Ben jij nog druk rond dit uur?quote:Op zondag 20 december 2009 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar die hebben meestal ook niets anders te doen(behalve msnen en hyven
) .
Precies, waarom noem je Nieuwegein dan belabberd als houten 10x zo erg isquote:Op zondag 20 december 2009 23:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaat er toch omdat ze niet weg kan komen uit nieuwegein, begrijpend lezen is ook een vak apart
quote:Op zondag 20 december 2009 23:41 schreef Noortje. het volgende:
BLUR! Dit nummer heeft Domien een keer voor me gedraaid tijdens MetMichiel en toen kreeg ik de MetMichielinbadeendsleutelhanger en hij hangt nog steeds niet aan mijn sleutelbos.
Het een sluit het ander niet uit!quote:Op zondag 20 december 2009 23:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Precies, waarom noem je Nieuwegein dan belabberd als houten 10x zo erg is?
Snap er heul niks meer van door jouquote:Op zondag 20 december 2009 23:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit!
Als je om 20 uur klaar bent dan mag je me tot hooguit 21 uur bellen dan kom ik je ophalen. Wil niet dat je daar verloren staatquote:Op zondag 20 december 2009 23:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nieuwegein.
Maar jaaaa ik heb gelukkig internet op mobiel dus moet goedkomen. En hoop dat ik dus mag van mamslief.
Aanbod ingetrokken, bedank Tarzan maarquote:Op zondag 20 december 2009 23:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit!
Nou, Utrecht - NWG is bagger, NWG - Houten is baggerder, maar dat wil niet zeggen dat Utrecht - NWG niet bagger is.quote:Op zondag 20 december 2009 23:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Snap er heul niks meer van door jou
Ach, het is iig een paar daagjes goed voor het milieu.quote:Op zondag 20 december 2009 23:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaat er toch omdat ze niet weg kan komen uit nieuwegein, begrijpend lezen is ook een vak apart
quote:Op zondag 20 december 2009 23:42 schreef marcodej het volgende:
Blur is eigenlijk bestwel een zeikband.
Deze dagen wel jaquote:
Je aanbod was dus die zolder? Want ik had het dus niet helemaal opgezocht en later niet meer gelezen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Aanbod ingetrokken, bedank Tarzan maar
25 euro.quote:Op zondag 20 december 2009 23:45 schreef einszweiachtung het volgende:
Hoeveel was het nou voor die koptelefoon conferance?
41 Luisteraars dus! Sjiek, ben benieuwd wat hij allemaal zei..quote:Op zondag 20 december 2009 23:45 schreef rubbereend het volgende:
2025 euro verdient voor een half uurtje lullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |