Gvd...quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:56 schreef DrDentz het volgende:
Huhhhh:
According to Kenny Ortega three other songs did not make it into the film, the songs being Dirty Diana, Will You Be There and We Are The World.
Hij heeft Dirty Diana gezongen maar ze laten het buiten de film, wtf.
Doe ff normaal joh, hoe kun je nou in godsnaam de J5 Medley eruit halen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:06 schreef SteelDogg het volgende:
Godver, Dirty Diana is echt zo'n nummer dat ik echt graag wil horen. & zien weer.
In plaats van dat zit de Medley erin, en I'll be There enz. Dan had ik liever Who is It & Dirty Diana erin gezien..
Wel jammer, maar toch leuk dat we een extraatje krijgenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:45 schreef matthijst het volgende:
OK dan, geen Opus voor de kerst
Wel een gratis kunstwerk:
Unfortunately, despite the constant intense efforts of our distribution team to resolve issues with shipping and customs intervention and latterly with terrible weather conditions in the UK and much of mainland Europe, orders placed by customers in France, Germany and the Netherlands will now not be fulfilled until the week commencing 28th December 2009.
You will receive a limited edition art print created by Nate Giorgio (one of Michael’s favourite artists and a significant contributor to the Opus). This unique print has already been commissioned and will not be available for sale to the general public. The limited edition art print of Michael Jackson by Nate is a true one off and collectors piece.
Heiligschennis, Man in the mirror weg willen latenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:28 schreef SteelDogg het volgende:
I Want You Back vind ik idd nice, I'll be there ken ik niet goed, maar toch...
Speechless...
Jam..
Black or white...
Man in the Mirror..
Die hoefden van mij niet hoor. Dan liever Who is It, Another Part of Me en Leave me Alone
geniaal..quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:55 schreef MervinMinky het volgende:
Iemand deze gezien, best mooi gedaan:
Was geacteerd man.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik had gewoon liever al die liedjes gehad en wat minder sentimenteel geneuzel van dansers die niet één zin uit kunnen spreken zonder in tranen uit te barsten. Maar hopen op de Special Edition dan.
Hoop dat alles van gisterenavond en vannacht op You Tube komt...die eerste en laatste uitzending dan, want Dangerous Tour staat er natuurlijk al op.quote:
Download gewoon de Dangerous Tour, is dat zo moeilijk? Ik heb alle DVD's van alle Tours die er zijn verschenen op me HD, zo hoef ik niet s'nachts wakker te blijven op het op BBC te kijkenquote:Op woensdag 23 december 2009 09:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hoop dat alles van gisterenavond en vannacht op You Tube komt...die eerste en laatste uitzending dan, want Dangerous Tour staat er natuurlijk al op.
Huh? En jij denkt dat ik de Dangerous Tour niet allang gedownload heb? Dat zeg ik toch, dat die er allang opstaat.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:35 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Download gewoon de Dangerous Tour, is dat zo moeilijk? Ik heb alle DVD's van alle Tours die er zijn verschenen op me HD, zo hoef ik niet s'nachts wakker te blijven op het op BBC te kijken
Top!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:12 schreef matthijst het volgende:
Was BBC Dangerous niet net iets anders dan de DVD van Dangerous?
De eerste is er: The.Culture.Show.S11.Special.Michael.Jackson.PDTV.XviD-watbath
Klopt, die van de dvd is van HBO, daar is onder andere het intro korterquote:Op woensdag 23 december 2009 12:12 schreef matthijst het volgende:
Bedankt!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:12 schreef matthijst het volgende:
Staat gewoon bij de FBI op hun sitequote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef MervinMinky het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ackson_overal__.html
Wie heeft dat document van de FBI in PDF formaat?
Ik weet het niet hoor. Aan de ene kant kan het bijna niet anders, want waarom zou ie zon versie van Billie Jean in de studio opnemen en dan playbacken. Als ie een geplaybackte versie doet zou ie toch gewoon het hele nummer op hebben genomen in de studio?quote:
idd, moest er wel een paar keer aan denken vandaagquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:50 schreef Anonymousz het volgende:
Danm al een half jaar geleden wat gaat het snel
Zie dat stadiion helemaal volgepakt zitten tot de nokquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:15 schreef SteelDogg het volgende:
Ongetwijfeld het meest energieke en beste performance allertijden!
haha, mooi is datquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:46 schreef Rnnz het volgende:
MJ die op de helft van het nummer ineens denkt: 'Shit, m'n rits staat open'.
Niet dat ik weet eigenlijk. Ik heb ooit wel een filmpje gezien, waarin de band tijdens DWT In the Closet speeldequote:Op zaterdag 26 december 2009 14:45 schreef SteelDogg het volgende:
Is In the Closet eigenlijk niet eens tijdens de Dangerous Tour gedaan ?
Raar, het kwam toch in 1992 uit
Thriller, no doubtquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:02 schreef DrDentz het volgende:
Wat was het hoogtepunt in zijn carrière, Thriller of de Bad Tour?
Dan nog blijf ik bij Thrillerquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik bedoel de Bad Tour. 5x achter elkaar Wembley plat spelen enzo. Misschien had hij toen wel meer fans dan tijdens z'n Thriller-periode, hij was toen echt 'larger than life', overal over de wereld.
Wat is er mis met shirts en boeken als Opus?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:51 schreef SteelDogg het volgende:
Dit is wel geweldig om filmpjes te delen, over zijn concerten te praten i.p.v. dat gezeik over shirts & boeken en dergelijke shitof over zijn uiterlijk..
Streetwalker (hoort eigenlijk bij het Bad album, staat ook wel op de Special Edition van Bad)quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:37 schreef SteelDogg het volgende:
Ja, dat zijn mijn enige nummers :$ Ik heb niet zo heel veel met dat soort nummers als Off the Wall, dat gaat mij iets té ver, te vrolijke disconummers. Tenzij jij me een paar goede kunt opsturen, om mn gedachten te laten veranderen.
Invincible vind ik ook niet geweldig, dat is iets té modern vind ik dan weer..
Ja, ik zag het ook op TV, inderdaad mooi.quote:Op zondag 27 december 2009 01:59 schreef DrDentz het volgende:
O, maar het was net op tv bedoel ik. Stevie raakte zichtbaar geëmotioneerd. Vraag me ook af: zou MJ hieraan meegedaan hebben had hij nog geleefd?
Ik denk het niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |