abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76094229
Stel je voor MJ daar met Smokey Robinson, samen Who's Loving You, en dan The Way You Make Me Feel, Stevie op toetsjes. Ach ja.
pi_76094264
Ja, dromen, dromen, dromen.

Ik zou Michael ook wel het halve oeuvre van Stevie willen horen zingen, maar dat zit er ook niet meer in.
pi_76094312
Hij zal het halve oeuvre van Stevie Wonder ook wel gezongen hebben, thuis, alleen nooit opgenomen.
pi_76094344
Als het goed is moeten er nog ergens tapes liggen van Stevie Wonder materiaal door de Jackson 5 uitgevoerd. Alleen dit is natuurlijk van voor 1975, terwijl Stevie daarna ook nog heel veel goed spul heeft uitgebracht. Plus dat ik die nummers liever zou horen in de volwassen Michael versie.

Maar ja, dromen zijn bedrog. Sowieso zou ik al die master tapes wel willen horen van Motown, de J5 zal waarschijnlijk ook veel Marvin Gaye, Supremes en zo hebben opgenomen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Rnnz op 27-12-2009 03:45:37 ]
pi_76094665
Ik heb net Moonwalk uitgelezen, leuk! Alleen er kwam/is toch een recentere versie?
  zondag 27 december 2009 @ 05:21:53 #156
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76094682
Mijn 'off the wall' cd is half versleten, moet maar een nieuwe (remastered versie met twee extra tracks) gaan kopen.

"2, 4, 6, 8 who do you appreciate"
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 27 december 2009 @ 05:25:26 #157
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76094694
Voor wie niet weet waar de neukerdeneuk ik het over heb met mijn 2, 4, 6, 8. Slept on music by the jacksons:

heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_76094993
quote:
Op zondag 27 december 2009 05:13 schreef Dynd het volgende:
Ik heb net Moonwalk uitgelezen, leuk! Alleen er kwam/is toch een recentere versie?
Moonwalk is opnieuw uitgebracht
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_76095008
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:22 schreef Rnnz het volgende:
Die hadden Robijntje en ik een tijdje geleden ook al in dit topic gepost. Maar inderdaad, mooi optreden.
Voor de goede orde nog een keer. Hulde voor Stevie, moet toch maar weer eens z'n muziek erbij pakken, tijd niet geluisterd.

Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zondag 27 december 2009 @ 09:51:37 #160
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76095312
quote:
Op zondag 27 december 2009 03:37 schreef Rnnz het volgende:
Als het goed is moeten er nog ergens tapes liggen van Stevie Wonder materiaal door de Jackson 5 uitgevoerd. Alleen dit is natuurlijk van voor 1975, terwijl Stevie daarna ook nog heel veel goed spul heeft uitgebracht. Plus dat ik die nummers liever zou horen in de volwassen Michael versie.

Maar ja, dromen zijn bedrog. Sowieso zou ik al die master tapes wel willen horen van Motown, de J5 zal waarschijnlijk ook veel Marvin Gaye, Supremes en zo hebben opgenomen.

Ken je deze al?

Leef en Laten Leven
pi_76096841
quote:
Op zondag 27 december 2009 05:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Voor wie niet weet waar de neukerdeneuk ik het over heb met mijn 2, 4, 6, 8. Slept on music by the jacksons:

Leuk liedje vind ik dit. Is dat ABC album eigenlijk op CD te krijgen ergens?

Vandaag was ik naar een tentoonstelling van Andy Warhol, en zijn MJ-werken waren er ook. Was vreemd maar wel leuk om te zien. O.a. die series zeefdrukken (zoals hij ze ook van Marilyn Monroe heeft gemaakt) en zijn ontwerp voor Time Magazine. De museumshop was ook super gaaf, allemaal MJ afbeeldingen op kaarten, posters, presse-papiers, etc etc. Heb nu een mooi schrift met deze afbeelding:

zondag 27 december 2009 @ 12:05:27 #162
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_76097269
Cool, waar was dat?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_76097665
Seoul Niet echt om de hoek dus. Ik weet niet of het een reizende voorstelling is en nog naar Europa gaat of dat ie slechts eenmalig hier is.
pi_76104277
Seoul, hmm, vlak bij dus.

Robijn: die ken ik wel, alleen jammer dat je Michael niet echt hoort de hele tijd.

'I maybe a little fella but my heart is big as Texas'
pi_76104378
Ik kende altijd alleen dat zinnetje, uit Moonwalker, de rest van het nummer pas sinds kort.
  zondag 27 december 2009 @ 22:22:25 #166
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76120306
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:59 schreef Rnnz het volgende:
Seoul, hmm, vlak bij dus.

Robijn: die ken ik wel, alleen jammer dat je Michael niet echt hoort de hele tijd.

'I maybe a little fella but my heart is big as Texas'

Ja jammer is dat, maar verder vind ik het supertof. Er bestaat nog een filmpje waarin ze stukjes zingen van andere (motown?) artiesten, vreselijk goed, maar superslechte kwaliteit van beeld helaas.

Ja mooi he, en het was waar
Leef en Laten Leven
  maandag 28 december 2009 @ 00:28:53 #167
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76126804
Heeft iemand 'i want you back' in het japans (wel gezongen door michael) ? Op yt. vind ik alleen covers gezongen door anderen namelijk.
pi_76127064
quote:
Op maandag 28 december 2009 00:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Heeft iemand 'i want you back' in het japans (wel gezongen door michael) ? Op yt. vind ik alleen covers gezongen door anderen namelijk.
Bestaat dat dan?
pi_76127485
I Want You Back in het Japans?

Even opgezocht op YouTube en het bestaat echt. Alleen Michael zal het echt niet gezongen hebben.
  maandag 28 december 2009 @ 01:34:59 #170
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76128446
Ja dat zei ik ook al ^^. Op yt. vind ik alleen de japanse covers gezongen door anderen. Maar echt MJ heeft ooit als kleine jongen 'i want you back' in het japans gedaan en dat is ogenomen
pi_76128655
quote:
Op maandag 28 december 2009 01:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja dat zei ik ook al ^^. Op yt. vind ik alleen de japanse covers gezongen door anderen. Maar echt MJ heeft ooit als kleine jongen 'i want you back' in het japans gedaan en dat is ogenomen
En hoe kom je daar bij?
pi_76129831
quote:
Op zondag 27 december 2009 03:21 schreef DrDentz het volgende:
Stel je voor MJ daar met Smokey Robinson, samen Who's Loving You, en dan The Way You Make Me Feel, Stevie op toetsjes. Ach ja.
Had m ook wel een keer de blues willen horen zingen. Samen met BB King ofzo. Stel je voor, het kan niet anders dan goed zijn, maar toch kan ik me MJ niet echt voorstellen met Blues zingen. Hij heeft het wel s gehad over een blues-versie van Billie Jean toch? Ff toontje lager stemmen, bluesen maar.

I Want You Back in het Japans heb k nog nooit van gehoord trouwens.

Stevie's versie van Billie Jean is trouwens ook fantastisch:

A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_76129843
Nou, Who's Loving You is al best wel een blues nummer, met die heerlijke uithalen van hem tegen het eind. Maar jammer dat hij nooit eens een losjes optreden gegeven heeft, beetje jammen en improviseren ofzo, het is altijd al strak ingestudeerd.
pi_76129846
Klopt, maar dichterbij dan dat komt het dan ook niet echt. Terwijl hij toch wel een echt zwarte stem (kan hebben). Al doet ie dr niet altijd iets zwarts mee. Die kant hebben we weinig gezien, maar moet er hebben gezeten.

Nummers van Ray Charles waren ook geknipt geweest voor hem trouwens. Heb wel s in een lijstje zien staan dat ie een demo met Ray heeft opgenomen voor Invincible. Daar zou ik echt bijna voor gaan betalen hoor.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  maandag 28 december 2009 @ 04:43:22 #175
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76130024
quote:
Op maandag 28 december 2009 01:45 schreef Rnnz het volgende:

[..]

En hoe kom je daar bij?
Ik ben een beatdigger geweest (geld uitgeven aan oude rock/funk/dico/soul platen op vinyl). Op turntablelab.com hadden ze een paar jaar geleden een compilatie van oude jacksons versies. Daar stond ie tussen. Mj zong 'i want you back' in gebrekkig japans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')