Ja joh, op deze manier voel ik me nog ouder dan ik al ben.quote:19 jaar pas....en dan klagen. Ruilen met mij?
Je komt trouwens wel ouder over dan 19.
Mocht ik dan nog op zijn, ga ik het zeker kijken (voor de zoveelste keerquote:Op maandag 21 december 2009 20:40 schreef piepie het volgende:
Voor degenen die het Dangerous Concert nog niet hebben.
Morgennacht (dinsdagnacht dus) op BBC2 vanaf 0.45 uur Live from Bucharest Dangerous Tour.
Om 02.45 Top of the Pops 2 Tribute.
Recorders op scherp zetten dus ...
Blue ray heeft Thriller en Smooth Criminal videos.quote:Op maandag 21 december 2009 20:25 schreef R4m0n_46 het volgende:
Maar wat is nu precies het verschil tussen de Blu-ray disc en de gewone DVD.
Van de gewone DVD kan je namelijk ook een special-edition kopen;
http://www.freerecordshop.nl/promo/thisisit
Ik moet je teleurstellen, ik was geen fan vanaf het begin. Ik ben nl. altijd meer van de Beatles en de Eagles en Eric Clapton geweest, en das toch een ander soort muziek. Daar was ik op gericht, en daardoor heb ik me niet in MJ verdiept, en nu daar eeuwige spijt van!quote:Op maandag 21 december 2009 13:59 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ben je al fan vanaf het begin? Lijkt me erg gaaf om gewoon ALLES van MJ 'live' te hebben meegemaakt! Ik ben zelf 23 en vraag me wel eens af hoe het zou zijn geweest om te leven in de tijd van de Jackson 5 of Thriller... jij hebt het allemaal meegemaakt![]()
Ik denk ook veel aan zijn kinderen, het is zo sneu dat ze nu kerst moeten vieren zonder hem (sterker nog... bij die ouwe griezel in Las Vegas).
Oh nee, je bent beslist niet de enige die af en toe nog een traantje wegpinkt! Ik heb het ook, precies om die redenen die jij al opnoemt, haha.quote:Op maandag 21 december 2009 15:34 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Dit is heerlijk om naar te kijken inderdaad! Ligt het trouwens aan mij of is de beat in dit filmpje wat sneller dan normaal gesproken?
Hoe fijn ik het ook vind om naar MJ op film te kijken brengt het toch nog vaak een rotgevoel met zich mee. Het komt nog best vaak voor dat ik ineens zit te huilen terwijl ik naar youtube filmpjes zit te kijken. Ik weet ook niet precies wat het is, waarschijnlijk een mix van omfg wat briljant is die man/ik ga hem nooit meer live zien
/waarom is hij nou weeheeeeg boehoeee
/ Arme Michael...
/ GODVERDOMME wat zonde dat hij er niet meer is
![]()
Ben ik de enige? Vind het ergens wel een beetje beschamend om nog steeds om zijn dood te huilen, voor niet-fans zal het wel erg raar lijken. Jullie snappen het vast wel
Eric Claptonquote:Op maandag 21 december 2009 22:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, ik was geen fan vanaf het begin. Ik ben nl. altijd meer van de Beatles en de Eagles en Eric Clapton geweest, en das toch een ander soort muziek. Daar was ik op gericht, en daardoor heb ik me niet in MJ verdiept, en nu daar eeuwige spijt van!
Natuurlijk heb ik wel bijv. de komst van Thriller meegemaakt, en het was heel wat. Toentertijd was TopPop hét muziekprogramma, en werkelijk iedereen had het over MJMensen liepen rond in dat rode jacket, etc.
Wat? Thanksgiving waren de kinderen bij die man ja, maar nu de Kerst ook?
Nou, als ik me goed herinner in de jaren 80 nog niet zo, dat kwam in de jaren 90 vooral. De pers moest em altijd hebben, als ze em niets konden verwijten dan verzonnen ze wel wat. Blijkbaar bracht dat geld op.quote:Op maandag 21 december 2009 22:09 schreef Zapato het volgende:
[..]
Eric Clapton![]()
MJ ook trouwens. Jaren '80 waren echt zn hoogtijdagen he? Viel niemand toen trouwens over zn toch toen ook al enigzins vreemde gedrag dan?
Dus de DVD heeft wel al het extra materiaal, maar niet die twee videos van bovengenoemde?quote:Op maandag 21 december 2009 21:38 schreef matthijst het volgende:
[..]
Blue ray heeft Thriller en Smooth Criminal videos.
Waarom moeten die dingen altijd zo laat komen, ik heb geen recorderquote:Op maandag 21 december 2009 22:31 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dus de DVD heeft wel al het extra materiaal, maar niet die twee videos van bovengenoemde?
De Dangerous Tour, verleidelijk om het toch maar weer te gaan kijken:p
Yep.quote:Op maandag 21 december 2009 22:31 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dus de DVD heeft wel al het extra materiaal, maar niet die twee videos van bovengenoemde?
Tijdens Smooth Criminal een kleintje.quote:Op maandag 21 december 2009 22:50 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd of ie nog ergens in die 110 uur materiaal een stukje moonwalk heeft gedaan....
Kan me toch niet voorstellen dat ze een MJ DVD uitbrengen waar niet in gemoonwalkt wordt?
Ook goede muziek!quote:Op maandag 21 december 2009 22:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, ik was geen fan vanaf het begin. Ik ben nl. altijd meer van de Beatles en de Eagles en Eric Clapton geweest, en das toch een ander soort muziek. Daar was ik op gericht, en daardoor heb ik me niet in MJ verdiept, en nu daar eeuwige spijt van!
Natuurlijk heb ik wel bijv. de komst van Thriller meegemaakt, en het was heel wat. Toentertijd was TopPop hét muziekprogramma, en werkelijk iedereen had het over MJMensen liepen rond in dat rode jacket, etc.
Wat? Thanksgiving waren de kinderen bij die man ja, maar nu de Kerst ook?
Op MTV laten ze steeds een hele andere zien, met slowmotion beelden uit de film.quote:Op maandag 21 december 2009 22:15 schreef matthijst het volgende:
Officiele video van This Is It, door Spike Lee gamaakt.
Cool gedaan wel:
Zou graag eens dat huisje van de Jacksons in Gary in het echt zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |