Waar moet jij wel niet helemaal vandaan komen dan?quote:Op zondag 20 december 2009 23:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je om 20 uur klaar bent dan mag je me tot hooguit 21 uur bellen dan kom ik je ophalen. Wil niet dat je daar verloren staat.
Volgens mij heb ik hem wel gehoord.quote:Op zondag 20 december 2009 23:43 schreef Waalwijker het volgende:
Bin ich wieder.
Ik hoop dat ik mijn plaat niet gemist heb in de tussentijd.
41 betalende, Giel en Gerard mochten vast gratisquote:Op zondag 20 december 2009 23:46 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
41 Luisteraars dus! Sjiek, ben benieuwd wat hij allemaal zei..
Als jij vast staat, doet hij er 2,5 uur overquote:Op zondag 20 december 2009 23:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waar moet jij wel niet helemaal vandaan komen dan?
Ja, iets meer enthousiasme af en toe mag wel, maar dat komt vanzelf denk ik.quote:Op zondag 20 december 2009 23:46 schreef MrJones het volgende:
Youp staat er wel een beetje seniel bij.
quote:
Waarom zou ik vinden wat jij moet voelen?quote:Op zondag 20 december 2009 23:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als jij dat al voelt hoe moet ik mij dan voelen met 4 maanden ouder dan jij.
quote:Op zondag 20 december 2009 23:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Aanbod ingetrokken, bedank Tarzan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stelletje profiteursquote:Op zondag 20 december 2009 23:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
41 betalende, Giel en Gerard mochten vast gratis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |