Hoop dat alles van gisterenavond en vannacht op You Tube komt...die eerste en laatste uitzending dan, want Dangerous Tour staat er natuurlijk al op.quote:
Download gewoon de Dangerous Tour, is dat zo moeilijk? Ik heb alle DVD's van alle Tours die er zijn verschenen op me HD, zo hoef ik niet s'nachts wakker te blijven op het op BBC te kijkenquote:Op woensdag 23 december 2009 09:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hoop dat alles van gisterenavond en vannacht op You Tube komt...die eerste en laatste uitzending dan, want Dangerous Tour staat er natuurlijk al op.
Huh? En jij denkt dat ik de Dangerous Tour niet allang gedownload heb? Dat zeg ik toch, dat die er allang opstaat.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:35 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Download gewoon de Dangerous Tour, is dat zo moeilijk? Ik heb alle DVD's van alle Tours die er zijn verschenen op me HD, zo hoef ik niet s'nachts wakker te blijven op het op BBC te kijken
Top!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:12 schreef matthijst het volgende:
Was BBC Dangerous niet net iets anders dan de DVD van Dangerous?
De eerste is er: The.Culture.Show.S11.Special.Michael.Jackson.PDTV.XviD-watbath
Klopt, die van de dvd is van HBO, daar is onder andere het intro korterquote:Op woensdag 23 december 2009 12:12 schreef matthijst het volgende:
Bedankt!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:12 schreef matthijst het volgende:
Staat gewoon bij de FBI op hun sitequote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef MervinMinky het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ackson_overal__.html
Wie heeft dat document van de FBI in PDF formaat?
Ik weet het niet hoor. Aan de ene kant kan het bijna niet anders, want waarom zou ie zon versie van Billie Jean in de studio opnemen en dan playbacken. Als ie een geplaybackte versie doet zou ie toch gewoon het hele nummer op hebben genomen in de studio?quote:
idd, moest er wel een paar keer aan denken vandaagquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:50 schreef Anonymousz het volgende:
Danm al een half jaar geleden wat gaat het snel
Zie dat stadiion helemaal volgepakt zitten tot de nokquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:15 schreef SteelDogg het volgende:
Ongetwijfeld het meest energieke en beste performance allertijden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |