haha, mooi is datquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:46 schreef Rnnz het volgende:
MJ die op de helft van het nummer ineens denkt: 'Shit, m'n rits staat open'.
Niet dat ik weet eigenlijk. Ik heb ooit wel een filmpje gezien, waarin de band tijdens DWT In the Closet speeldequote:Op zaterdag 26 december 2009 14:45 schreef SteelDogg het volgende:
Is In the Closet eigenlijk niet eens tijdens de Dangerous Tour gedaan ?
Raar, het kwam toch in 1992 uit
Thriller, no doubtquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:02 schreef DrDentz het volgende:
Wat was het hoogtepunt in zijn carrière, Thriller of de Bad Tour?
Dan nog blijf ik bij Thrillerquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik bedoel de Bad Tour. 5x achter elkaar Wembley plat spelen enzo. Misschien had hij toen wel meer fans dan tijdens z'n Thriller-periode, hij was toen echt 'larger than life', overal over de wereld.
Wat is er mis met shirts en boeken als Opus?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:51 schreef SteelDogg het volgende:
Dit is wel geweldig om filmpjes te delen, over zijn concerten te praten i.p.v. dat gezeik over shirts & boeken en dergelijke shitof over zijn uiterlijk..
Streetwalker (hoort eigenlijk bij het Bad album, staat ook wel op de Special Edition van Bad)quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:37 schreef SteelDogg het volgende:
Ja, dat zijn mijn enige nummers :$ Ik heb niet zo heel veel met dat soort nummers als Off the Wall, dat gaat mij iets té ver, te vrolijke disconummers. Tenzij jij me een paar goede kunt opsturen, om mn gedachten te laten veranderen.
Invincible vind ik ook niet geweldig, dat is iets té modern vind ik dan weer..
Ja, ik zag het ook op TV, inderdaad mooi.quote:Op zondag 27 december 2009 01:59 schreef DrDentz het volgende:
O, maar het was net op tv bedoel ik. Stevie raakte zichtbaar geëmotioneerd. Vraag me ook af: zou MJ hieraan meegedaan hebben had hij nog geleefd?
Ik denk het niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |