Ze hebben gewoon niet van te voren kunnen zien dat het boek nogal populair zou zijn, leveringsproblemen dus.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:07 schreef MJ44ever het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat het Opus boek is vertraagd?
Wie de echte vader is is voor ons een vraag en voor Frits Barend een weet.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die kids zijn dus niet van hem, maar dat moet nog ff stil worden gehouden...
Vet waar heb je die gekochtquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:15 schreef MervinMinky het volgende:
Heb mijn Beat It jas binnenmouwen zijn echt absurd breed maar jas past gelukkig goed.
[ afbeelding ]
Kan niet wachten op Carnaval
En zo komen de praatjes dus de wereld in.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Met een paar dagen te laat zou ik nog geen probleem hebben...quote:Op woensdag 30 december 2009 16:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bij mij ook idd, nou, dus bijna een maand te laat
En jij gelooft Frits Barend?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ahhhh, well saidquote:Op woensdag 30 december 2009 23:05 schreef Rnnz het volgende:
[..]
En jij gelooft Frits Barend?
Wie de biologische vader is gaat ons geen ene flikker aan.
Oh, ok, dank jequote:Op woensdag 30 december 2009 18:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon niet van te voren kunnen zien dat het boek nogal populair zou zijn, leveringsproblemen dus.
http://www.krakenopus.com/family/michaeljackson/quote:Op woensdag 30 december 2009 18:10 schreef DrDentz het volgende:
Is dat iets speciaals dan? Iedereen heeft het hier over Opus lijkt het. Hoop niet dat ik iets mis.
Ik heb al een mooi plekje gevonden in m'n nieuwe appartementquote:Op donderdag 31 december 2009 15:14 schreef gifkwal het volgende:
Ik ga hem ook later kopen, wil hem wel een keer hebben! Eerst maar eens goed verhuizen en een nieuwe boekenkast
Ik quote een geweldige post.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:15 schreef Robijn48 het volgende:
Allemaal een Gelukkig Nieuwjaar toegewenst, en dat we in dit nieuwe jaar maar veel naar Michael mogen luisteren, dansen op zijn muziek, dingen mogen verzamelen, over hem lezen, en hem in ere moge houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |