Gaaf, kunnen z'n mouwen er ook af net zoals bij dezequote:Op dinsdag 29 december 2009 11:15 schreef MervinMinky het volgende:
Heb mijn Beat It jas binnenmouwen zijn echt absurd breed maar jas past gelukkig goed.
[ afbeelding ]
Kan niet wachten op Carnaval
Ja dat kan maar deze is iets anders dan die van mij, vooral de ritsen en de mouwen, kijk op buycostumes.com en bekijk de jas daar, was ook gedragen tijdens de VMA 2009 met die Tribute.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:31 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Gaaf, kunnen z'n mouwen er ook af net zoals bij deze![]()
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-d48619ac167b2b86a66005616c1ef78d.htm?cm_cat=0&pm1=2
Ik jammer genoeg wel en het was inderdaad niet heel erg goedquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Excuses aanvaard![]()
En dat van die Inge de Bruin heb ik nooit gezien, ik waan mij niet aan dat soort amateuristische ongein
Man, uit m'n nieuwsgierigheid kijk ik het filmpje net.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:01 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik jammer genoeg wel en het was inderdaad niet heel erg goed
Ja dansje kan ik ook maar niet zo strak als MJ zelfquote:Op woensdag 30 december 2009 06:30 schreef gifkwal het volgende:
Super vette jas! Kan je het dansje ook? Dat T-shirt moet nog wel ergens te krijgen zijn.
Waar ga jij dit jaar carnaval vieren?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:10 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Ja dansje kan ik ook maar niet zo strak als MJ zelfT-shirt kun je hier kopen voor 18 dollar, deze werd ook gedragen tijdens de VMA 2009:
http://www.block33.com/michael-jackson-beat-it-amour-shirt.html
Edit: iemand dit filmpje gezien, wat een baas op zijn gitaar en Beat It klinkt weergaloos![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)michael_jackson.html
Haha, in Eindhoven, we gaan met ons vaste vrienden en vriendinnen groep bij een van ons indrinken en maak dan een foto met microfoon in me handen want zij heeft er een thuisquote:Op woensdag 30 december 2009 11:50 schreef veuvje het volgende:
[..]
Waar ga jij dit jaar carnaval vieren?
Misschien kom ik je nog wel tegen in je outfit![]()
Post even een foto als het helemaal compleet is!!!
Staat je goed! Ga je hem ook gewoon dragen, of alleen met carnaval?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:26 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Haha, in Eindhoven, we gaan met ons vaste vrienden en vriendinnen groep bij een van ons indrinken en maak dan een foto met microfoon in me handen want zij heeft er een thuisMoet die t-shirt nog bestellen.
Edit: Heb een tijdelijke foto op mijn FoBo staan![]()
Gewoon dragen misschien een dagje in de zomer maar voorlopig alleen carnaval, zal gaan tellen hoeveel man het jasje gaan herkennenquote:Op woensdag 30 december 2009 14:20 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Staat je goed! Ga je hem ook gewoon dragen, of alleen met carnaval?
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, lijkt me echt grappig om dat jasje ineens te zien rondlopen.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:34 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Gewoon dragen misschien een dagje in de zomer maar voorlopig alleen carnaval, zal gaan tellen hoeveel man het jasje gaan herkennen
Bij mij ook idd, nou, dus bijna een maand te laatquote:Op woensdag 30 december 2009 14:14 schreef Noax het volgende:
Er zit eindelijk beweging m.b.t. de Opus in..
Hier nog 1 stap te gaan.
Estimated delivery
Jan 11, 2010
Had em toch echt wel wat eerder verwacht...
Take it of.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:02 schreef SteelDogg het volgende:
Kunnen we eigenlijk ook eens over Michael zelf praten? (Zijn muziek, concerten, etc?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |