Is het een Nederlanderquote:Op maandag 28 december 2009 21:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Drank?![]()
http://player.omroep.nl/?aflID=10464565
^^ kijk vanaf minuut 34
Ik neem alles terug, Frits Barend is aan de drankquote:Op maandag 28 december 2009 21:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Drank?![]()
http://player.omroep.nl/?aflID=10464565
^^ kijk vanaf minuut 34
Die van YRMW is dan wel vetquote:Op maandag 28 december 2009 22:08 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Over een paar maanden zeker Invincible als UI
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:48 schreef Noax het volgende:
Grappig om Frits zo over Billy Jean te horen....
Had dat optreden van Inge nog niet gezien, maar overdrijven is ook een vak.
En wat een waardeloos uitgevoerde moonwalk was dat.
Dan heb jij niet goed naar die 'moonwalk' gekeken.quote:
Je hebt m'n post anders geïnterpreteerd, kijk er nog eens goed naarquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:02 schreef Noax het volgende:
[..]
Dan heb jij niet goed naar die 'moonwalk' gekeken.
En weet je waarschijnlijk ook niet hoe het er wel hoort uit te zien, dit kwam er niet eens n de buurt.
Excuses aanvaardquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:02 schreef Noax het volgende:
*Excuus voor mijn ordinaire schrijffout.
Vet hoor! Hoeveel was je er voor kwijt?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:15 schreef MervinMinky het volgende:
Heb mijn Beat It jas binnenmouwen zijn echt absurd breed maar jas past gelukkig goed.
[ afbeelding ]
Kan niet wachten op Carnaval
Het was vroeg vanochtend, denk dat ik m'n bed maar es opzoek.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt m'n post anders geïnterpreteerd, kijk er nog eens goed naar
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vet hoor! Hoeveel was je er voor kwijt?
Toffe jas!quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:48 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
¤ 80 inclusief verzendkosten, via MarktplaatsNu nog het T-shirt en een oude zwarte broek vinden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |