgende:
[..]
Eric Clapton![]()
MJ ook trouwens. Jaren '80 waren echt zn hoogtijdagen he? Viel niemand toen trouwens over zn toch toen ook al enigzins vreemde gedrag dan?
Dus de DVD heeft wel al het extra materiaal, maar niet die twee videos van bovengenoemde?quote:Op maandag 21 december 2009 21:38 schreef matthijst het volgende:
[..]
Blue ray heeft Thriller en Smooth Criminal videos.
Waarom moeten die dingen altijd zo laat komen, ik heb geen recorderquote:Op maandag 21 december 2009 22:31 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dus de DVD heeft wel al het extra materiaal, maar niet die twee videos van bovengenoemde?
De Dangerous Tour, verleidelijk om het toch maar weer te gaan kijken:p
Yep.quote:Op maandag 21 december 2009 22:31 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dus de DVD heeft wel al het extra materiaal, maar niet die twee videos van bovengenoemde?
Tijdens Smooth Criminal een kleintje.quote:Op maandag 21 december 2009 22:50 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd of ie nog ergens in die 110 uur materiaal een stukje moonwalk heeft gedaan....
Kan me toch niet voorstellen dat ze een MJ DVD uitbrengen waar niet in gemoonwalkt wordt?
Ook goede muziek!quote:Op maandag 21 december 2009 22:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, ik was geen fan vanaf het begin. Ik ben nl. altijd meer van de Beatles en de Eagles en Eric Clapton geweest, en das toch een ander soort muziek. Daar was ik op gericht, en daardoor heb ik me niet in MJ verdiept, en nu daar eeuwige spijt van!
Natuurlijk heb ik wel bijv. de komst van Thriller meegemaakt, en het was heel wat. Toentertijd was TopPop hét muziekprogramma, en werkelijk iedereen had het over MJMensen liepen rond in dat rode jacket, etc.
Wat? Thanksgiving waren de kinderen bij die man ja, maar nu de Kerst ook?
Op MTV laten ze steeds een hele andere zien, met slowmotion beelden uit de film.quote:Op maandag 21 december 2009 22:15 schreef matthijst het volgende:
Officiele video van This Is It, door Spike Lee gamaakt.
Cool gedaan wel:
Zou graag eens dat huisje van de Jacksons in Gary in het echt zien
quote:Op dinsdag 22 december 2009 04:19 schreef Zapato het volgende:
Michael Jackson is echt een held van de eerst orde. Holy shit,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Als het goed is moet vandaag de Opus komen, maar als ik de track & trace bekijk, is ie nog geen eens verzonden
Wel jammer dit. Of het nou aan Fedex ligt of aan Opus, geen idee. Wel vaker een pakketje gekregen vanuit de VS geleverd door Fedex, maar dat ging altijd vrij vlot. Ach ja, dit bouwt een beetje suspense op hequote:Op dinsdag 22 december 2009 08:57 schreef Noax het volgende:
[..]
Klopt.
Aan de andere kant, op de dag dat je het binnen krijgt, krijg je ook een mail.
Tenminste dat heb ik vaker gehad, in de ochtend een mail dat mijn bestelling afgeleverd zou worden en in de middag kreeg ik mijn bestelling.
Alleen ziet dit er niet echt hoopgevend uit...
Las van meer gasten waar de status niet gewijzigd was, maar ze hem wel gewoon ontvangen hadden al.quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Als het goed is moet vandaag de Opus komen, maar als ik de track & trace bekijk, is ie nog geen eens verzonden
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:23 schreef matthijst het volgende:
[..]
Las van meer gasten waar de status niet gewijzigd was, maar ze hem wel gewoon ontvangen hadden al.
Maar was dat in Nederland?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:23 schreef matthijst het volgende:
[..]
Las van meer gasten waar de status niet gewijzigd was, maar ze hem wel gewoon ontvangen hadden al.
Awesome, One Day In Your Life staat er ook inquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Jackson ongekend populair in Top 2000
Was te verwachten uiteraard
Vanmiddag TII bekeken. Wel een instrumentaal stukje Who Is It, ik hoopte dat hij zou gaan zingen, maar helaas.quote:Op maandag 21 december 2009 13:04 schreef gifkwal het volgende:
Naar mijn weten is Who Is It niet in TII te horen.
Vet!quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:47 schreef matthijst het volgende:
Disneyland announced Friday it will bring back "Captain EO," a 3-D sci-fi film starring Michael Jackson that premiered 23 years ago at the Anaheim, Calif. theme park.
Amen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:06 schreef SteelDogg het volgende:
Godver, Dirty Diana is echt zo'n nummer dat ik echt graag wil horen. & zien weer.
In plaats van dat zit de Medley erin, en I'll be There enz. Dan had ik liever Who is It & Dirty Diana erin gezien..
Gvd...quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:56 schreef DrDentz het volgende:
Huhhhh:
According to Kenny Ortega three other songs did not make it into the film, the songs being Dirty Diana, Will You Be There and We Are The World.
Hij heeft Dirty Diana gezongen maar ze laten het buiten de film, wtf.
Doe ff normaal joh, hoe kun je nou in godsnaam de J5 Medley eruit halen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:06 schreef SteelDogg het volgende:
Godver, Dirty Diana is echt zo'n nummer dat ik echt graag wil horen. & zien weer.
In plaats van dat zit de Medley erin, en I'll be There enz. Dan had ik liever Who is It & Dirty Diana erin gezien..
Wel jammer, maar toch leuk dat we een extraatje krijgenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:45 schreef matthijst het volgende:
OK dan, geen Opus voor de kerst
Wel een gratis kunstwerk:
Unfortunately, despite the constant intense efforts of our distribution team to resolve issues with shipping and customs intervention and latterly with terrible weather conditions in the UK and much of mainland Europe, orders placed by customers in France, Germany and the Netherlands will now not be fulfilled until the week commencing 28th December 2009.
You will receive a limited edition art print created by Nate Giorgio (one of Michael’s favourite artists and a significant contributor to the Opus). This unique print has already been commissioned and will not be available for sale to the general public. The limited edition art print of Michael Jackson by Nate is a true one off and collectors piece.
Heiligschennis, Man in the mirror weg willen latenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:28 schreef SteelDogg het volgende:
I Want You Back vind ik idd nice, I'll be there ken ik niet goed, maar toch...
Speechless...
Jam..
Black or white...
Man in the Mirror..
Die hoefden van mij niet hoor. Dan liever Who is It, Another Part of Me en Leave me Alone
geniaal..quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:55 schreef MervinMinky het volgende:
Iemand deze gezien, best mooi gedaan:
Was geacteerd man.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik had gewoon liever al die liedjes gehad en wat minder sentimenteel geneuzel van dansers die niet één zin uit kunnen spreken zonder in tranen uit te barsten. Maar hopen op de Special Edition dan.
Hoop dat alles van gisterenavond en vannacht op You Tube komt...die eerste en laatste uitzending dan, want Dangerous Tour staat er natuurlijk al op.quote:
Download gewoon de Dangerous Tour, is dat zo moeilijk? Ik heb alle DVD's van alle Tours die er zijn verschenen op me HD, zo hoef ik niet s'nachts wakker te blijven op het op BBC te kijkenquote:Op woensdag 23 december 2009 09:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hoop dat alles van gisterenavond en vannacht op You Tube komt...die eerste en laatste uitzending dan, want Dangerous Tour staat er natuurlijk al op.
Huh? En jij denkt dat ik de Dangerous Tour niet allang gedownload heb? Dat zeg ik toch, dat die er allang opstaat.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:35 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Download gewoon de Dangerous Tour, is dat zo moeilijk? Ik heb alle DVD's van alle Tours die er zijn verschenen op me HD, zo hoef ik niet s'nachts wakker te blijven op het op BBC te kijken
Top!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:12 schreef matthijst het volgende:
Was BBC Dangerous niet net iets anders dan de DVD van Dangerous?
De eerste is er: The.Culture.Show.S11.Special.Michael.Jackson.PDTV.XviD-watbath
Klopt, die van de dvd is van HBO, daar is onder andere het intro korterquote:Op woensdag 23 december 2009 12:12 schreef matthijst het volgende:
Bedankt!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:12 schreef matthijst het volgende:
Staat gewoon bij de FBI op hun sitequote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef MervinMinky het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ackson_overal__.html
Wie heeft dat document van de FBI in PDF formaat?
Ik weet het niet hoor. Aan de ene kant kan het bijna niet anders, want waarom zou ie zon versie van Billie Jean in de studio opnemen en dan playbacken. Als ie een geplaybackte versie doet zou ie toch gewoon het hele nummer op hebben genomen in de studio?quote:
idd, moest er wel een paar keer aan denken vandaagquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:50 schreef Anonymousz het volgende:
Danm al een half jaar geleden wat gaat het snel
Zie dat stadiion helemaal volgepakt zitten tot de nokquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:15 schreef SteelDogg het volgende:
Ongetwijfeld het meest energieke en beste performance allertijden!
haha, mooi is datquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:46 schreef Rnnz het volgende:
MJ die op de helft van het nummer ineens denkt: 'Shit, m'n rits staat open'.
Niet dat ik weet eigenlijk. Ik heb ooit wel een filmpje gezien, waarin de band tijdens DWT In the Closet speeldequote:Op zaterdag 26 december 2009 14:45 schreef SteelDogg het volgende:
Is In the Closet eigenlijk niet eens tijdens de Dangerous Tour gedaan ?
Raar, het kwam toch in 1992 uit
Thriller, no doubtquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:02 schreef DrDentz het volgende:
Wat was het hoogtepunt in zijn carrière, Thriller of de Bad Tour?
Dan nog blijf ik bij Thrillerquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik bedoel de Bad Tour. 5x achter elkaar Wembley plat spelen enzo. Misschien had hij toen wel meer fans dan tijdens z'n Thriller-periode, hij was toen echt 'larger than life', overal over de wereld.
Wat is er mis met shirts en boeken als Opus?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:51 schreef SteelDogg het volgende:
Dit is wel geweldig om filmpjes te delen, over zijn concerten te praten i.p.v. dat gezeik over shirts & boeken en dergelijke shitof over zijn uiterlijk..
Streetwalker (hoort eigenlijk bij het Bad album, staat ook wel op de Special Edition van Bad)quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:37 schreef SteelDogg het volgende:
Ja, dat zijn mijn enige nummers :$ Ik heb niet zo heel veel met dat soort nummers als Off the Wall, dat gaat mij iets té ver, te vrolijke disconummers. Tenzij jij me een paar goede kunt opsturen, om mn gedachten te laten veranderen.
Invincible vind ik ook niet geweldig, dat is iets té modern vind ik dan weer..
Ja, ik zag het ook op TV, inderdaad mooi.quote:Op zondag 27 december 2009 01:59 schreef DrDentz het volgende:
O, maar het was net op tv bedoel ik. Stevie raakte zichtbaar geëmotioneerd. Vraag me ook af: zou MJ hieraan meegedaan hebben had hij nog geleefd?
Ik denk het niet.![]()
Moonwalk is opnieuw uitgebrachtquote:Op zondag 27 december 2009 05:13 schreef Dynd het volgende:
Ik heb net Moonwalk uitgelezen, leuk! Alleen er kwam/is toch een recentere versie?
Voor de goede orde nog een keer. Hulde voor Stevie, moet toch maar weer eens z'n muziek erbij pakken, tijd niet geluisterd.quote:Op zondag 27 december 2009 01:22 schreef Rnnz het volgende:
Die hadden Robijntje en ik een tijdje geleden ook al in dit topic gepost. Maar inderdaad, mooi optreden.
quote:Op zondag 27 december 2009 03:37 schreef Rnnz het volgende:
Als het goed is moeten er nog ergens tapes liggen van Stevie Wonder materiaal door de Jackson 5 uitgevoerd. Alleen dit is natuurlijk van voor 1975, terwijl Stevie daarna ook nog heel veel goed spul heeft uitgebracht. Plus dat ik die nummers liever zou horen in de volwassen Michael versie.
Maar ja, dromen zijn bedrog. Sowieso zou ik al die master tapes wel willen horen van Motown, de J5 zal waarschijnlijk ook veel Marvin Gaye, Supremes en zo hebben opgenomen.
Leuk liedje vind ik dit. Is dat ABC album eigenlijk op CD te krijgen ergens?quote:Op zondag 27 december 2009 05:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Voor wie niet weet waar de neukerdeneuk ik het over heb met mijn 2, 4, 6, 8. Slept on music by the jacksons:
Ja jammer is dat, maar verder vind ik het supertof. Er bestaat nog een filmpje waarin ze stukjes zingen van andere (motown?) artiesten, vreselijk goed, maar superslechte kwaliteit van beeld helaas.quote:Op zondag 27 december 2009 14:59 schreef Rnnz het volgende:
Seoul, hmm, vlak bij dus.![]()
Robijn: die ken ik wel, alleen jammer dat je Michael niet echt hoort de hele tijd.
'I maybe a little fella but my heart is big as Texas'
Bestaat dat dan?quote:Op maandag 28 december 2009 00:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Heeft iemand 'i want you back' in het japans (wel gezongen door michael) ? Op yt. vind ik alleen covers gezongen door anderen namelijk.
En hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 28 december 2009 01:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja dat zei ik ook al ^^. Op yt. vind ik alleen de japanse covers gezongen door anderen. Maar echt MJ heeft ooit als kleine jongen 'i want you back' in het japans gedaan en dat is ogenomen
Had m ook wel een keer de blues willen horen zingen. Samen met BB King ofzo. Stel je voor, het kan niet anders dan goed zijn, maar toch kan ik me MJ niet echt voorstellen met Blues zingen. Hij heeft het wel s gehad over een blues-versie van Billie Jean toch? Ff toontje lager stemmen, bluesen maar.quote:Op zondag 27 december 2009 03:21 schreef DrDentz het volgende:
Stel je voor MJ daar met Smokey Robinson, samen Who's Loving You, en dan The Way You Make Me Feel, Stevie op toetsjes. Ach ja.
Ik ben een beatdigger geweest (geld uitgeven aan oude rock/funk/dico/soul platen op vinyl). Op turntablelab.com hadden ze een paar jaar geleden een compilatie van oude jacksons versies. Daar stond ie tussen. Mj zong 'i want you back' in gebrekkig japans.quote:
Lol, adhv wat kan jij dit concluderen, gezien er op dit moment totaal geen discussie over dit onderwerp plaatsvindt in dit topicquote:Op maandag 28 december 2009 04:47 schreef scanman1 het volgende:
Maar we kunnen wel concluderen dat MJ de zoveelste celeb is die kapot gemaakt is/vermoord is door de pers. Zoveel negativiteit kan geen enken mens aan en ook MJ niet. Het werd gewoon te veel. Het is toch jammer dat we toestaan dat de pers onze 'helden' kapot maken.
Echt één van de concerten die ik al ontelbare keren heb gezien, maar zó geweldig blijftquote:Op maandag 28 december 2009 09:12 schreef Noax het volgende:
Ik heb zojuist het Bad concert (Yokohama) gezien, geweldig om dat weer eens te zien.
Deze versie had ik nog niet eerder gezien...quote:Op maandag 28 december 2009 09:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Echt één van de concerten die ik al ontelbare keren heb gezien, maar zó geweldig blijft
Yokohoma is '87. Brisbane '87 vind ik persoonlijk ook erg goed.quote:Op maandag 28 december 2009 09:49 schreef Noax het volgende:
[..]
Deze versie had ik nog niet eerder gezien...
Ik zal em zeker vaker gaan bekijken, alsof het weer 1988 was...
Zin er nog meer absolute aanraders?
Interessant!quote:Op maandag 28 december 2009 14:17 schreef SteelDogg het volgende:
HIStory Münich is vanzelfsprekend het beste en het allerhoogste en beste kwaliteit.
Daarna Sweden '97, die is ook heel erg nice en goed opgenomen. Bucharest, Münich 1992, En van '87 idd Yokohama en Brisbane. Wembley moet uitkomen in goede kwaliteit
Verder zijn er ook nog HQ Victory Tour '84 opnamen, laatst nog gezien en erg 'rare'. Die zal ik zo ff opzoeken en hier plaatsen, erg nice <3
De ad-libs die hij ook bij Bucharest doet, (ya know ya aint) zijn hier echt fantastisch. The soulquote:Op maandag 28 december 2009 15:29 schreef SteelDogg het volgende:
Helaas nog steeds de onderbrekingen maar het is alsnog beter als niks, en zeker dan de slechte kwaliteit filmpjes.
Er is er ook nog een van Off The Wall geloof ik. En Heartbreak Hotel. Wacht ff...quote:Op maandag 28 december 2009 15:29 schreef SteelDogg het volgende:
een goed begin, kijk wat j favo tracks zijn en haal dan dat album waar het vandaan komt. ik zou ze gewoon allemaal halenquote:Op maandag 28 december 2009 16:25 schreef FP128 het volgende:
Heb vandaag mijn eerste MJ cd gekocht.
[ afbeelding ]
Wat voor verband is er tussen MJ en FB waardoor FB dit kan weten?quote:Op maandag 28 december 2009 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Frits Barend weet wie de biologische vader is van MJ's kinderen, alleen hij mag het niet zeggen.
Het is geen Nederlander en ook niet Frits zelf.
Frits Barend is private detective geworden?quote:Op maandag 28 december 2009 20:09 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Wat voor verband is er tussen MJ en FB waardoor FB dit kan weten?
Hmm Oké :quote:Op maandag 28 december 2009 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Frits Barend weet wie de biologische vader is van MJ's kinderen, alleen hij mag het niet zeggen.
Het is geen Nederlander en ook niet Frits zelf.
Zijn dochter Barbara Barend heeft onderzoek gedaan. De enige personen die het echte verhaal weten zijn Barbara, Frits, en de vader van Frits.quote:Op maandag 28 december 2009 20:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Frits Barend is private detective geworden?
Is het niet wat vroeg voor drank, Dentz?quote:Op maandag 28 december 2009 20:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zijn dochter Barbara Barend heeft onderzoek gedaan. De enige personen die het echte verhaal weten zijn Barbara, Frits, en de vader van Frits.
Drank?quote:Op maandag 28 december 2009 20:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Is het niet wat vroeg voor drank, Dentz?
Is het een Nederlanderquote:Op maandag 28 december 2009 21:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Drank?![]()
http://player.omroep.nl/?aflID=10464565
^^ kijk vanaf minuut 34
Ik neem alles terug, Frits Barend is aan de drankquote:Op maandag 28 december 2009 21:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Drank?![]()
http://player.omroep.nl/?aflID=10464565
^^ kijk vanaf minuut 34
Die van YRMW is dan wel vetquote:Op maandag 28 december 2009 22:08 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Over een paar maanden zeker Invincible als UI
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:48 schreef Noax het volgende:
Grappig om Frits zo over Billy Jean te horen....
Had dat optreden van Inge nog niet gezien, maar overdrijven is ook een vak.
En wat een waardeloos uitgevoerde moonwalk was dat.
Dan heb jij niet goed naar die 'moonwalk' gekeken.quote:
Je hebt m'n post anders geïnterpreteerd, kijk er nog eens goed naarquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:02 schreef Noax het volgende:
[..]
Dan heb jij niet goed naar die 'moonwalk' gekeken.
En weet je waarschijnlijk ook niet hoe het er wel hoort uit te zien, dit kwam er niet eens n de buurt.
Excuses aanvaardquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:02 schreef Noax het volgende:
*Excuus voor mijn ordinaire schrijffout.
Vet hoor! Hoeveel was je er voor kwijt?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:15 schreef MervinMinky het volgende:
Heb mijn Beat It jas binnenmouwen zijn echt absurd breed maar jas past gelukkig goed.
[ afbeelding ]
Kan niet wachten op Carnaval
Het was vroeg vanochtend, denk dat ik m'n bed maar es opzoek.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt m'n post anders geïnterpreteerd, kijk er nog eens goed naar
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vet hoor! Hoeveel was je er voor kwijt?
Toffe jas!quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:48 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
¤ 80 inclusief verzendkosten, via MarktplaatsNu nog het T-shirt en een oude zwarte broek vinden....
Gaaf, kunnen z'n mouwen er ook af net zoals bij dezequote:Op dinsdag 29 december 2009 11:15 schreef MervinMinky het volgende:
Heb mijn Beat It jas binnenmouwen zijn echt absurd breed maar jas past gelukkig goed.
[ afbeelding ]
Ja dat kan maar deze is iets anders dan die van mij, vooral de ritsen en de mouwen, kijk op buycostumes.com en bekijk de jas daar, was ook gedragen tijdens de VMA 2009 met die Tribute.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:31 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Gaaf, kunnen z'n mouwen er ook af net zoals bij deze![]()
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-d48619ac167b2b86a66005616c1ef78d.htm?cm_cat=0&pm1=2
Ik jammer genoeg wel en het was inderdaad niet heel erg goedquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Excuses aanvaard![]()
En dat van die Inge de Bruin heb ik nooit gezien, ik waan mij niet aan dat soort amateuristische ongein
Man, uit m'n nieuwsgierigheid kijk ik het filmpje net.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:01 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik jammer genoeg wel en het was inderdaad niet heel erg goed
Ja dansje kan ik ook maar niet zo strak als MJ zelfquote:Op woensdag 30 december 2009 06:30 schreef gifkwal het volgende:
Super vette jas! Kan je het dansje ook? Dat T-shirt moet nog wel ergens te krijgen zijn.
Waar ga jij dit jaar carnaval vieren?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:10 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Ja dansje kan ik ook maar niet zo strak als MJ zelfT-shirt kun je hier kopen voor 18 dollar, deze werd ook gedragen tijdens de VMA 2009:
http://www.block33.com/michael-jackson-beat-it-amour-shirt.html
Edit: iemand dit filmpje gezien, wat een baas op zijn gitaar en Beat It klinkt weergaloos![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)michael_jackson.html
Haha, in Eindhoven, we gaan met ons vaste vrienden en vriendinnen groep bij een van ons indrinken en maak dan een foto met microfoon in me handen want zij heeft er een thuisquote:Op woensdag 30 december 2009 11:50 schreef veuvje het volgende:
[..]
Waar ga jij dit jaar carnaval vieren?
Misschien kom ik je nog wel tegen in je outfit![]()
Post even een foto als het helemaal compleet is!!!
Staat je goed! Ga je hem ook gewoon dragen, of alleen met carnaval?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:26 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Haha, in Eindhoven, we gaan met ons vaste vrienden en vriendinnen groep bij een van ons indrinken en maak dan een foto met microfoon in me handen want zij heeft er een thuisMoet die t-shirt nog bestellen.
Edit: Heb een tijdelijke foto op mijn FoBo staan![]()
Gewoon dragen misschien een dagje in de zomer maar voorlopig alleen carnaval, zal gaan tellen hoeveel man het jasje gaan herkennenquote:Op woensdag 30 december 2009 14:20 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Staat je goed! Ga je hem ook gewoon dragen, of alleen met carnaval?
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, lijkt me echt grappig om dat jasje ineens te zien rondlopen.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:34 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Gewoon dragen misschien een dagje in de zomer maar voorlopig alleen carnaval, zal gaan tellen hoeveel man het jasje gaan herkennen
Bij mij ook idd, nou, dus bijna een maand te laatquote:Op woensdag 30 december 2009 14:14 schreef Noax het volgende:
Er zit eindelijk beweging m.b.t. de Opus in..
Hier nog 1 stap te gaan.
Estimated delivery
Jan 11, 2010
Had em toch echt wel wat eerder verwacht...
Take it of.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:02 schreef SteelDogg het volgende:
Kunnen we eigenlijk ook eens over Michael zelf praten? (Zijn muziek, concerten, etc?)
Ze hebben gewoon niet van te voren kunnen zien dat het boek nogal populair zou zijn, leveringsproblemen dus.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:07 schreef MJ44ever het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat het Opus boek is vertraagd?
Wie de echte vader is is voor ons een vraag en voor Frits Barend een weet.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die kids zijn dus niet van hem, maar dat moet nog ff stil worden gehouden...
Vet waar heb je die gekochtquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:15 schreef MervinMinky het volgende:
[ afbeelding ]
En zo komen de praatjes dus de wereld in.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Met een paar dagen te laat zou ik nog geen probleem hebben...quote:Op woensdag 30 december 2009 16:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bij mij ook idd, nou, dus bijna een maand te laat
En jij gelooft Frits Barend?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ahhhh, well saidquote:Op woensdag 30 december 2009 23:05 schreef Rnnz het volgende:
[..]
En jij gelooft Frits Barend?
Wie de biologische vader is gaat ons geen ene flikker aan.
Oh, ok, dank jequote:Op woensdag 30 december 2009 18:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon niet van te voren kunnen zien dat het boek nogal populair zou zijn, leveringsproblemen dus.
http://www.krakenopus.com/family/michaeljackson/quote:Op woensdag 30 december 2009 18:10 schreef DrDentz het volgende:
Is dat iets speciaals dan? Iedereen heeft het hier over Opus lijkt het. Hoop niet dat ik iets mis.
Ik heb al een mooi plekje gevonden in m'n nieuwe appartementquote:Op donderdag 31 december 2009 15:14 schreef gifkwal het volgende:
Ik ga hem ook later kopen, wil hem wel een keer hebben! Eerst maar eens goed verhuizen en een nieuwe boekenkast
Ik quote een geweldige post.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:15 schreef Robijn48 het volgende:
Allemaal een Gelukkig Nieuwjaar toegewenst, en dat we in dit nieuwe jaar maar veel naar Michael mogen luisteren, dansen op zijn muziek, dingen mogen verzamelen, over hem lezen, en hem in ere moge houden.
Nou, ik bedoel te zeggen, er zijn zoveel dingen die opgenomen zijn maar wat wij nog nooit gezien hebben en geen weet van hebben. Wat denk je van die Invincible demo's met Ray Charles, Lenny Kravitz, Santana enz, denk je dat daar geen beelden van zijn?quote:
Bron: http://www.villamedia.nl/(...)or-tandartsen/35853/quote:Dentz: nieuw vakblad voor tandartsen
woensdag 18 maart 2009
Op 17 maart is het eerste nummer verschenen van Dentz, een vakblad voor tandartsen.
En veel oude (en nieuwe?) filmpjes van hem zullen bekijken en van zijn lieve lach kunnen genieten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:03 schreef R4m0n_46 het volgende:
Iedereen een gelukkig Nieuwjaar, waarin we weer veel naar MJ's muziek zullen gaan luisteren:p !
OMG!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:15 schreef MervinMinky het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan, om het nieuwe jaar goed te beginnen, heb ik hier een prachtig filmpje voor je (weet niet of je hem al kent natuurlijk):quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:17 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Bron: http://www.villamedia.nl/(...)or-tandartsen/35853/
[..]
En veel oude (en nieuwe?) filmpjes van hem zullen bekijken en van zijn lieve lach kunnen genieten.
Vanzelfsprekend ook een gelukkig nieuwjaar toegewenst aan iedereen hierquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:46 schreef Rebbedebje het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!
Sideshow Bobbie, Doctor Tandarts, iedereen, maar vooral degene boven mij
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:38 schreef Hondenbrok het volgende:
[..]
OMG!Hebben, hebben, hebben! Lijkt me eigenlijk wel vet om als gewone jas te dragen... Weet iemand of ik die ook kan bestellen ergens in Nederland of op welke site ze ook naar Nederland verzenden? Alvast bedankt!
Welke maat heb je? Ik heb via http://www.globaliwear.com/ gekocht en ze hadden nog maar 1 maat M over en die had ik gekocht dus als je L hebt kun je hun een mail sturen. Anders via Marktplaats of eBay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Next outfit die ik ga halen is van Bad voor het optreden op 29 augustus:![]()
http://www.globaliwear.com/product_info.php?cPath=46_61&products_id=1571
[ Bericht 8% gewijzigd door MervinMinky op 02-01-2010 15:03:22 ]The dead ball specialist!
Dit is dan weer jammer:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:41 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Welke maat heb je? Ik heb via http://www.globaliwear.com/ gekocht en ze hadden nog maar 1 maat M over en die had ik gekocht dus als je L hebt kun je hun een mail sturen. Anders via Marktplaats of eBay.
Edit: Next outfit die ik ga halen is van Bad voor de optreden op 29 augustus:![]()
quote:Micheal Jackson WHO s Bad de luxe kostuum
Hebben ze daar een website met een advertentie, zijn ze niet eens in staat om de naam van Michael foutloos te schrijven, erg slordig.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:41 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Edit: Next outfit die ik ga halen is van Bad voor het optreden op 29 augustus:![]()
Dit is te schattig .... I love him ....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dan, om het nieuwe jaar goed te beginnen, heb ik hier een prachtig filmpje voor je (weet niet of je hem al kent natuurlijk):
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand de Michael Jackson’s Tribute mix al gehoord van Radio 538? Is het wat? Kan hem nergens beluisteren dus als iemand een linkje heeft
Wat was deze man toch bijzonder, zucht. Hij wordt erg gemist over de wereld merk ik.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:26 schreef piepie het volgende:
[..]
Dit is te schattig .... I love him ....
Heb het gisteren gehoord...tot nu toe slaat ie nog niet erg in bij mij.quote:Op zondag 3 januari 2010 02:32 schreef piepie het volgende:
Geen beste kwaliteit, maar wel een klein stukje van een nieuwe song van Michael:
Nog niet gehoord, maar ik luister dan ook nooit naar 538, vind het geen goede muziek wat ze daar draaienquote:
Deze is wat beter, van de originele posterquote:Op zondag 3 januari 2010 02:32 schreef piepie het volgende:
Geen beste kwaliteit, maar wel een klein stukje van een nieuwe song van Michael:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |