Groot succes van Brabant tot en met Groningenquote:Op zondag 20 december 2009 23:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Altijd weer een hoogtepunt in het Nederlandsche feest repetoire..
Bij mij dus eventueelquote:Op zondag 20 december 2009 23:25 schreef Noortje. het volgende:
Iemand in Utrecht/Nieuwegein bij wie ik evt. kan overnachten als treinen kut doen?
Hij heeft een zolder over, of een kelderquote:
Trustenquote:Op zondag 20 december 2009 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga toch maar naar bed... trusten en tot morgen![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 23:29 schreef TheVulture het volgende:
of een baby bedjequote:Op zondag 20 december 2009 23:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij heeft een zolder over, of een kelder.
Ik heb wel 3x zoveel posts als "normaal"..quote:Op zondag 20 december 2009 23:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij bent geen vervelende poster
Van het ene hou ik niet en het andere. Mjah ik heb zequote:Op zondag 20 december 2009 23:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De belangrijke dingen in het leven
Grüß Gottquote:Op zondag 20 december 2009 23:29 schreef TheVulture het volgende:
wat is normaalquote:Op zondag 20 december 2009 23:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik heb wel 3x zoveel posts als "normaal"..
Ik WIST dat er laatst iemand had gezegd daar te wonen. Any chance dat ik bij jou kan crashen als de treinen niet teruggaan als het ook mag van mamslief?quote:
Geil.quote:Op zondag 20 december 2009 23:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Van het ene hou ik niet en het andere. Mjah ik heb zeLeuk als m'n vriend eraan zit
PMquote:Op zondag 20 december 2009 23:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik WIST dat er laatst iemand had gezegd daar te wonen. Any chance dat ik bij jou kan crashen als de treinen niet teruggaan als het ook mag van mamslief?
quote:
Fijn altijd als Hans het met je eens isquote:Op zondag 20 december 2009 23:30 schreef -Hans- het volgende:
Brijante plaat + clip. Hoor je helaas vrij weinig. One louder!
Over vervelde posters gesprokenquote:Op zondag 20 december 2009 23:30 schreef Sirolf het volgende:
Nu maar afwachten wat Youp nog gaat doen. Heb ik nog wat gemist?
wat wilde je moeder dan doen je ophalenquote:Op zondag 20 december 2009 23:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik WIST dat er laatst iemand had gezegd daar te wonen. Any chance dat ik bij jou kan crashen als de treinen niet teruggaan als het ook mag van mamslief?
Hahaquote:Op zondag 20 december 2009 23:31 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
[..]
Fijn altijd als Hans het met je eens is
Nee, meer alsin of ik überhaupt erheen mag of niet.quote:Op zondag 20 december 2009 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat wilde je moeder dan doen je ophalen
iets wat auto heetquote:Op zondag 20 december 2009 23:32 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik vraag me af hoe je vanuit nieuwegein naar houten wilt komen, als er weer geen bussen rijden
Jij als rasechte puber trekt daar toch niets van aanquote:Op zondag 20 december 2009 23:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, meer alsin of ik überhaupt erheen mag of niet.
De een gaat naar Nieuwegein, de ander naar Sint Maartenquote:Op zondag 20 december 2009 23:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij als rasechte puber trekt daar toch niets van aan
Helaas niet, ook al is deze ook leuk.quote:Op zondag 20 december 2009 23:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik dacht die mooie plaat van Golden Earring
quote:Op zondag 20 december 2009 23:34 schreef Piles het volgende:
[..]
De een gaat naar Nieuwegein, de ander naar Sint Maarten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |