Vast welquote:Op zondag 20 december 2009 23:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik vraag mij alleen af of de rijlessen morgen doorgaan
Als je dat nog moet afvragen, moeten ze je het hele papiertje maar niet gevenquote:Op zondag 20 december 2009 23:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik vraag mij alleen af of de rijlessen morgen doorgaan
Ik ben ervaren.quote:Op zondag 20 december 2009 23:35 schreef 3FMaster het volgende:
Ah, de LaPo was van iemand waar we geen half uur voor hoeven te wachten
Nee, ik maakte de LaPoquote:Op zondag 20 december 2009 23:36 schreef Captain_Slow het volgende:
Maakt die kloon van Piles weer de LaPo
[..]
Vorige maand:
[ afbeelding ]
Naar houten?quote:Op zondag 20 december 2009 23:35 schreef Noortje. het volgende:
Hihi slotjesbreaker.
[..]
Hoe ver is het lopen?
gezien de rest is het normaal gedragquote:Op zondag 20 december 2009 23:36 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Vorige maand:
[ afbeelding ]
Best koud.quote:Op zondag 20 december 2009 23:36 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Naar houten?
Ligt eraan waar dat callcenter is, vanaf het centrum ongeveer...een dikke anderhalfuur?
Nieuwegein is qua vervoer het afvoerputje van de regio Utrecht en omgeving.quote:Op zondag 20 december 2009 23:36 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Naar houten?
Ligt eraan waar dat callcenter is, vanaf het centrum ongeveer...een dikke anderhalfuur?
statsquote:Op zondag 20 december 2009 23:36 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Vorige maand:
[ afbeelding ]
Volgens mij rijd er geen tram naar houtenquote:Op zondag 20 december 2009 23:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nieuwegein is qua vervoer het afvoerputje van de regio Utrecht en omgeving.
In PUB knipper je 1 keer met je ogen, en dan is het nieuwe topic er al.quote:Op zondag 20 december 2009 23:35 schreef 3FMaster het volgende:
Ah, de LaPo was van iemand waar we geen half uur voor hoeven te wachten
Dan zou Hans er 6000 hebbenquote:Op zondag 20 december 2009 23:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gezien de rest is het normaal gedrag
Behalve als livalo hem heeft.quote:Op zondag 20 december 2009 23:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In PUB knipper je 1 keer met je ogen, en dan is het nieuwe topic er al.
Mooiquote:
Als de bus niet rijdt rijdt de tram ook nietquote:Op zondag 20 december 2009 23:39 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Volgens mij rijd er geen tram naar houten
valt me nog mee dat ze niet stiekem lag te rokenquote:
Maar wij hebben een levenquote:Op zondag 20 december 2009 23:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Let straks maar op en hans is naar de grote markt geweest.quote:Op zondag 20 december 2009 23:39 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan zou Hans er 6000 hebben![]()
Maar het gaat ook om het in een dag bijna net zoveel posten als de vorige maand
Daar ging het niet om,quote:Op zondag 20 december 2009 23:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als de bus niet rijdt rijdt de tram ook niet
Nieuwegein.quote:Op zondag 20 december 2009 23:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mooi. Maar er zullen daar sowieso wel mensen zijn waar je kan crashen hoor
, Genoeg vrouwelijke studenten(huizen) die je vast wel een dagje onderdak willen geven. En het lijkt me ook sterk dat je niet ergens bij 3fm binnen kan blijven indien nodig. En zo te lezen zijn er genoeg fokkers die voor je willen zorgen. Komt dus helemaal goed met jou en groningen
.
Vanmorgen wel heen van Nieuwegein naar Utrecht. Maar terug was er geen bus meer te bekennen dus zal het er morgen ook maar niet op gokkenquote:Op zondag 20 december 2009 23:39 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Volgens mij rijd er geen tram naar houten
haha, je wil erg graag dat ze bij je komt crashen hequote:Op zondag 20 december 2009 23:41 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Daar ging het niet om,
Jij zegt dat Nieuwegein het afvoerputje is qua verbinding met utrecht en regio
Er rijden contanst (als ze rijden) trams tussen nieuwegein/ijsselstien en utrecht, en alleen af en toe een bus naar houten
Maar die hebben meestal ook niets anders te doenquote:Op zondag 20 december 2009 23:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Bel 'm op!quote:Op zondag 20 december 2009 23:41 schreef Noortje. het volgende:
BLUR! Dit nummer heeft Domien een keer voor me gedraaid tijdens MetMichiel en toen kreeg ik de MetMichielinbadeendsleutelhanger en hij hangt nog steeds niet aan mijn sleutelbos.
Ik hoop op een fiets in een gracht.quote:Op zondag 20 december 2009 23:41 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Daar ging het niet om,
Jij zegt dat Nieuwegein het afvoerputje is qua verbinding met utrecht en regio
Er rijden contanst (als ze rijden) trams tussen nieuwegein/ijsselstien en utrecht, en alleen af en toe een bus naar houten
Blur isquote:Op zondag 20 december 2009 23:42 schreef marcodej het volgende:
Blur is eigenlijk bestwel een zeikband.
Nee, ik wil dat jij inziet dat er bijna geen betere verbinding met utrecht kan zijn dan dat nu het geval is.quote:Op zondag 20 december 2009 23:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
haha, je wil erg graag dat ze bij je komt crashen he
Gaat er toch omdat ze niet weg kan komen uit nieuwegein, begrijpend lezen is ook een vak apartquote:Op zondag 20 december 2009 23:42 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat jij inziet dat er bijna geen betere verbinding met utrecht kan zijn dan dat nu het geval is.
En dit was buiten Noortje om
Ben jij nog druk rond dit uur?quote:Op zondag 20 december 2009 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar die hebben meestal ook niets anders te doen(behalve msnen en hyven
) .
Precies, waarom noem je Nieuwegein dan belabberd als houten 10x zo erg isquote:Op zondag 20 december 2009 23:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaat er toch omdat ze niet weg kan komen uit nieuwegein, begrijpend lezen is ook een vak apart
quote:Op zondag 20 december 2009 23:41 schreef Noortje. het volgende:
BLUR! Dit nummer heeft Domien een keer voor me gedraaid tijdens MetMichiel en toen kreeg ik de MetMichielinbadeendsleutelhanger en hij hangt nog steeds niet aan mijn sleutelbos.
Het een sluit het ander niet uit!quote:Op zondag 20 december 2009 23:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Precies, waarom noem je Nieuwegein dan belabberd als houten 10x zo erg is?
Snap er heul niks meer van door jouquote:Op zondag 20 december 2009 23:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit!
Als je om 20 uur klaar bent dan mag je me tot hooguit 21 uur bellen dan kom ik je ophalen. Wil niet dat je daar verloren staatquote:Op zondag 20 december 2009 23:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nieuwegein.
Maar jaaaa ik heb gelukkig internet op mobiel dus moet goedkomen. En hoop dat ik dus mag van mamslief.
Aanbod ingetrokken, bedank Tarzan maarquote:Op zondag 20 december 2009 23:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit!
Nou, Utrecht - NWG is bagger, NWG - Houten is baggerder, maar dat wil niet zeggen dat Utrecht - NWG niet bagger is.quote:Op zondag 20 december 2009 23:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Snap er heul niks meer van door jou
Ach, het is iig een paar daagjes goed voor het milieu.quote:Op zondag 20 december 2009 23:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaat er toch omdat ze niet weg kan komen uit nieuwegein, begrijpend lezen is ook een vak apart
quote:Op zondag 20 december 2009 23:42 schreef marcodej het volgende:
Blur is eigenlijk bestwel een zeikband.
Deze dagen wel jaquote:
Je aanbod was dus die zolder? Want ik had het dus niet helemaal opgezocht en later niet meer gelezen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Aanbod ingetrokken, bedank Tarzan maar
25 euro.quote:Op zondag 20 december 2009 23:45 schreef einszweiachtung het volgende:
Hoeveel was het nou voor die koptelefoon conferance?
41 Luisteraars dus! Sjiek, ben benieuwd wat hij allemaal zei..quote:Op zondag 20 december 2009 23:45 schreef rubbereend het volgende:
2025 euro verdient voor een half uurtje lullen
Waar moet jij wel niet helemaal vandaan komen dan?quote:Op zondag 20 december 2009 23:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je om 20 uur klaar bent dan mag je me tot hooguit 21 uur bellen dan kom ik je ophalen. Wil niet dat je daar verloren staat.
Volgens mij heb ik hem wel gehoord.quote:Op zondag 20 december 2009 23:43 schreef Waalwijker het volgende:
Bin ich wieder.
Ik hoop dat ik mijn plaat niet gemist heb in de tussentijd.
41 betalende, Giel en Gerard mochten vast gratisquote:Op zondag 20 december 2009 23:46 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
41 Luisteraars dus! Sjiek, ben benieuwd wat hij allemaal zei..
Als jij vast staat, doet hij er 2,5 uur overquote:Op zondag 20 december 2009 23:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waar moet jij wel niet helemaal vandaan komen dan?
Ja, iets meer enthousiasme af en toe mag wel, maar dat komt vanzelf denk ik.quote:Op zondag 20 december 2009 23:46 schreef MrJones het volgende:
Youp staat er wel een beetje seniel bij.
quote:
Waarom zou ik vinden wat jij moet voelen?quote:Op zondag 20 december 2009 23:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als jij dat al voelt hoe moet ik mij dan voelen met 4 maanden ouder dan jij.
quote:Op zondag 20 december 2009 23:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Aanbod ingetrokken, bedank Tarzan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stelletje profiteursquote:Op zondag 20 december 2009 23:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
41 betalende, Giel en Gerard mochten vast gratis
quote:Op zondag 20 december 2009 23:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dus , Noortje is de dupe vanwege ons gebabbel?
Ik weet het aanbod van morph niet eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omgeving eindhovenquote:Op zondag 20 december 2009 23:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als jij vast staat, doet hij er 2,5 uur over
dat doen 1979-ers gewoonquote:Op zondag 20 december 2009 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom zou ik vinden wat jij moet voelen?
81quote:Op zondag 20 december 2009 23:46 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
41 Luisteraars dus! Sjiek, ben benieuwd wat hij allemaal zei..
Ja ik begon me ook te realisren dat dat uur wat google maps beloofd met dit weer niet haalbaar isquote:Op zondag 20 december 2009 23:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als jij vast staat, doet hij er 2,5 uur over
Eindhovenquote:Op zondag 20 december 2009 23:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waar moet jij wel niet helemaal vandaan komen dan?
Spannend dit. Ik zie een format:quote:Op zondag 20 december 2009 23:48 schreef Noortje. het volgende:
Ik snap er niks van.Maar ik vind jullie wel lief allemaal.
1979quote:
Neeee joh je bent gek! Dan kan ik beter 1,5 uur lopen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ik begon me ook te realisren dat dat uur wat google maps beloofd met dit weer niet haalbaar is.
[..]
Eindhoven. Je mag tot 20 uur bellen gezien de weersomstandigheden.
Slim iddquote:Op zondag 20 december 2009 23:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ik begon me ook te realisren dat dat uur wat google maps beloofd met dit weer niet haalbaar is.
[..]
Bij of met?quote:Op zondag 20 december 2009 23:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Spannend dit. Ik zie een format:
DE SHOW WAAR NOG JAREN OVER WORDT GEPRAAT:
Bij wie gaat Noortje slapen?!?!?
als het goed is weet ze al voor dat ze het ov er heen instapt al dat ze jou moet gaan bellen, morgen wordt het gewoon niets.quote:Op zondag 20 december 2009 23:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Ga hem kijken, hij is suuupergaaf.quote:Op zondag 20 december 2009 23:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet eerder gezien. Sia is wel tof
Doei ik !quote:Op zondag 20 december 2009 23:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ga hem kijken, hij is suuupergaaf.
Ja klopt!
quote:Op zondag 20 december 2009 23:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als het goed is weet ze al voor dat ze het ov er heen instapt al dat ze jou moet gaan bellen, morgen wordt het gewoon niets.
het sneeuwt nu weer heftig.
Ik ben verdomme geen hoer.quote:Op zondag 20 december 2009 23:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik zie een SR actie opkomen, wie het meest bied
Hihi goed.quote:Op zondag 20 december 2009 23:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Grapje
Je zou bij mij ook 1 verdieping lager slapen + eigen bed
quote:Op zondag 20 december 2009 23:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. En dinsdag schijnt het weer net zo kut te zijn dus ben benieuwd of dat dan iets wordt, als ik ergens kan slapen.quote:
rond deze tijd gaat er drank in normaal gesproken gok ikquote:Op zondag 20 december 2009 23:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Youp, hoe later het word, hoe zieker hij eruit ziet.
quote:Op zondag 20 december 2009 23:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sia aan het downloaden, had hem gewoon niet in de collectie
Ik rijd in een verwarmde autoquote:Op zondag 20 december 2009 23:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Neeee joh je bent gek! Dan kan ik beter 1,5 uur lopen.Maar thanks anyway!
Dan hoor ik d'r telefoontje welquote:Op zondag 20 december 2009 23:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als het goed is weet ze al voor dat ze het ov er heen instapt al dat ze jou moet gaan bellen, morgen wordt het gewoon niets.
het sneeuwt nu weer heftig.
Noteer maar 5¤quote:Op zondag 20 december 2009 23:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Sapje voor Youp is dodelijkquote:Op zondag 20 december 2009 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rond deze tijd gaat er drank in normaal gesproken gok ik
Ik ook maar denk ik, anders wordt het morgen echt niksquote:Op zondag 20 december 2009 23:54 schreef marcodej het volgende:
Als er niet snel wat bijzonders gebeurt, taai ik ook af. Ik wacht het nog even af.
Ik ben nu 4 bandje van 1 uur aan het inladen, dus ik heb verveel me de komende tijd niet echtquote:Op zondag 20 december 2009 23:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik was net al streets of rage aan het spelen uit verveling
Ze heet geen Giel.quote:Op zondag 20 december 2009 23:56 schreef Captain_Slow het volgende:
Je moet eigenlijk dit nummer helemaal verkrachten door er de hele tijd een kassa doorheen te doen
Trustenquote:Op zondag 20 december 2009 23:55 schreef JaneDoe het volgende:
ga toch maar net bed en daar nog even verder luisteren
mis helaas de graveyardshift van gerard
maar met een beetje geluk kan ik morgen nog een dagje thuis blijven
Je moet toch iets doen tegen onderkoeling.quote:Op zondag 20 december 2009 23:58 schreef drummerdude het volgende:
Het beweegt wel een beetje op de markt
Op die warme chocolade melk gaat het niet lukken.quote:Op zondag 20 december 2009 23:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je moet toch iets doen tegen onderkoeling.
Dan moet ik wel je nummer hebben.quote:Op zondag 20 december 2009 23:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik rijd in een verwarmde auto, jij loopt in de kou
.
[..]
Dan hoor ik d'r telefoontje wel.
Dinsdag hoef ik niet, bedoelde terugreizen ivm eventuele overnachting. Morgen moet ik van 16-20u.quote:Op zondag 20 december 2009 23:55 schreef Tazar_Yoot het volgende:
@Noortje,
Hoe zit dat, je moet morgen vanaf ..(hoelaat) callcenteren. en dan dinsdag weer?
Okquote:Op maandag 21 december 2009 00:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dinsdag hoef ik niet, bedoelde terugreizen ivm eventuele overnachting. Morgen moet ik van 16-20u.
Leenart & Heemskerk is gevestigd op de Dukatenburg 90-04 te Nieuwegein.quote:Op maandag 21 december 2009 00:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ok
En waar is dat callcenter?
Was het nog wat? Dan kijk ik morgenmiddag de herhaling welquote:Op maandag 21 december 2009 00:01 schreef venomsnake het volgende:
Zo, studio voetbal is afgelopen.
Weer verder naar SR luisteren.
Even quotje op de nieuwe pagina.quote:Op maandag 21 december 2009 00:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Leenart & Heemskerk is gevestigd op de Dukatenburg 90-04 te Nieuwegein.
ach 2,5 uur is een beetje overdreven, de wegen zijn goed bestrooid dus 1,5 uur is realistischerquote:Op maandag 21 december 2009 00:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan moet ik wel je nummer hebben.Maar ik ga jou sowieso niet 2,5 uur laten rijden (plus nog terug of wat dan ook je plan was), dat is belachelijk maar wel heel lief aangeboden.
je mag overnachten in harderwijk, heb een goede logeerkamer. ik bied 25 euroquote:Op zondag 20 december 2009 23:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
mijn kind kan het ook en die is 3 jaar, gewoon 3 x maximum pinnen, afschriften krijg je 1x 2 weken.quote:Op maandag 21 december 2009 00:01 schreef TAV74 het volgende:
@ nieuws: Hoezo kan een kind tegenwoordig 3500 euro cash pinnen.
Nou goed, wil je voor de zekerheid je nummer PM'en dan? Thanks.quote:Op maandag 21 december 2009 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
ach 2,5 uur is een beetje overdreven, de wegen zijn goed bestrooid dus 1,5 uur is realistischer.
Vond het een beetje tegenvallen eigenlijk.quote:Op maandag 21 december 2009 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Was het nog wat? Dan kijk ik morgenmiddag de herhaling wel
Daar waar nu vele sneeuwvlokken dwarrelen en nu ook zelfs onweerquote:Op maandag 21 december 2009 00:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Leenart & Heemskerk is gevestigd op de Dukatenburg 90-04 te Nieuwegein.
Ah! Dat is ..10 minuten lopen vanaf mn huis.quote:Op maandag 21 december 2009 00:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Even quotje op de nieuwe pagina.
Je zit dan wel in de spits hè. En sommige mensen rijden echt niet door bij dit weer...quote:Op maandag 21 december 2009 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
ach 2,5 uur is een beetje overdreven, de wegen zijn goed bestrooid dus 1,5 uur is realistischer.
Jij woont in Nieuwegein ?quote:Op maandag 21 december 2009 00:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Daar waar nu vele sneeuwvlokken dwarrelen en nu ook zelfs onweer
Oh maar dat is wel te doen!quote:Op maandag 21 december 2009 00:04 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ah! Dat is ..10 minuten lopen vanaf mn huis.
Muntplein
Muntplein, het meest veilige stukje Nieuwegeinquote:Op maandag 21 december 2009 00:04 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ah! Dat is ..10 minuten lopen vanaf mn huis.
Muntplein
Wat doet een kind van die leeftijd met een betaalrekening met zoveel geld?quote:Op maandag 21 december 2009 00:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mijn kind kan het ook en die is 3 jaar, gewoon 3 x maximum pinnen, afschriften krijg je 1x 2 weken.
quote:Op maandag 21 december 2009 00:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Muntplein, het meest veilige stukje Nieuwegein
Na 9e zijn de zigeuners binnen.quote:Op maandag 21 december 2009 00:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zwart geld van papaquote:Op maandag 21 december 2009 00:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat doet een kind van die leeftijd met een betaalrekening met zoveel geld?
quote:Op maandag 21 december 2009 00:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij woont in Nieuwegein ?
technisch kan het vast wel ja. Maar ik kan me niet herinneren dat ik op die leeftijd een bankrekening met 3500 euro tot mijn beschikking had.quote:Op maandag 21 december 2009 00:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mijn kind kan het ook en die is 3 jaar, gewoon 3 x maximum pinnen, afschriften krijg je 1x 2 weken.
Dat was de meest dramatische SR-jock ooit.quote:Op maandag 21 december 2009 00:05 schreef Noelle06 het volgende:
Volgend jaar sander weer in het glazen huis hoop ik.
De vroige keer deed hij het niet slecht maar er zijn DJ's die er beter geschikt voor zijnquote:Op maandag 21 december 2009 00:05 schreef Noelle06 het volgende:
Fokkesteeg is dan denkik altijd nog wat beruchter.quote:Op maandag 21 december 2009 00:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jou niet maar Noortje welquote:Op maandag 21 december 2009 00:05 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Na 9e zijn de zigeuners binnen.
En ze doen me ook niets
DAt vond ik Coen, die had echt een slechte interactie met het publiek voor het huisquote:Op maandag 21 december 2009 00:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat was de meest dramatische SR-jock ooit.
Neuhhoorquote:Op maandag 21 december 2009 00:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jou niet maar Noortje wel
Die heeft aangegeven nooit weer het huis in te gaan wegens zijn gezondheidquote:Op maandag 21 december 2009 00:05 schreef Noelle06 het volgende:
Speelde hij het nou wel of ney?quote:Op maandag 21 december 2009 00:02 schreef Noortje. het volgende:
DIT NUMMER SPEELDE PAUL MCCARTNEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die zeildame heeft redelijk gefortuneerde ouders en wonen in kapitale villa in wijk bij duurstede of all places.quote:Op maandag 21 december 2009 00:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
technisch kan het vast wel ja. Maar ik kan me niet herinneren dat ik op die leeftijd een bankrekening met 3500 euro tot mijn beschikking had.
Die kon erg slecht tegen de omstandigheden inderdaad. Kwam daardoor totaal niet uit de verf.quote:Op maandag 21 december 2009 00:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat was de meest dramatische SR-jock ooit.
Coen valt dan ook helemaal stil als Sander niet in de buurt is.quote:Op maandag 21 december 2009 00:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
DAt vond ik Coen, die had echt een slechte interactie met het publiek voor het huisDat viel me echt tegen want op de radio vind ik hem goed te pruimen
quote:Op maandag 21 december 2009 00:07 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Speelde hij het nou wel of ney?
Einde reclamequote:Op maandag 21 december 2009 00:07 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Neuhhoor
Ik haal noortje wel op dan.
Daarvoor is de (gladde)linker rijbaanquote:Op maandag 21 december 2009 00:04 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Je zit dan wel in de spits hè. En sommige mensen rijden echt niet door bij dit weer...
Ik vond Koen wel ok vorig jaar eigenlijk.quote:Op maandag 21 december 2009 00:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Coen valt dan ook helemaal stil als Sander niet in de buurt is.
Coen kwam pas bij de SR los toen Ilse langs kwam.quote:Op maandag 21 december 2009 00:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Coen valt dan ook helemaal stil als Sander niet in de buurt is.
Zitten ze ook in Fokkesteeg ?quote:Op maandag 21 december 2009 00:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Fokkesteeg is dan denkik altijd nog wat beruchter.
Nee, bedankt..quote:Op maandag 21 december 2009 00:05 schreef Noelle06 het volgende:
Ah, vond haar al verschrikkelijk verwend over komen..quote:Op maandag 21 december 2009 00:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die zeildame heeft redelijk gefortuneerde ouders en wonen in kapitale villa in wijk bij duurstede of all places.
Dat had ik afgelopen nachten ookquote:Op maandag 21 december 2009 00:08 schreef Piles het volgende:
Ik wil slapen, maar ik wil niks missen. Dilemma
Oke, ga nu maar rustig slapen. Alles wat uniek is zetten we in de log. En dat zal vast en zeker op YT komenquote:Op maandag 21 december 2009 00:08 schreef Piles het volgende:
Gaan we elkaar wakker houden ?quote:Op maandag 21 december 2009 00:08 schreef Piles het volgende:
Jammer ! Wat hij er nu om heen doetquote:Op maandag 21 december 2009 00:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Die heeft aangegeven nooit weer het huis in te gaan wegens zijn gezondheid
Kan ik weer?quote:Op maandag 21 december 2009 00:03 schreef Mellow_ het volgende:
Die stomme kut van een Do ook die de mug-knuffel een kusje geeft
Nein, Annemieke moet blijven, ik vind dat je Giel er wel een keer mag uitpleuren.. Volgens mij vind het het 'normaal' aan het worden dat hij er in zit.quote:Op maandag 21 december 2009 00:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De vroige keer deed hij het niet slecht maar er zijn DJ's die er beter geschikt voor zijn
Jij hoeft morgen niet te werken toch?quote:Op maandag 21 december 2009 00:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaan we elkaar wakker houden ?
als je nog tot eind februari nog 72 uur moet werken is dat dan vrij met werken of werken met vrij zijnquote:Op maandag 21 december 2009 00:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij hoeft morgen niet te werken toch?
Ik word om 8 uur weer verwacht
k ergens in de loop van de ochtend. Zolang ik maar veilig aankom.quote:Op maandag 21 december 2009 00:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij hoeft morgen niet te werken toch?
Ik word om 8 uur weer verwacht
quote:Op maandag 21 december 2009 00:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog antwoord gehad op je tweets trouwens?
Hoe heb je dat bijgehouden danquote:Op maandag 21 december 2009 00:12 schreef 3FMaster het volgende:
Wow, ik heb vanaf het begin 34 uur SR zitten te kijken
Ja, ik was benieuwdquote:Op maandag 21 december 2009 00:12 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Hoe heb je dat bijgehouden dan
quote:Top 20 in de 3FM-reeks op 20-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.02. 368 morpheus_at_work
03. 314 Roel_Jewel
04. 284 Etcetera
05. 232 djkoelkast
06. 226 TheVulture
07. 223 Captain_Slow
08. 191 Q.E.D.
09. 182 3FMaster
10. 182 Qunix
11. 159 Tazar_Yoot
12. 158 Cee
13. 154 Piles
14. 150 rubbereend
15. 134 Dichterbijer
16. 133 ScottTracy
17. 133 Pixie.
18. 118 iBenny
19. 116 Noortje.
20. 115 themauster
Reeks-statistieken!
Ik denk de uren tellen dat 'ie iets anders heeft gedaan? Dat zijn er niet veel namelijkquote:Op maandag 21 december 2009 00:12 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Hoe heb je dat bijgehouden dan
Ik ben wel 33 uur wakker gebleven van vrijdag op zaterdag maar geen SR meegemaakt.quote:Op maandag 21 december 2009 00:12 schreef 3FMaster het volgende:
Wow, ik heb vanaf het begin 34 uur SR zitten te kijken
Do eens even niet.quote:Op maandag 21 december 2009 00:01 schreef einszweiachtung het volgende:
Dat sigaretje van Do gister was wel to much!
Ik had gewoon de hele week vrij kunnen nemen, maar ik was vergeten hoe verslavend dit wasquote:Op maandag 21 december 2009 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
I
[..]
k ergens in de loop van de ochtend. Zolang ik maar veilig aankom.
Coen was in 2007, vorig jaar zat Rabbering erin ^ O^quote:Op maandag 21 december 2009 00:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vond Koen wel ok vorig jaar eigenlijk.
Op je werk was het toch rustig en je had internet tochquote:Op maandag 21 december 2009 00:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had gewoon de hele week vrij kunnen nemen, maar ik was vergeten hoe verslavend dit was
quote:Op maandag 21 december 2009 00:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk de uren tellen dat 'ie iets anders heeft gedaan? Dat zijn er niet veel namelijk.
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 21 december 2009 00:08 schreef Piles het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |