Lol, adhv wat kan jij dit concluderen, gezien er op dit moment totaal geen discussie over dit onderwerp plaatsvindt in dit topicquote:Op maandag 28 december 2009 04:47 schreef scanman1 het volgende:
Maar we kunnen wel concluderen dat MJ de zoveelste celeb is die kapot gemaakt is/vermoord is door de pers. Zoveel negativiteit kan geen enken mens aan en ook MJ niet. Het werd gewoon te veel. Het is toch jammer dat we toestaan dat de pers onze 'helden' kapot maken.
Echt één van de concerten die ik al ontelbare keren heb gezien, maar zó geweldig blijftquote:Op maandag 28 december 2009 09:12 schreef Noax het volgende:
Ik heb zojuist het Bad concert (Yokohama) gezien, geweldig om dat weer eens te zien.
Deze versie had ik nog niet eerder gezien...quote:Op maandag 28 december 2009 09:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Echt één van de concerten die ik al ontelbare keren heb gezien, maar zó geweldig blijft
Yokohoma is '87. Brisbane '87 vind ik persoonlijk ook erg goed.quote:Op maandag 28 december 2009 09:49 schreef Noax het volgende:
[..]
Deze versie had ik nog niet eerder gezien...
Ik zal em zeker vaker gaan bekijken, alsof het weer 1988 was...
Zin er nog meer absolute aanraders?
Interessant!quote:Op maandag 28 december 2009 14:17 schreef SteelDogg het volgende:
HIStory Münich is vanzelfsprekend het beste en het allerhoogste en beste kwaliteit.
Daarna Sweden '97, die is ook heel erg nice en goed opgenomen. Bucharest, Münich 1992, En van '87 idd Yokohama en Brisbane. Wembley moet uitkomen in goede kwaliteit
Verder zijn er ook nog HQ Victory Tour '84 opnamen, laatst nog gezien en erg 'rare'. Die zal ik zo ff opzoeken en hier plaatsen, erg nice <3
De ad-libs die hij ook bij Bucharest doet, (ya know ya aint) zijn hier echt fantastisch. The soulquote:Op maandag 28 december 2009 15:29 schreef SteelDogg het volgende:
Helaas nog steeds de onderbrekingen maar het is alsnog beter als niks, en zeker dan de slechte kwaliteit filmpjes.
Er is er ook nog een van Off The Wall geloof ik. En Heartbreak Hotel. Wacht ff...quote:Op maandag 28 december 2009 15:29 schreef SteelDogg het volgende:
een goed begin, kijk wat j favo tracks zijn en haal dan dat album waar het vandaan komt. ik zou ze gewoon allemaal halenquote:Op maandag 28 december 2009 16:25 schreef FP128 het volgende:
Heb vandaag mijn eerste MJ cd gekocht.
[ afbeelding ]
Wat voor verband is er tussen MJ en FB waardoor FB dit kan weten?quote:Op maandag 28 december 2009 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Frits Barend weet wie de biologische vader is van MJ's kinderen, alleen hij mag het niet zeggen.
Het is geen Nederlander en ook niet Frits zelf.
Frits Barend is private detective geworden?quote:Op maandag 28 december 2009 20:09 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Wat voor verband is er tussen MJ en FB waardoor FB dit kan weten?
Hmm Oké :quote:Op maandag 28 december 2009 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Frits Barend weet wie de biologische vader is van MJ's kinderen, alleen hij mag het niet zeggen.
Het is geen Nederlander en ook niet Frits zelf.
Zijn dochter Barbara Barend heeft onderzoek gedaan. De enige personen die het echte verhaal weten zijn Barbara, Frits, en de vader van Frits.quote:Op maandag 28 december 2009 20:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Frits Barend is private detective geworden?
Is het niet wat vroeg voor drank, Dentz?quote:Op maandag 28 december 2009 20:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zijn dochter Barbara Barend heeft onderzoek gedaan. De enige personen die het echte verhaal weten zijn Barbara, Frits, en de vader van Frits.
Drank?quote:Op maandag 28 december 2009 20:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Is het niet wat vroeg voor drank, Dentz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |