Moonwalk is opnieuw uitgebrachtquote:Op zondag 27 december 2009 05:13 schreef Dynd het volgende:
Ik heb net Moonwalk uitgelezen, leuk! Alleen er kwam/is toch een recentere versie?
Voor de goede orde nog een keer. Hulde voor Stevie, moet toch maar weer eens z'n muziek erbij pakken, tijd niet geluisterd.quote:Op zondag 27 december 2009 01:22 schreef Rnnz het volgende:
Die hadden Robijntje en ik een tijdje geleden ook al in dit topic gepost. Maar inderdaad, mooi optreden.
quote:Op zondag 27 december 2009 03:37 schreef Rnnz het volgende:
Als het goed is moeten er nog ergens tapes liggen van Stevie Wonder materiaal door de Jackson 5 uitgevoerd. Alleen dit is natuurlijk van voor 1975, terwijl Stevie daarna ook nog heel veel goed spul heeft uitgebracht. Plus dat ik die nummers liever zou horen in de volwassen Michael versie.
Maar ja, dromen zijn bedrog. Sowieso zou ik al die master tapes wel willen horen van Motown, de J5 zal waarschijnlijk ook veel Marvin Gaye, Supremes en zo hebben opgenomen.
Leuk liedje vind ik dit. Is dat ABC album eigenlijk op CD te krijgen ergens?quote:Op zondag 27 december 2009 05:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Voor wie niet weet waar de neukerdeneuk ik het over heb met mijn 2, 4, 6, 8. Slept on music by the jacksons:
Ja jammer is dat, maar verder vind ik het supertof. Er bestaat nog een filmpje waarin ze stukjes zingen van andere (motown?) artiesten, vreselijk goed, maar superslechte kwaliteit van beeld helaas.quote:Op zondag 27 december 2009 14:59 schreef Rnnz het volgende:
Seoul, hmm, vlak bij dus.![]()
Robijn: die ken ik wel, alleen jammer dat je Michael niet echt hoort de hele tijd.
'I maybe a little fella but my heart is big as Texas'
Bestaat dat dan?quote:Op maandag 28 december 2009 00:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Heeft iemand 'i want you back' in het japans (wel gezongen door michael) ? Op yt. vind ik alleen covers gezongen door anderen namelijk.
En hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 28 december 2009 01:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja dat zei ik ook al ^^. Op yt. vind ik alleen de japanse covers gezongen door anderen. Maar echt MJ heeft ooit als kleine jongen 'i want you back' in het japans gedaan en dat is ogenomen
Had m ook wel een keer de blues willen horen zingen. Samen met BB King ofzo. Stel je voor, het kan niet anders dan goed zijn, maar toch kan ik me MJ niet echt voorstellen met Blues zingen. Hij heeft het wel s gehad over een blues-versie van Billie Jean toch? Ff toontje lager stemmen, bluesen maar.quote:Op zondag 27 december 2009 03:21 schreef DrDentz het volgende:
Stel je voor MJ daar met Smokey Robinson, samen Who's Loving You, en dan The Way You Make Me Feel, Stevie op toetsjes. Ach ja.
Ik ben een beatdigger geweest (geld uitgeven aan oude rock/funk/dico/soul platen op vinyl). Op turntablelab.com hadden ze een paar jaar geleden een compilatie van oude jacksons versies. Daar stond ie tussen. Mj zong 'i want you back' in gebrekkig japans.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |