Hihi goed.quote:Op zondag 20 december 2009 23:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Grapje
Je zou bij mij ook 1 verdieping lager slapen + eigen bed
quote:Op zondag 20 december 2009 23:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik zie een SR actie opkomen, wie het meest bied
Ik betwijfel het. En dinsdag schijnt het weer net zo kut te zijn dus ben benieuwd of dat dan iets wordt, als ik ergens kan slapen.quote:
rond deze tijd gaat er drank in normaal gesproken gok ikquote:Op zondag 20 december 2009 23:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Youp, hoe later het word, hoe zieker hij eruit ziet.
quote:Op zondag 20 december 2009 23:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sia aan het downloaden, had hem gewoon niet in de collectie
Ik rijd in een verwarmde autoquote:Op zondag 20 december 2009 23:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Neeee joh je bent gek! Dan kan ik beter 1,5 uur lopen.Maar thanks anyway!
Dan hoor ik d'r telefoontje welquote:Op zondag 20 december 2009 23:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als het goed is weet ze al voor dat ze het ov er heen instapt al dat ze jou moet gaan bellen, morgen wordt het gewoon niets.
het sneeuwt nu weer heftig.
Noteer maar 5¤quote:Op zondag 20 december 2009 23:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik zie een SR actie opkomen, wie het meest bied
Sapje voor Youp is dodelijkquote:Op zondag 20 december 2009 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rond deze tijd gaat er drank in normaal gesproken gok ik
Ik ook maar denk ik, anders wordt het morgen echt niksquote:Op zondag 20 december 2009 23:54 schreef marcodej het volgende:
Als er niet snel wat bijzonders gebeurt, taai ik ook af. Ik wacht het nog even af.
Ik ben nu 4 bandje van 1 uur aan het inladen, dus ik heb verveel me de komende tijd niet echtquote:Op zondag 20 december 2009 23:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik was net al streets of rage aan het spelen uit verveling
Ze heet geen Giel.quote:Op zondag 20 december 2009 23:56 schreef Captain_Slow het volgende:
Je moet eigenlijk dit nummer helemaal verkrachten door er de hele tijd een kassa doorheen te doen
Trustenquote:Op zondag 20 december 2009 23:55 schreef JaneDoe het volgende:
ga toch maar net bed en daar nog even verder luisteren
mis helaas de graveyardshift van gerard
maar met een beetje geluk kan ik morgen nog een dagje thuis blijven
Je moet toch iets doen tegen onderkoeling.quote:Op zondag 20 december 2009 23:58 schreef drummerdude het volgende:
Het beweegt wel een beetje op de markt
Op die warme chocolade melk gaat het niet lukken.quote:Op zondag 20 december 2009 23:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je moet toch iets doen tegen onderkoeling.
Dan moet ik wel je nummer hebben.quote:Op zondag 20 december 2009 23:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik rijd in een verwarmde auto, jij loopt in de kou
.
[..]
Dan hoor ik d'r telefoontje wel.
Dinsdag hoef ik niet, bedoelde terugreizen ivm eventuele overnachting. Morgen moet ik van 16-20u.quote:Op zondag 20 december 2009 23:55 schreef Tazar_Yoot het volgende:
@Noortje,
Hoe zit dat, je moet morgen vanaf ..(hoelaat) callcenteren. en dan dinsdag weer?
Okquote:Op maandag 21 december 2009 00:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dinsdag hoef ik niet, bedoelde terugreizen ivm eventuele overnachting. Morgen moet ik van 16-20u.
Leenart & Heemskerk is gevestigd op de Dukatenburg 90-04 te Nieuwegein.quote:Op maandag 21 december 2009 00:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ok
En waar is dat callcenter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |